Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikein, että todella monet sanovat minua huonoksi äidiksi vain, koska

Vierailija
06.11.2011 |

tyttärelläni on aika monta lävistystä? Ja pojallani toisessa korvassa korvis. Tyttö on 16 vuotias, ja poika 11 vuotis.

Tytöllä on:

Kielikoru

Kolme huulikorua (ylhäällä toisella sivulla ja alhaalla toisella sivulla. kummatkin samalla puolella. Lisäksi alahuulen keskellä)

Nenäkoru

Napakoru

Niskassa koru

Smiley

Olenko huono äiti? Annan vain tyttöni olla sellainen, kun hän on. Omapa on kehonsa, niin omatpa ovat lävityksensä. Itselläni ei ole korvisten lisäksi, kuin kielikoru ja huulikoru.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sivustaseuraajat tietäöä mikä on oikein ja mikä väärin.

Vierailija
2/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä 16-vuotiaasi näyttää kamalalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin napalävistyksen 16-vuotiaana omin päin, ei siinä ollut kyse vanhempieni kasvatustaidoista. Toki jos lävistysten otto on alkanut jo useita vuosia sitten, mielestäni vanhemmilla on ollut silloin vähän löyhä ote lapsen tekemisiin.

Vierailija
4/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkööt sitten kun lupa on omasta takaa ja ikää riittävästi.

Vierailija
5/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään vanhimman pojan tyttöystävä. Korvareikiäkään ei ole.

Ilmeisesti ap epäröi asiaa ja tuntee syyllisyyttä, mutta eihän tuota enää mikään muuta muuksi.

Vierailija
6/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tragus kai. sai sen ollessaan 13 vuotias. Kielikorun sai toissapäivänä, jolloin tuntematon nainen tuli vastaan ja torui tyttöä lävistyksistä :(. Ekan huulikorun otti 13 vuotiaana, toisen 15 vuotiaana ja kolmannen 16 vuotiaana. Smileyn otti 14 vuotiaana tai 15 vuotiaana. Nenäkorun otti 15 vuotiaana. Niskaan otti vasta. Varmaan kaksi kuukautta sitten. Napakoru tuli 14 vuotiaana. Nyt haluaa industrialin ja lupasin sen seuraavalla yhteisellä kaupunkireissullamme, jos sitä kovasti haluaa. Tytöllä on lisäksi korvissa kolmet korvikset kummassakin. :) On tyttö nätti, ja lävistyksiä ei aivan järkyttävästi ole. Olen tytöstäni todella ylpeä :)

Vierailija
7/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tragus kai. sai sen ollessaan 13 vuotias. Kielikorun sai toissapäivänä, jolloin tuntematon nainen tuli vastaan ja torui tyttöä lävistyksistä :(. Ekan huulikorun otti 13 vuotiaana, toisen 15 vuotiaana ja kolmannen 16 vuotiaana. Smileyn otti 14 vuotiaana tai 15 vuotiaana. Nenäkorun otti 15 vuotiaana. Niskaan otti vasta. Varmaan kaksi kuukautta sitten. Napakoru tuli 14 vuotiaana. Nyt haluaa industrialin ja lupasin sen seuraavalla yhteisellä kaupunkireissullamme, jos sitä kovasti haluaa. Tytöllä on lisäksi korvissa kolmet korvikset kummassakin. :) On tyttö nätti, ja lävistyksiä ei aivan järkyttävästi ole. Olen tytöstäni todella ylpeä :)

ap

Vierailija
8/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyy vain kun hymyilee??

Miten on niskassa lävistys???

Ei nuo silti minusta äitiyteen kuulu, äitiys voi ap:lla olla ihan kunnossa. Ei ne lävistykset myöskään kerro millainen ihminen on kyseessä, ne on ihan muut asiat.

Eli joku lävistetty&tatuoitu nuori voi hyvinkin olla paljon fiksumpi ja ajattelevaisempi kuin joku jolla ei ole.

Silti, minusta äidin tehtävä on kuitenkin muistuttaa jos kovin nuorena aikoo ottaa että MUIDEN silmissä ne saaattavat antaa eri kuvan nuoresta ja kannattaa miettiä millaisen kuvan haluaa antaa jne

Vierailija
9/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkivat itse rahansa, niin tehkööt tienesteillään tahtonsa mukaan. Toisaalta ovat järkeviä teinejä ja inhoavat lävistyksiä, joten kovin suurta riskiä ei noitten suhteen liene.

Vierailija
10/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylähuulen alla. Siinä keskellä, missä on se iholämpäre. Näkyy kun hymyilee.

t. ei ap

Vierailija
11/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihanko ovat tulleet huonoksi äidiksi sanomaan?

Kysymysasettelu "onko oikein", on mustavalkoinen.

Vierailija
12/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevö höörd.

Vierailija
13/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikattu oikein huolella, on varmasti kamalan näköinen kun uistimia keho täynnä.

Vierailija
14/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kuitenkin tajuta, että alle 18-vuotias on lapsi. En missään nimessä antaisi 10-vuotiaalle lapsen mielellä ja mielihaluilla varustetulle lupaa ottaa lävityksiä. Kaikkeahan voi aina haluta, mutta aikuinen osaa laittaa rajat!

Jos 16-vuotias omilla tienesteillään haluaa yhden ottaa, niin ok. Mutta yleisesti ottaen lapsi ei ole tarpeeksi kypsä päättämään tuollaisesta.

Vierailija
15/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteesi ovat kyllä erilaiset kuin mulla.

Minä en antaisi alle 18-vuotiaan laittaa mitään lävistyksiä (muuta kuin korvakoruja), enkä tatskojakaan. Sitten kun on täysi-ikäinen, saa tehdä mitä tykkää, mutta noin nuorelle en antaisi lupaa lävistellä itseään.

Oma kehonsa, tietysti. Mutta mä olen myös lapseni kehosta vastuussa siihen asti kunnes lapseni on 18v.

Tämä on mun mielipide.

Vierailija
16/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon perusteella voi ketään huonoksi äidiksi sanoa, lävistykset ovat makuasia.

Mielestäni tyttärelläsi on todella paljon lävistyksiä..mutta olenkin tiukkis ja pidän vain korvakoruja järkevänä..ja vain yhdet reiät per korva.

Lävistykset naamassa tekevät epäsiistin vaikutelman. Ihan sama kuinka nätti tyttö on kun ne killuttimet pilaavat kasvot..

..ja tämäkin on vain yhden ihmisen mielipide..

Vierailija
17/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siitäkin syystä, että myöhemmin voi olla ongelmia saada vaikka kesätöitä tuon takia. Kasvojen lävistykset näkyvät, vaikka korun ottaisi pois.

Yksi kaverini manaa huulilävistystään, joka näkyy vaikkei hän ole vuosiin pitänyt mitään korua siinä.

Vierailija
18/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on surullinen pointti tässä. Ei lasten tarvitse saada kaikkea, mistä inahtaa ja toisaalta miettisin, mitä tarvetta noin nuori tyttö täyttää lävistämällä itseään.

Tyttö viestii ympäristölleen vastenmielisyyttä, epäsiisteyttä, angsteja. aggressiivisuutta ja sinä olet sallinut sen.

Vierailija
19/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa että sä annat sun lapsen olla sellainen kun on! miten ihmeessä lävistykset liittyy suihin ottoon?!

et missään nimessä oo huono äiti tuon perusteella vaan hyvä kun hyväksyt.

Vierailija
20/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt itseluottamusta kehiin. Naura niille huonoksi haukkujille! (ja näytä yleismaallista käsimerkiä hymyillen tarvittaessa) :)