Maajussille morsian ohjelmasta..
Oli jotekin hellyttävää katsoa miten hyvin Hansilla ja Pialla synkkasi yhteen. Jotenkin ihan aitoja molemmat.
Sen homomiehen puheita mä ihmettelin kun se sanoi että sillä on joku vanha ihastus mielessä. siksi se vähän häiritsee.
Kommentit (96)
Nyt mä tajusin, että unohdin kastoa koko maajussin tällä viikolla! Ja se on ollut mun suosikki ohjelma. Miten tässä nyt näin kävi?!
josta valitset ohjelman. Sen eilisen ohjelman voi nääs katsoa sieltä:)
siis miten maikkarin sivut? Eihän nyt tule maajussin morsian telkasta?
Nyt tajusin. Mutta harmikseni minun on todettava, että jostain syystä meidän koneelta ei saa katsomoa auki. Ylen areenan avaamisessa ei ole mitään ongelmaa. Eli ei valitettavasti onnistu. Siispä kyllä harmittaa moinen unohdukseni!
mietitytti että tuleeko noista kahdesta homomiehen vieraasta pari. Niillä näytti synkkaavan keskenään. Arvasin että Ville rakastuu Johannaan. Miehet vaan on ohjelmoitu että nuorempi ja kauniimpi kiinnostaa. Sen oikeen näki treffeillä Naantalissa, miten Ville punastui ja alkoi tuikkimaan kun katseli Johannaa silmiin. Sanoin miehelle heti että tuo tyyppi kyllä rakastui täysillä. Kirsi oli ennakkosuosikki mutta kun näki naiset ja ulkonäön niin eihän kirsi pärjännyt enää. Miehillä se on aina se ulkonäkö. Matias säälittää eniten kun valitsi myös ulkonäön perusteella morsmaikut ja sit niillä kummallakaan ei kiinnostakaan Matias. Olisi ottanut sen lihavan nuoren naisen joka itki pudottuaan. Se olisi ollut varmasti hyvä, mutta kun miehillä on tuo ulkonäkö aina kaikki kaikessa.
En usko että tulee yllätyksiä parien valinnassa.
Ja se Stefanin morsian Kata tyrkky...homoparit ei mun mielestä kuulu tollaseen ohjelmaan, vaikka saavat muuten olla mitä ovat, mutta en halua telkkarista kattoo, miten homo hakee toista homoa.
aika avoimesti ovat minusta vähän kaikki kommentoineet kuka kiinnostaa vaiko eikö kumpikaan.
Sillä mitä sanot, teet tai ajattelet ei ole mitään väliä. Vain ulkonäkö ratkaisee.
Elämä on
Ja se Stefanin morsian Kata tyrkky...homoparit ei mun mielestä kuulu tollaseen ohjelmaan, vaikka saavat muuten olla mitä ovat, mutta en halua telkkarista kattoo, miten homo hakee toista homoa.
sun ei nähtävästi tarvii kovin yksityiskohtaisia detaljeja katellakaan, kun ei kuulemma oikein ehdi treffeillekään tuo mies kummankaan kanssa sen rehunteon lomassa.
Sillä mitä sanot, teet tai ajattelet ei ole mitään väliä. Vain ulkonäkö ratkaisee.
Elämä on
kun mä nimenomaan ajattelin, että ihanan tavallisia nuo kaikki ovat.
joka teki sitä ompelutyötä käsin bikinit päällä?
Tissit näkyi puoliksi :O
Mulla tulee joka kerta sellanen myötähäpeän tunne kun ruutuun tulee ne homot.
Musta tuntuu et nuo kumpikaan ehdokkaista ei sovi maalle.
Nimiä en nyt muista mutta se maajussi-homollahan ei ole edes aikaa toiselle ihmiselle niin miksi se edes hakee kumppania? vai oliko sillä tarkotus saada vaan työkaveri?
Itse ainakin ajattelen että puolisoilla pitää olla myös aikaa toisille vaikka työtä onkin. Itse en jaksais olla pelkkänä työkaverina/orjana" toiselle.
Itse ainakin ajattelen että puolisoilla pitää olla myös aikaa toisille vaikka työtä onkin. Itse en jaksais olla pelkkänä työkaverina/orjana" toiselle.
Ymmärrän, että jos lähtee maatilan isännän morsiameksi, niin ehkä sitä sitten pitää niihin maatilan askareisiinkin perehtyä, mutta itse vierastan vähän tuota, että puolisoehdokkaat pannaan traktoria ajamaan ja mansikoita poimimaan ja mitä nyt prätkän satulaa nyörittämään. Ehkä mulle on ohjelman ja parinhaun tarkoitus jäänyt hämäräksi, kun itse luulin, että toista voi rakastaa ja jakaa asumuksen ja talouden toisen kanssa ilman, että on kiinnostunut siitä, mitä puoliso tekee työkseen.
on saanut muuten vauvan miehensä kanssa. Eli aika nopeesti on löytänyt puolison ohjelman jälkeen. Onnea heille:)
Villellä on kans rako hampaiden välissä.
Sitä mä ihmettelin, kun Stefan pudotti sen mukavan oloisen vaalean naisen ja valitsi molemmat takakireet naiset. Kai ne takakireet oli vaan sen mielestä kotoisampia, jos sen äiti on vaikka ollu samanlainen.
Veikkaan, ettei Matias enää ole sinkku.
kun sen Stefanin blondi pämähtää ruutuun? Jotenki musta on aina konfliktin ainekset ilmassa, ja tulee itsellekin vaivautunut olo, kun se on aina tivaamassa mahdollisuuksista ja todennäkösyyksistä. Luulis, ettei se ainakaan edesauta parin rentoa tutustumista...
kun sen Stefanin blondi pämähtää ruutuun? Jotenki musta on aina konfliktin ainekset ilmassa, ja tulee itsellekin vaivautunut olo, kun se on aina tivaamassa mahdollisuuksista ja todennäkösyyksistä.
Mut onhan ne ihan rakastuneita Miian kanssa. Liikkistä!
on saanut muuten vauvan miehensä kanssa. Eli aika nopeesti on löytänyt puolison ohjelman jälkeen. Onnea heille:)
Stefan teki nyt virheen, kuten pelkäsikin. Miks se otti sen ruman ja ärsyttävän tyrkyn!
Siis voi elämä. Pyörii stefanin ympärillä kiikuttamassa lusikkaa jne. "mä teen aina aamulla steffille leivät, ja kaveritki sano, et palvelu pelaa" "me puhuttiin, et ku valitset mut, niin se muuttoauto odottaa tuolla 300m päässä, ja soitan niin se ajaa pihaan"
Voi ääh! Ja miten niin se on muka naisellisempi? Siksi ettei se osaa tehdä mitään ulkohommia, vai?
Nyt mä tajusin, että unohdin kastoa koko maajussin tällä viikolla! Ja se on ollut mun suosikki ohjelma. Miten tässä nyt näin kävi?!