Lue keskustelun säännöt.
Vai ei mustasukkaisuutta! :D
06.11.2011 |
http://www.iltasanomat.fi/tanssiitahtienkanssa/tanssii-tahtien-kanssa-m…
Sisäpiirin tietona voin kertoa, että asia on päinvastoin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos kerran asia on päinvastoin...