Kestovaippoja käyttävät/käyttäneet
Olisiko tällainen setti hyvä alkuun?
http://www.huuto.net/kohteet/kasvava-paketti-kestoiluun/197357540
Kommentit (25)
Katsoin, että samalla myyjällä oli villahousujakin. Jos yrittäisi huutaa niitä myös.
Millaiset villahousut ovat hyviä?
muovipusseishin, sopivasti kun leikkaa jaloille reiät niin menee monta käyttökertaa ja sinne pussiin pyyhe, aina toimii ja on ekolokista.
Millaiset villahousut ovat hyviä?
Sanoisin, että kannattaa ostaa 60-senttisiä, 50-senttiset jää äkkiä pieneksi. Meillä käytetään Ruskovillan villahousuja yleensä harsovaippojen kera, vauva on kohta 2 kk.
Tää on tietenkin hyvin subjektiivinen mielipide, mutta nää on toimineet meillä. Muista ostaa lanoliinia jo valmiiksi, jos siis villahousuja hankit!
osaa sanoa, mun äiti on hankkinut käytettynä meidän villahousut.
Entä vaippojen hinnat? Vaikuttaako ok hinnalta tuolle paketille?
on tosi huono sanomaan hinnoista, koska me ollaan ostettu itse uutena ainoastaan harsoja. Mun äiti on keräillyt muut vaipat kirppiksiltä, ja osa on saatu. Mutta just katoin, paljonko maksoi S-marketissa uutena YKSI Myllymuksujen taskuvaippa, ja se oli 18 euroa. Mä sanoisin siis, että hinta on ihan kohdallaan!
Mulla on tosiaan eniten kokemusta harsoista, mutta taskuvaipat on kyllä myös hyviä, koska ne kuivaa nopeasti. Toisaalta meillä on muutama tosi hyvä froteinen sisävaippakin (jota siis käytetään villahousujen kanssa).
Ai niin! Koska tuossa on noita taskuvaippoja, sä tarviit myös imuja. Niitä voi ommella itsekin esim. vanhoista pyyhkeistä.
Noilla pääset kokeilemaan ja tunnustelemaan kestoilua. Jokainen löytää itselleen ja vauvalle mieluisimman vaihtoehdon vain kokeilemalla. Ostele vaan lisää imuja ja muitakin vaippoja+kuoria tuolta.
Noilla pääset kokeilemaan ja tunnustelemaan kestoilua. Jokainen löytää itselleen ja vauvalle mieluisimman vaihtoehdon vain kokeilemalla. Ostele vaan lisää imuja ja muitakin vaippoja+kuoria tuolta.
Varmasti yksi yhdistelmä sopii toiselle ja toinen toiselle.
Terv. villahousutyyppi
Eli tuolla myyjällä tuntuisi olevan hinnat kohdallaan?
Tarvitsen siis vaippoja, imuja, villahousuja, lanoliinia. Mitä muuta?
Pesuaineen pitää olla sopivaa vaipan herkälle iholle ja fosfaatitonta, jotta vaipat ei mene tukkoon. Ainakin Ecover on varma valinta. Vaippoihin ei saa käyttää huuhteluainetta.
Kiitos pesuainevinkistä. En olisi tuotakaan tajunnut.
Tarvitsevatko nämäkin villahousut?
http://www.huuto.net/kohteet/fuzzi-bunz-one-size-taskuvaippa-8-kpl/1972…
Pienen vauvan kanssa tykkäsin vaippa/harso+villahousut paketista, kun lapsi kasvoi isommaksi all in one vaipat veivät voiton. Vain kokeilemalla tiedät, mikä toimii teillä. Onko paikkakunnallasi kestovaippalainaamoa? Sieltä on erittäin hyvä aloittaa. Katso kestovaippa infon sivut!
eivät tarvitse mitään muuta kuin imua sisään! Itse tykkäsin näistä kovasti, vaikka joidenkin mielestä olin epäekologinen kun ko. vaipat ovat amerikkalaisia :)
Nämä villahousut? Ovatko lyhytlahkeiset aina huonoja?
http://www.huuto.net/kohteet/villahousuja-4-kpl-nb-m/197296720
Anteeksi kova kysely.
Pitää katsoa noita kestovaippainfon sivuja. Lainaamoa ei taida olla.
Pienellä vauvalla villahousut ja vaippayhdistelmä saisi olla vain sellainen, että kakka tai pissakaan ei tule haaroista, ns. falskaa. Pitkälahkeisia suosin itse koska niiden kanssa ei tartte muita housuja ollenkaan.
terv.Se fuzzejakin käyttänyt. (Fuzzeissahan menee koot sitten kilojen mukaan, että ihan pienelle pitää olla s-koko joka sekin voi olla liian iso.)
Nuo fuzzit olivat jotain one size. Käyvätkö myös ihan pienelle?
on noit sisävaippoja, joten kuoria pitäis olla enemmän kuin yksi. Suosittelen villahousuja!