Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummassa asuisit:kerrostalo hgin keskustassa vai ok-talo

Vierailija
08.11.2011 |

järven rannalla 60 km keskustasta..Työpaikat ei Hgin keskustassa, mutta suht lähellä hki ja espoo.

Ok-talo 160 neliötä ja iso piha. Keskusta 127.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vaihtoehtona mitkään suomen keskisuuret kaupungit ja niiden hienot omakotitalot, koska töiden takia pakko päättää näiden välillä

palveluja, kuinka kaukana ovat ja onko niitä? Tuskin mihinkään jumalan selän taakse olette muuttamassa? Mieti mitä haluat, ja tarvitset.

Onko lapsille kavereita ja harrastuksia, onko itselle tekemistä ja saako sen maitopurkin ilman suuria ponnisteluja sinne jääkaappiin.

Jos muutatte johonkin metsän/pellon keskelle, ja ainoa tie on soraa ja mutavelliä, sitten ottaisin sen kaupunkiasunnon. Jotain elämää helpottava tarvii kuitenkin olla.

Vierailija
22/69 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse edes miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asuisi koskaan kerrostalossa ja en ikimailmassa Helsingin keskustassa.

Vierailija
24/69 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asuisi koskaan kerrostalossa ja en ikimailmassa Helsingin keskustassa.

Vierailija
25/69 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoja, saasteita, rumia taloja, meteliä, paljon ihmisiä.

Yöks.

Vierailija
26/69 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä,koskaan asuisi perheeni kanssa keskustassa, en Helsingissä enkä missään muussakaan kaupungissa, edes pikkukaupungissa. Asutaan 10 min päässä keskikokosesta kaupungista.

Koulut,pk:t,neuvola,kohta myös kauppa reilu puol kilsaa. 1,5 hehtaarin tontti,naapureita silti lähellä pilvin pimein, mutta kukaan ei näe pihallemme. Täydellinen asuinpaikka!:)

Vierailija
27/69 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun kerrostalossa helsingin keskustassa ja rakastan tätä. Sitten kun lapsien aika koittaa niin kehyskunta kutsuu, todennäköisesti juuri Mäntsälä.

Vierailija
28/69 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin oikein mielelläni keskustassa kerrostalossa, myös lastenkin kanssa. En näe kaupunkia mitenkään huonona kasvupaikkana .lapsille, päinvastoin

Vierailija
29/69 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti ja jos kerrostaloon pitää mennä, niin jostain pienemmästä paikasta kuin HKI. Ei ikinä enään takaisin sinne (paitsi pakolliset käynnit).

Vierailija
30/69 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muuttaisi kerrostaloon millään. Nautin omasta rauhasta, ei tarvitse miettiä naapureiden häiriintymistä tai häiriintyä itse naapureista. Ihana viettää aikaa omalla terassilla ja pihalla. Lapsilla paljon kavereita omakotitaloalueella. Kun lapset haluavat ulos, ei tarvitse aina lähteä jonnekin, vaan voi leikkiä ihan pihassa tai naapurin pihassa.

Toki kaupunkiasumisessakin on puolensa, mutta silti en lähtisi.

Vierailija
31/69 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan niin että ne jotka hehkuttaa täällä Helsinkiä ja keskusta-asumista, eivät muusta tiedä.

Säälin kaikkia kerrostaloasujia. Jos joudun joskus muuttamaan pois omasta talosta, rivitalo maalla on suunta.

Vierailija
32/69 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kyllä asunut niin peräkylillä maalla että todellakin tiedän miksi rakastan keskusta-asumista. Eihän siellä peltojen keskellä ole mitään, bussikin menee kerran päivässä keskustaan, missä on kaksi ruokakauppaa

Vierailija
33/69 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kyllä asunut niin peräkylillä maalla että todellakin tiedän miksi rakastan keskusta-asumista. Eihän siellä peltojen keskellä ole mitään, bussikin menee kerran päivässä keskustaan, missä on kaksi ruokakauppaa

eli landelta suoraan Stadiin? Mitäpä jos kokeilisit jotain siltä väliltä, eli omakotiasumista kaupungin tuntumassa?

Minäkin olen maalaistalosta ja jaksan viikon viettää lomaa maalla, tosin oikea joulu tulee vain maalle.

Hki.n keskustassa jaksoin asua vuoden, ja siitä pikkuhiljaa hivuttauduin kauemmas...

Kaikkea on kokeiltu ja omakotitalo on paras. Laskeskelin että olen muuttanut tavarani 15 kertaa, ja nyt on koti löytynyt :)

Vierailija
34/69 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle työmatkan helppous on tärkeä asia ja se ei taida olla kummallakaan vaihtoehdolla optimaalinen?

Jos olisi pakko valita, niin se kerrostalo keskustassa sitten.

Vierailija
35/69 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun ok-talossa, kun lapset pieniä. Kun kasvavat ja muuttavat pois kota, lähden sinne stadiin kerrostaloon ehdottomasti.

Vierailija
36/69 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä oli lapsia tai ei.

Vierailija
37/69 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis tässä tilanteessa. molempiin ei ole varaa

Vierailija
38/69 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kolme pienta lasta. asumme järvenperässä espoossa. täältä menee helsinkiin bussilla yhtä kauan kuin sinulta sieltä omakotitalostas autolla. Minä valitsisin ehdottomasti omakotitalon. Suurin syy se että en voi sietää kerrostaloja, varsinkaan kun pieniä lapsia. Sitä paitsi stadihan on pahin avohoitola mitä on, siellä on niin hullua ja pimeetä porukkaa. Mutta tämä mun mielipide :)

Vierailija
39/69 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on meille oikea ratkaisu. Harrastukset ja työpaikat ovat lähellä ja arki helppoa. Kannattaa mietiä rauhassa juuri teidän perhettä, kuinka tärkeä oma piha teille on, paljonko lapset harrastavat ja missä, miten pääsevät kavereille, kouluun, tarvitaanko perheeseen kaksi autoa jne.

Vierailija
40/69 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 km tarkoittaa esim. Siuntiota, Mäntsälää, Askolaa. Ei kiitos, liian kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi