Jos ne on Huutonetin tunnarit kun on vuotaneet?
Kommentit (14)
Olen rekisteröitynyt huutonetiin, mutta en löytänyt tietojani siitä vuodetusta listasta (onnekssi).
Ei minunkaan tietojani löydy tuolta listalta, vaikka olenkin rekisteröitynyt huutonettiin.
siellä tietoja viime vuostuhanne alussa syntyneistä ihmisistä yms. tiedot kelasta tms.
Listalta löytyy tuollainen "ihminen". Mitäköhän listaa on testattu noin? Listalla on muuten siellä lopussa yksi etunimetön 2006 syntynyt, muut on 1900-luvun ihmisiä.
Onneksi ei löytynyt omaa nimeä tuolta, eikä kenenkään lähisukulaisenkaan.
Jos on tunnistautunut käyttäjä, niin hetu tai ytunnus näkyy tiedoissa.
tosin syntymäaika heittää kuukaudella. Yleensä aina vääristelen syntymäaikaa hieman, jos sitä jossain vaaditaan. Muistelen että huutikseen olen just tuota kuukautta muuttanut kun rekisteröidyin... Olen kyllä myös tunnistautunut käyttäjä huutiksessa.
Mitähän nyt sitten, ei kai ole mitään tehtävissä. Kiva jos on henkilötunnuksetkin vuotaneet :(. Eikö kukaan muu löydä itseään listalta?
Mun nimi löytyi kans listasta.
Onhan se minunkin nimeni siellä,mutta ei oikeaa syntymäaikaa.
Oliko syntymäaikakin oikea?
Oli siis siinä listassa, missä näkyi etunimi ja syntymäaika. Syntymäaika oli oikein, tosin en voi olla varma, onko varmasti mun tiedot. Varmaan se alkuperäinen listakin jostain netistä löytyisi, mutta en jaksa kaivella.
että tiedot on tts:ltä (työtehoseura), järjestää mm. kuljetusalan koulutusta.
http://hpguru.fi/tietovuoto.php