Hah, tajusin että mtt-hoitsu on vosu, jota olen kerran kapakassa vetänyt turpaan.
Aikaa tapauksesta on jo 15 vuotta ja tapahtui molempien silloisella kotipaikkakunnalla. Ihmettelinkin että miten se mtt-vosu on niin tutun näköinen ja äsken tajusin, että olen kerran entisellä kotipaikkakunnallamme kaatanut sille vosulle tuopin päähän ja repinyt siltä tukun hiuksia muistoksi.
Ja kyse oli siitä, että se vosu vei kaverini tuolin.
Homma meni niin, että lensin baarista pihalle, antibioottikuurin jouduin hankkimaan, koska se vosu puri mua käteen kun revin sitä hiuksista ja se puremajälki tulehtui.
Kommentit (33)
jälkeen yhtään enempää omaan käyttöön euroja mitä mulle. Vaikka se asuukin paremmassa kämpässä missä mää.
joku rupitoosa tuli vielä saivartelemaan tänne
ole se rupitoosa, kun sulla on se herpeskin?
yöllä oli alitajunta toiminut ja herätessä tajusin että kuka se mtt-vosu on ja miks se on niin tutun näköinen.
Jees, oikeen ootan mtt-käyntejä, vaikka mun piti vältellä niitä viimeiseen asti.
no ei nyt herpes mikään maailman vakavin juttu ole... ja kyllä se on ollut ongelma, liekö sama sillä vosullakin ja rupitoosalla
mut se mtt-vosu oli silloin 15 vuotta sitten melkoinen jakorasia, kapakan ilotyttö kirjaimellisesti.
vain sitä varattua vanhempaa miestä, no ehkä satunnaisesti jotain muitakin hoitoja, mutta pääasiassa vaan sen kanssa.
no onneksi pian pääsen istumaan krouviin useammin, liekö wt vosu siellä usein
niin sitten se on aika monella tämän paikkakunnan varatulla miehelläkin ja muutamalla ulkopaikkakuntalaisellakin, jonka kanssa on tullut sutinoita harrastettua.
ei meillä ole samaa paikallista baaria. Ja mää käyn nykyään vain lesbobaarissa, ei sitä siellä ole näkynyt.
koska yritin tulla raskaaksi ilman parisuhdetta. No, nykyään ei tartte naida enää ollenkaan, kun lapsiluku on täynnä.
Ja lopetin hoidon.. tai siis sen hoidon, johon minut pakotettiin, mutta josta kuulemma ei ole mulle mitään apua.
On se vittu kumma kun siitä epävakaiden vittupäiden vertaistukiryhmästä ei pääse eroon sitten millään.
No, otamma sit kaiken ilon irti siitä enkä taatusti parane, vaikka koko vitun ryhmä joutuis tekeen ylimääräisiä tehtäviä mun takia.
Mua ei sosiaalinen paine kiinnosta vittuakaan eikä solidaarisuus.
joku rupitoosa tuli vielä saivartelemaan tänne