Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nauran paskaisesti (ov)
07.11.2011 |
Ex-mieheni otti yhteyttä lastenvalvojaan ja halusi elarit pienemmiksi. Eipä onnistunut. Buaahahhaaa! Laskelmissa päädyttiin edelleen suht samoihin suummiin ja tod.näk. jos vetäisin asian oikeuteen, saisin vielä isommat elarit. Ei vain kiinnosta! Kiusanteko saisi exän puolelta jo loppua... minua ei hänen senttinsä kiinnosta. Lapselle säästän elareista :)
Kommentit (2)
Vaikka ei vahingonilo kestä. Katson lastani ja näen hänen tuskansa, kun isä ei pidä yhteyttä :/
Ex-mies ottaa yhteyttä VAIN kun kyse rahasta.
Anteeksi, kun edes hetken olin vahingoniloinen ja paskamainen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
olisitte sopineet toisillenne täydellisesti.
puhumattakaan ansaitsemisesta.