Miksi spekulaatiot Tyrnävän tapauksesta ärsyttävät joitain?
Kommentit (3)
jos sinulle tai tuttavillesi olisi tapahtunut jotaki kamalaa ja sitte sitä ruoditaan netissä.?!
Minähän vastaan rehellisesti kysymykseesi, vaikken tarkoittanut tätä kysymysketjuksi.
Ei se olisi mukavaa eikä koko kamala tapaus olisi mukavaa, muttei se olisi myöskään erityisen kamalaa, tai kamalampaa, kuin koko itse tapaus itsessään. Minusta on ihan sama mitä muut ajattelevat tai pohtivat.
Ei tulisi mieleenkään kieltää keneltäkään ajattelua.
että ihmiset ovat vastuuttomasti hankkineet itselleen liikaa työtä ja stressiä tai liikaa lainaa tai päästäneet tervytensä rappiolle tai rukoilleen väärää jumalaa (ei tässä ketjussa, mutta joissain samantapaisissa) tai kasvattaneet lapsensa huonosti tai jättäneet vahtimatta kunnolla tai vähintään olisi pitänyt tajuta ottaa ero aikaisemmin.
Noista kuultaa niin selvästi läpi ihmisten tarve voida ajatella, että "noin ei voi käydä minulle". Sitä omaa turvallisuudentunnetta sitten haetaan sillä, että keksitään toisten tehneen jotain mokia, joita ei muka itse koskaan tekisi. As if.
Kaikki mokaa välillä. Myös täydelliset palstamammat. Joskus siitä on huonompia seurauksia, joskus taas pääsee kuin koira veräjästä. Ei meillä oikeasti olisi varaa tuommoiseen syyttelyyn kenelläkään.
jos sinulle tai tuttavillesi olisi tapahtunut jotaki kamalaa ja sitte sitä ruoditaan netissä.?!