Onko oikein, että todella monet sanovat minua huonoksi äidiksi vain, koska
tyttärelläni on aika monta lävistystä? Ja pojallani toisessa korvassa korvis. Tyttö on 16 vuotias, ja poika 11 vuotis.
Tytöllä on:
Kielikoru
Kolme huulikorua (ylhäällä toisella sivulla ja alhaalla toisella sivulla. kummatkin samalla puolella. Lisäksi alahuulen keskellä)
Nenäkoru
Napakoru
Niskassa koru
Smiley
Olenko huono äiti? Annan vain tyttöni olla sellainen, kun hän on. Omapa on kehonsa, niin omatpa ovat lävityksensä. Itselläni ei ole korvisten lisäksi, kuin kielikoru ja huulikoru.
Kommentit (48)
Lävistyksen saa pois ja jäljelle jäävä arpi on aika olematon.
Ja toiseksi suuren osan lävistyksiä saa 16-vuotiaana ilman vanhemman suostumusta,että eipä siinä paljon teidän mielipiteet paina jos lapsi päättää ottaa..
En tajua miten joku kehtaa alkaa arvostelemaan toista ihmistä joidenkin lävistysten perusteella. Uskomattoman noloa... Eikä kannata näiden empatiakyvyttömien ilkeilijöiden kommenttien antaa vaikuttaa yhtään mihinkään. Et siis ap ole huono äiti, ainakaan lapsen lävistysten perusteella.
Oma mielipiteeni kohtuullisesta määrästä lävistyksiä on suhteellisen neutraali. Ehkä niidenkin kanssa kuitenkin on hyvä pitää sellainen linja, ettei "kaikkea kerralla".
(ja ei, lapsellani ei ole kuin yhdet korvikset, eikä itsellänikään tällä hetkellä ole muita lävistyksiä)
5 lävistystä. Ellei korviksia lasketa. Niitä on kummassakin korvassa 2kpl. Eli minulla on kielikoru, huulikoru (vasemmalla sivulla), daith, toisessa nännissä koru ja kulmakoru.
5 lävistystä. Ellei korviksia lasketa. Niitä on kummassakin korvassa 2kpl. Eli minulla on kielikoru, huulikoru (vasemmalla sivulla), daith, toisessa nännissä koru ja kulmakoru.
ap
kenties vähän lepsu tai sitten et vaan välitä. Sama se, tyttäresi on varmaan melkoinen näky.
mun tytär lävisteli itseään ihan lupaa kysymättä. en ollut minäkään huono. mutta en kyllä olis lupaa antanut, jos olis kysynyt. pikkupojan korvis on jo vähän homoa.
Eikä kummallakaan tyttärellä ole korviksia, 17 vuotiaalla on kielikoru.
Mä oon sit varmaan kohtuu hyvä äiti muiden mielestä.
Oikeesti tehköön kukin läväreitä minne tykkää, musta ne vaan ei oo in juttu.
on pakko sanoa, että voi kyynel.
Muuten, jos lävistykset ovat niin yleisiä, taitaa Suomesta ilmeisesti loppua työvoima, kun ketään ei voi palkata,
Itse hankin 1. lävistyksen 16-vuotiaana. En kysynyt äidiltä lupaa. Kielenkääntäjän ammatissa ei ole noussut seinä vastaan lävistysten takia.