Kauanko sinulla kestää syödä 300 g sipsipussi?
Kommentit (33)
Mutta paha mennä sanomaan, kun en ole varmaan koskaan syönyt yksin pussia. Joku muu syö ne kyllä ennen kuin mä ehdin ottaa paria kourallista enempää.
niin isoa pussia vain omaan käyttööni, tai ehkä joskus vuosia sitten, ennen lapsia. Jos ostaisin ja saisin rauhassa siitä syödä, niin ettei muita olisi osingoilla, niin varmaan söisin siitä kahtena tai kolmena päivänä.
tosin en koskaan osata noin isoa pussia vain itselleni.
pussin ja pienen kourallisen olen syönyt itse. Sipseistä tulee paha olo.
Eli koskaan en ole koko pussillista syönyt. En edes varmaan yhteensä koko elämäni aikana. Ihan oikeasti tykkään "kunnollisesta" ruoasta :) ja sipsejä olen syönyt lähinnä joskus bileissä nälkääni, kun ei ole muutakaan ollut tarjolla.
Puoli vuotta Sitten sen saakin heittää puolitäynnään roskiin
Mies niitä kaappiin ostaa, sitten kun muistetaan avata niin saatetaan pari kertaa syödä, sitten se unohtuu ja päätyy kuukauden parin päästä puoliksi syötynä roskiin.
Ennen olisi menny alle kahdessa vuorokaudessa. Pidin parkin kuukauden tauon niistä ja huomasin kuinka pahalle suurin osa sipseistä voikaan maistua :x
tuli mieleen, että JUHANNUKSEKSI ostettu sipsipussi on vieläkin kaapin perällä *nolostuu*.
Tykkään sipseistä, mutta syön niitä silti melko harvoin!
Oma vastaukseni: puoli tuntia. Nam.
Mutta ostan sipsejä äärimmäisen harvoin, korkeintaan kerran vuodessa. Olen enemmän makean perään.
Noin kolme tuntia! Hyvän dipin kanssa vielä nopeammin! Nam!!
ole koskaan kokonaista pussia yksin syönyt, otan vain kourallisen tai pari kerrallaan
Paitsi jos lapset bongaa :-) Mutta siis jos yksin syön, niin vähintään viikko menee. Ekana päivänä saatan syödä puoletkin, mutta sitten alkaa tökkimään, eikä maistu vähään aikaan kuin korkeintaan pari kourallista kerralla. Jos pidän viikon tauon, niin sitten saan taas hyvin syötyä puol pussia.
kaappia ja heitin sieltä pois avaamattoman sipsipussin, jossa parasta ennen päiväys oli ollut viime talvena. Joku vieras sen joskus meille tuonut ja ei vaan kukaan meillä niitä tykkää syödä.