Mitkä asiat eivät tee vaikutusta sinuun?
Mulla:
Peritty omaisuus
Avantouinti
Opinnot yli 40-vuotiailla
Influensserina olo
Mensan jäsenyys
Muhun tekee vaikutuksen:
Kielitaito
Kova kunto, jos sillä ei brassaile
Itse tienattu omaisuus
Taidot monella alalla
Kommentit (59)
Itse tienattu omaisuus
Kova fyysinen kunto
Pidän näitä melko yhdentekevinä ja pinnallisina ominaisuuksina.
Mun mielestä on valtavan hienoa jos joku on vielä 40v plus viitsinyt mennä koulun penkille. Samaten jos on onnistunut tekemään pakenemaan oravanpyörästä ja tienaamaan miljoonia influensserina.
Vierailija kirjoitti:
Itse tienattu omaisuus
Kova fyysinen kunto
Satonen?
Vierailija kirjoitti:
Itse tienattu omaisuus
Kova fyysinen kunto
Mitä pinnallista on siinä, että tienaa itse omaisuuden? Kova fyysinen kunto kertoo myös siitä, että on pitkäjänteinen ja arvostaa terveyttä, ei ole pelkkä ulkonäköjuttu tuo.
Auto, moottoripyörä/mopo
Koirat
Lihaksilla pullistelu
Raha
Eipä oikeastaan mikään. Otan asiat asioina ilman vaikutusta tai arvolatausta, ei tee kesää, ei talvea onko niin vai näin.
Muhun ei tee vaikutusta juuri mikään. Ehkä ihmisen luonne lähinnä.
Merkkivaatteet, merkkilaukut, rehvastelu rahoilla ja omaisuudella. Tittelin ja koulutuksen korostaminen ja kehuminen
Penkkipunnerrustulos
Cooperin testin tulos
Bodycount yli nollan
Yksikin tatu
Sheivattu kroppa
Maalattu tukka
Maalatut hampaat
sähkötupakan, sikarin, savukkeiden, nuuskan, pikanellin, rauhanpiipun ja mällin käyttö
Olhuttelu ja viinistely
narina ja hesapuhe
muuta eivät nuo aiheuta kuin hyljinnän
Kiroilu ja suorassa videostriimissä ihmisille, tai muu puhe. Suu puhdistettava. Negaaminen jatkuvasti, ettei kuule kuin oman äänensä ja muiden tunteetkin sitten lytätty. Roskaaminen, sikailu, ympäristön likaaminen, melu, ahdistelu.
Vierailija kirjoitti:
Merkkivaatteet, merkkilaukut, rehvastelu rahoilla ja omaisuudella. Tittelin ja koulutuksen korostaminen ja kehuminen
Tämä!
Elämän näkemistä jonain pelkkänä suoritteena en arvosta pätkääkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tienattu omaisuus
Kova fyysinen kunto
Pidän näitä melko yhdentekevinä ja pinnallisina ominaisuuksina.Mitä pinnallista on siinä, että tienaa itse omaisuuden? Kova fyysinen kunto kertoo myös siitä, että on pitkäjänteinen ja arvostaa terveyttä, ei ole pelkkä ulkonäköjuttu tuo.
Mielestäni elämässä on tärkeämpiäkin asioita, ja vaikka nuo asiat ovat sinällään ihan mukavia, ei ne tee minuun vaikutusta. Materialistisia arvoja.
Nyt kyllä sattuu olla näin tyhmä mutta miksi avantouinti on pitänyt mainita? Ei se minuunlaan vaikutusta tee jos joku muu sitä harrastaa, ihan oman terveyteni takia käyn avannossa, ihan kuten saunassa tai vaikka kävelen lenkin. Yhtä tavallinen asia kuin porkkanoiden ostaminen kaupasta tai niiden kasvattaminen itse.
Minuun tekee vaikutuksen hyvät kuuntelijat, henkilöt jotka pyrkivät kehittymään paremmiksi, henkilöt jotka paneutuvat johonkin asiaan täysillå ja ne jotka tukevat ja kannustavat tällaista paneutumista.
Paljon meteliä itsestään pitävät tyhjät tynnyrit ovat, no tyhjiä.
Kunnianhimo (en ymmärrä, mitä hienoa on tehdä jotain saadakseen muitten ihmisten arvostusta), varallisuus (riittää kun kykenee huolehtimaan itsestään ja jälkikasvustaan), namedroppailu