Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian ohjelmasta..

Vierailija
05.11.2011 |

Oli jotekin hellyttävää katsoa miten hyvin Hansilla ja Pialla synkkasi yhteen. Jotenkin ihan aitoja molemmat.

Sen homomiehen puheita mä ihmettelin kun se sanoi että sillä on joku vanha ihastus mielessä. siksi se vähän häiritsee.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

steffin ois pitäny sanoo ei molemmille. en usko että steffi ja kata ois enää yhessä, ovat niiiiiiiiiiiin erilaiset.

Vierailija
82/96 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa pitkäkestoisempi pari on Hans ja Mia. Tietääkö joku ovatko vielä yhdessä? Matias ja Minna, vaikka heistä tulisikin pari, eivät varmaan kauaa kuitenkaan ole kun se Minna oli niin epäileväinen. No, ei sitä koskaan tiedä. Villen ja Johannan kiihkeä suhde kaatuu varmaan johonkin. Niin ja Steffi ja Kata, ei mitään toivoa, nainen on liian tyrkky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis ulkonäkö menee kaiken edelle.

Miten kaunis ulkonäkö voisi tuossa ohjelmassa ratkaista, kun ei koko ohjelmassa ole yhtäkään kaunista ihmistä?

Eikä myöskään yhtään sellaista paria, missä toinen nainen olisi ulkoisesti viehättävä riivinrauta ja toinen lämminsydäminen monsteri. Aika tasavahvoja tavisnaisia kaikki, mutta vetovoima ratkaisee.

Vierailija
84/96 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis ulkonäkö menee kaiken edelle.

Miten kaunis ulkonäkö voisi tuossa ohjelmassa ratkaista, kun ei koko ohjelmassa ole yhtäkään kaunista ihmistä?

ja jos tällä nyt tarkoitetaan Villen valintaa, niin minusta he vaikuttavat ihan saman tyyppisiltä eli varmasti ihan hyvä valinta

Vierailija
85/96 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssikaveri että Hansilla on tunteita Mian kanssa. Eli käytännössä ei edes yrittäis sen syvällisemmin.

Vierailija
86/96 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei hän sokea ole ja näkee kyllä, miten Hans ja Mia katsoo toisiaan. Että varmaan ainakin johonkin pisteeseen tietää, tiedä sitten, että kuinka tarkasti ovat käyneet asioita läpi silloin, kun kamerat eivät ole kuvanneet.

Vierailija
87/96 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut muutamaa aiempaa tuotantokautta, ja täytyy sanoa että tänä vuonna on kyllä saatu ruudun täydeltä vaivautuneita ja omituisia ihmisiä. Myötähäpeän tunne on suuri koko ajan paitsi silloin kun Hans on ruudussa. Hän on erittäin mukavan ja symppiksen oloinen, kuten myös puolisoehdokkaansakin. Jokin hänessäkin silti hieman ärsyttää. Voi olla etten kestäisi itse Hansia kovin kauaa, mutta silti hän on suosikkini. :P

Enemmän odotin Jannelta, mutta maku meni kun hän niin selkeästi torppasi molemmat ehdokkaat. Sääliksi käy heitä, kun Jannella ei ole aikomustakaan valita kumpaakaan.

En oikein ymmärrä miksi Matias on saanut niin paljon kirjeitä. Kai se on se nuori ikä vaan...? Kun eihän se ole edes hyvännäköinen, ja ulosanti on tosi tönkköä. Ujo olen itsekin, mutta luulisi että Matias olisi jo tässä vaiheessa ehtinyt tottua kameroihin. Harmi Matiaksen puolesta että se Minna ei sitten olekaan kiinnostunut...

Stefan ja hänen ehdokkaansa saavat mut repimään hiukset päästä. Stefan on tosi sulkeutunut, en tiedä johtuuko tosiaan kielimuurista, mutta vaivaannuttavaa katsoa. Ja ehdokkaista Kata on kuten sanottua hirveä tyrkky, en ymmärrä miten Stefan on niin erilaisen ihmisen valinnut kuin mitä itse on. Ei se Pia/Mia tai mikä liekään ole paljoa sen parempi. Ei ole mitään vetovoimaa hänen ja Stefanin välillä vaan ovat kuin äijäkavereita.

Villestä en osaa oikein sanoa mitään. Vähän harmittaa sen Kirsin puolesta, joka oli tosi mukavan ja järkevän oloinen ihminen.

Pakko sanoa, että en ymmärrä miten ihmiset voi täällä ihan tosissaan sanoa, että se ja se olisi ollut sille ja sille jussille parempi valinta. Ei kukaan muu kuin kyseiset ihmiset itse voi tietää millainen kemia kenenkin välillä on. Päällisin puolin voi näyttää tosi hyvältä, kuten Matiaksen ja Minnan kohdalla, mutta silti se kemia puuttuu, ainakin toisen osalta. Sydämen asiat on mystisiä, ei järkiasioita.

Vierailija
88/96 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kyllä niin korrektisti ja hillitysti esiintyvä ihminen, että ei tosikaan! Mun mielestä se ei osannut olla rennompi edes oman tai Villen lapsen seurassa. Kauheesti kontrolloi itseänsä koko ajan. Siinä kohdassa, kun hänen piti ajaa traktorilla, kontrolli petti täysin ja hänestä tuli varsinainen pirttihirmu mäkättäjä. Siinä vaiheessa selkeästi Ville säikähti. Liekö tuo kohtaus ollut lähempänä sitten Kirsin todellista minää, mene ja tiedä. Se muija näyttääkin siltä, että särkyis sirpaleiks, jos sille sanois vähänkin isompaan ääneen, että "PÖÖ!".

Mä en kestä sitä Hansin "Juuh" sanaa, jonka se sanoo samalla, kun imaisee henkeä sisään :D.

Ja se Kata! Aivan järkyttävä tapaus! Yli huvittava oli se sen meikkauskohta, jossa korosti niin naisellisuuttaan. Näytti lähinnä dragshohun valmistautuvalta mieheltä!

Vierailija
89/96 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mukava täällä ruudun toisella puolella miettiä ja vatvoa. Sehän on viihdettä. Jos kerran telkkariin lähtee niin kyllä näitä asioita saa ruotia täällä.

Stefan tuskin valitsee Kataa, ihan vaan sen takia kun Kata yhtäkkiä halasi täysiä sitä ja puristi itseä vasten. Stefania nauratti se ja tuntui kuin Kata olisi vähän hermostunut. Sanoi että hän opettaa sinulle miten halataan. tyrkky on oikea sana.

Se toinen on parempi stefanille. Voivat rauhassa tutustua toisiinsa.

Jannen sulhasehdokkaat eivät kumpikaan sovi Jannelle. Vaan he sopisivat erityisen hyvin toisilleen.

Kirsi oli jotenkin liian korrekti. Rentous puuttui täysin.

Minkäikäisiä ovat Ville, Johanna ja Kirsi?

Pakko sanoa, että en ymmärrä miten ihmiset voi täällä ihan tosissaan sanoa, että se ja se olisi ollut sille ja sille jussille parempi valinta. Ei kukaan muu kuin kyseiset ihmiset itse voi tietää millainen kemia kenenkin välillä on. Päällisin puolin voi näyttää tosi hyvältä, kuten Matiaksen ja Minnan kohdalla, mutta silti se kemia puuttuu, ainakin toisen osalta. Sydämen asiat on mystisiä, ei järkiasioita.

Vierailija
90/96 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtaa. Sillä on sellanen virnistys päällä kokoajan. Nyt hoksasin että hokee sitä juuh-sanaa useasti.

Yks juttu siinä häiritsee. Se istuu sillee vinosti maaten;)

Vierailija
91/96 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi miettii liikaa mitä suusta päästä. Ehkä se mies hakee vähän rennompaa puolisoa.

pääse oikein Stefanista kärryille, se antaa jotenkin oudon pidättyneen kuvan itsestään. En tiä johtuuko sitten siitä että joutuu puhumaan suomea joka ei ole hänen äidinkieli. Toisaalta myös Hansin äidinkieli on ruotsi, ja hän vaikuttaa tosi herttaiselta mukavalta mieheltä.

Luulen että tästä ei muita pysyviä pareja tule kuin Hans ja Mia. Ville ja Johanna ei pysy kauan yhdessä (miksi ei se Kirsi kelvannut???), Stefanilla ei tule pitkää suhdetta Piaan ja Matiaksen kumpikaan nainen ei halua häntä. Niin ja Janne ei tietenkään tykkää kummastakaan sulhasestaan. Toivottavasti on nyt myöhemmin löytänyt parin siitä ujosta joka ei halunnutkaan tulla telkkariin.

se Kirsi oli ärsyttävän pidättyväinen. Asetteli sanansa oikein ja jetsulleen , ennen kuin antoi niiden tulla suustaan. Yltiörauhallinen, pilkunviilaajan oloinen nainen.

Vierailija
92/96 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääse oikein Stefanista kärryille, se antaa jotenkin oudon pidättyneen kuvan itsestään. En tiä johtuuko sitten siitä että joutuu puhumaan suomea joka ei ole hänen äidinkieli. Toisaalta myös Hansin äidinkieli on ruotsi, ja hän vaikuttaa tosi herttaiselta mukavalta mieheltä.

Luulen että tästä ei muita pysyviä pareja tule kuin Hans ja Mia. Ville ja Johanna ei pysy kauan yhdessä (miksi ei se Kirsi kelvannut???), Stefanilla ei tule pitkää suhdetta Piaan ja Matiaksen kumpikaan nainen ei halua häntä. Niin ja Janne ei tietenkään tykkää kummastakaan sulhasestaan. Toivottavasti on nyt myöhemmin löytänyt parin siitä ujosta joka ei halunnutkaan tulla telkkariin.

se Kirsi oli ärsyttävän pidättyväinen. Asetteli sanansa oikein ja jetsulleen , ennen kuin antoi niiden tulla suustaan. Yltiörauhallinen, pilkunviilaajan oloinen nainen.

Uskomatonta että jopa rauhallisuus voi olla jollekin piirre joka ärsyttää. Toisaalta, tämä palstahan on täynnä entisiä koulukiusaajia, se on todettu aika monessa ketjussa.

Vierailija
93/96 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se missä Ville kertoi että se toinen nainen kiinnostaa enemmän. Kirsi siinä muodosti täydellisiä lauseita ja hämmenteli kahviaan. Veikkaan että olisi erilainen jos ne kamerat ei olisi siinä vieressä. Sen kun sanoisi että mä tästä taidan pakata ja lähteä.. mutta tv-ohjelmassa on pakko yrittää pitää pokkaa ja esittää coolimpaa vaikka kuinka sattuisi.

Vierailija
94/96 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tajusin. Mutta harmikseni minun on todettava, että jostain syystä meidän koneelta ei saa katsomoa auki. Ylen areenan avaamisessa ei ole mitään ongelmaa. Eli ei valitettavasti onnistu. Siispä kyllä harmittaa moinen unohdukseni!

Vierailija
95/96 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se missä Ville kertoi että se toinen nainen kiinnostaa enemmän. Kirsi siinä muodosti täydellisiä lauseita ja hämmenteli kahviaan. Veikkaan että olisi erilainen jos ne kamerat ei olisi siinä vieressä. Sen kun sanoisi että mä tästä taidan pakata ja lähteä.. mutta tv-ohjelmassa on pakko yrittää pitää pokkaa ja esittää coolimpaa vaikka kuinka sattuisi.

pitää itsensä kasassa että se välittyi jäykkyytenä. Ei ole tuollaisessa tilanteessa helppoa olla rennosti kun kokee tulleensa tavallaan nolatuksi ja vieressä on monta äijää kuvausryhmästä ja sitten se jonka vuoksi on koko touhuun lähtenyt onkin ihastunut johonkin parikymppiseen pikkulikkaan. Ei ihme että siinä "jäätyy"! Mun mielestä asiallisuus on noissa tilanteissa paras keino säilyttää omat kasvonsa, helpompaa sitä on katsoa jälkeenpäin kuin itkua ja tunteenpurkauksia.

Vierailija
96/96 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä asiallisuus on noissa tilanteissa paras keino säilyttää omat kasvonsa, helpompaa sitä on katsoa jälkeenpäin kuin itkua ja tunteenpurkauksia.

nolannut itseään vaan käyttäytyi niin hyvin kun tuossa tilanteessa on mahdollista olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän