Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko sinulla kestää syödä 300 g sipsipussi?

Vierailija
08.11.2011 |

Siis niin että syöt sen yksinäsi

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaappia ja heitin sieltä pois avaamattoman sipsipussin, jossa parasta ennen päiväys oli ollut viime talvena. Joku vieras sen joskus meille tuonut ja ei vaan kukaan meillä niitä tykkää syödä.

Vierailija
22/33 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paha mennä sanomaan, kun en ole varmaan koskaan syönyt yksin pussia. Joku muu syö ne kyllä ennen kuin mä ehdin ottaa paria kourallista enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin isoa pussia vain omaan käyttööni, tai ehkä joskus vuosia sitten, ennen lapsia. Jos ostaisin ja saisin rauhassa siitä syödä, niin ettei muita olisi osingoilla, niin varmaan söisin siitä kahtena tai kolmena päivänä.

Vierailija
24/33 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en koskaan osata noin isoa pussia vain itselleni.

Vierailija
25/33 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussin ja pienen kourallisen olen syönyt itse. Sipseistä tulee paha olo.

Vierailija
26/33 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koskaan en ole koko pussillista syönyt. En edes varmaan yhteensä koko elämäni aikana. Ihan oikeasti tykkään "kunnollisesta" ruoasta :) ja sipsejä olen syönyt lähinnä joskus bileissä nälkääni, kun ei ole muutakaan ollut tarjolla.

Vierailija
27/33 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta Sitten sen saakin heittää puolitäynnään roskiin

Mies niitä kaappiin ostaa, sitten kun muistetaan avata niin saatetaan pari kertaa syödä, sitten se unohtuu ja päätyy kuukauden parin päästä puoliksi syötynä roskiin.

Ennen olisi menny alle kahdessa vuorokaudessa. Pidin parkin kuukauden tauon niistä ja huomasin kuinka pahalle suurin osa sipseistä voikaan maistua :x

Vierailija
28/33 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen, että JUHANNUKSEKSI ostettu sipsipussi on vieläkin kaapin perällä *nolostuu*.

Tykkään sipseistä, mutta syön niitä silti melko harvoin!

Vierailija
29/33 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vastaukseni: puoli tuntia. Nam.

Vierailija
30/33 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ostan sipsejä äärimmäisen harvoin, korkeintaan kerran vuodessa. Olen enemmän makean perään.

Vierailija
31/33 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kolme tuntia! Hyvän dipin kanssa vielä nopeammin! Nam!!

Vierailija
32/33 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan kokonaista pussia yksin syönyt, otan vain kourallisen tai pari kerrallaan

Vierailija
33/33 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos lapset bongaa :-) Mutta siis jos yksin syön, niin vähintään viikko menee. Ekana päivänä saatan syödä puoletkin, mutta sitten alkaa tökkimään, eikä maistu vähään aikaan kuin korkeintaan pari kourallista kerralla. Jos pidän viikon tauon, niin sitten saan taas hyvin syötyä puol pussia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi