Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikein, että todella monet sanovat minua huonoksi äidiksi vain, koska

Vierailija
06.11.2011 |

tyttärelläni on aika monta lävistystä? Ja pojallani toisessa korvassa korvis. Tyttö on 16 vuotias, ja poika 11 vuotis.

Tytöllä on:

Kielikoru

Kolme huulikorua (ylhäällä toisella sivulla ja alhaalla toisella sivulla. kummatkin samalla puolella. Lisäksi alahuulen keskellä)

Nenäkoru

Napakoru

Niskassa koru

Smiley

Olenko huono äiti? Annan vain tyttöni olla sellainen, kun hän on. Omapa on kehonsa, niin omatpa ovat lävityksensä. Itselläni ei ole korvisten lisäksi, kuin kielikoru ja huulikoru.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaarallisia. Ne voivat aiheuttaa pahoja komplikaatioita. Ulkomailla Suomalaiset nuoret erottaa lävistyksistä.Ja usein jos on oudot hiukset niin on Suomesta, yleensä vielä Itä-Suomesta. Muissa maissa nuoret eivät pukeudu niin anarkistisesti. Monissa maissa tuollainen tyyli katkaisisi urakehityksen. No Suomessa urakehitys ei ole niin tärkeää kuin muualla.

on pakko sanoa, että voi kyynel.

Muuten, jos lävistykset ovat niin yleisiä, taitaa Suomesta ilmeisesti loppua työvoima, kun ketään ei voi palkata,

Itse hankin 1. lävistyksen 16-vuotiaana. En kysynyt äidiltä lupaa. Kielenkääntäjän ammatissa ei ole noussut seinä vastaan lävistysten takia.

Vierailija
42/48 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistyksen saa pois ja jäljelle jäävä arpi on aika olematon.

Ja toiseksi suuren osan lävistyksiä saa 16-vuotiaana ilman vanhemman suostumusta,että eipä siinä paljon teidän mielipiteet paina jos lapsi päättää ottaa..

En tajua miten joku kehtaa alkaa arvostelemaan toista ihmistä joidenkin lävistysten perusteella. Uskomattoman noloa... Eikä kannata näiden empatiakyvyttömien ilkeilijöiden kommenttien antaa vaikuttaa yhtään mihinkään. Et siis ap ole huono äiti, ainakaan lapsen lävistysten perusteella.

Oma mielipiteeni kohtuullisesta määrästä lävistyksiä on suhteellisen neutraali. Ehkä niidenkin kanssa kuitenkin on hyvä pitää sellainen linja, ettei "kaikkea kerralla".

(ja ei, lapsellani ei ole kuin yhdet korvikset, eikä itsellänikään tällä hetkellä ole muita lävistyksiä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44/48 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lävistystä. Ellei korviksia lasketa. Niitä on kummassakin korvassa 2kpl. Eli minulla on kielikoru, huulikoru (vasemmalla sivulla), daith, toisessa nännissä koru ja kulmakoru.

Vierailija
45/48 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lävistystä. Ellei korviksia lasketa. Niitä on kummassakin korvassa 2kpl. Eli minulla on kielikoru, huulikoru (vasemmalla sivulla), daith, toisessa nännissä koru ja kulmakoru.

ap

Vierailija
46/48 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenties vähän lepsu tai sitten et vaan välitä. Sama se, tyttäresi on varmaan melkoinen näky.

Vierailija
47/48 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tytär lävisteli itseään ihan lupaa kysymättä. en ollut minäkään huono. mutta en kyllä olis lupaa antanut, jos olis kysynyt. pikkupojan korvis on jo vähän homoa.

Vierailija
48/48 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kummallakaan tyttärellä ole korviksia, 17 vuotiaalla on kielikoru.

Mä oon sit varmaan kohtuu hyvä äiti muiden mielestä.

Oikeesti tehköön kukin läväreitä minne tykkää, musta ne vaan ei oo in juttu.