Maajussille morsian ohjelmasta..
Oli jotekin hellyttävää katsoa miten hyvin Hansilla ja Pialla synkkasi yhteen. Jotenkin ihan aitoja molemmat.
Sen homomiehen puheita mä ihmettelin kun se sanoi että sillä on joku vanha ihastus mielessä. siksi se vähän häiritsee.
Kommentit (96)
kiinnosta. Miten niin lihava tyttö olisi ollut hyvä? Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, eikä silloinkaan kannata palata epäkiinnostaviin varahenkilöihin jos kiinnostavalle ei kelpaa. Silloin on parasta olla yksin ja odotella.
Sitäpaitsi se Matiaksen läski Naantalissa oli kiukutteleva kakara.
Kirsi taaas teki ihan oikein kun ei häpäissyt itseään eikä lastaan vaikka joutuikin pettymään. Toivottavsti hän löytää vielä hyvän miehen.
kiinnosta. Miten niin lihava tyttö olisi ollut hyvä? Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, eikä silloinkaan kannata palata epäkiinnostaviin varahenkilöihin jos kiinnostavalle ei kelpaa. Silloin on parasta olla yksin ja odotella.
Sitäpaitsi se Matiaksen läski Naantalissa oli kiukutteleva kakara.Kirsi taaas teki ihan oikein kun ei häpäissyt itseään eikä lastaan vaikka joutuikin pettymään. Toivottavsti hän löytää vielä hyvän miehen.
kyllä minä väittäisin että ylipainoinenkin kiinnostaa jos on sopiva tyyppi. Tunnen monta ylipainoista miestä tai naista jotka ovat löytäneet kumppanin, ei se ole kiloista kiinni aina.
Minusta se Kirsi on vähän liian fiksu ja asiallinen sille Villelle. se nuorempi nainen sopii hänelle oikein hyvin.
pulskista naisista.
Pelkää lihavien itsepetosta.
Älä pelkää.
näkyi vain todellisuus sellaisella tavalla, jolla se ei yleensä missään julkisuudessa näy. Noinhan se elämä menee, joten mitäpä siitä.
Viime jaksossa ärsytti se blondi, jonka kanssa Stefan oli treffeillä. Todella päällekäyvä ja se naisellisuuden korostaminen, Stefan vaikutti jotenkin vaivautuneelta ja kummissaan olevalta kun se alkoi avautua tunteiden näyttämisestä ja oikeasta halaamistavasta.
Matiaksesta taas sai tällä kertaa vähän paremman kuvan kuin aiemmin, ainakin treffeillä oli vähän vapautuneempi kameran edessä. Ehkä silti vähän liian ujo/huono ulosanniltaan (en tiedä kumpi) tv-ohjelmaan.
Viime jaksossa ärsytti se blondi, jonka kanssa Stefan oli treffeillä. Todella päällekäyvä ja se naisellisuuden korostaminen, Stefan vaikutti jotenkin vaivautuneelta ja kummissaan olevalta kun se alkoi avautua tunteiden näyttämisestä ja oikeasta halaamistavasta.
Minkähänlainen pirttihirmu tuo nainen on pitemmässä suhteessa, kun mies ei olekaan juuri sitä, mitä "hänelle pitää olla".
On ihan ok, että tietää, mitä hakee ja miten haluaa tulla kohdelluksi. Mutta jotain rajaa sentään...
ei ole edes erityisen naisellinen, minun mielestä tosi miehekkään oloinen meikattunakin! Esim Hansin naiset on minusta molemmat tosi naisellisia ja luontevia.
molemmat sellaisia sympaattisia ja luontevia.
kiinnosta. Miten niin lihava tyttö olisi ollut hyvä? Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, eikä silloinkaan kannata palata epäkiinnostaviin varahenkilöihin jos kiinnostavalle ei kelpaa. Silloin on parasta olla yksin ja odotella. Sitäpaitsi se Matiaksen läski Naantalissa oli kiukutteleva kakara. Kirsi taaas teki ihan oikein kun ei häpäissyt itseään eikä lastaan vaikka joutuikin pettymään. Toivottavsti hän löytää vielä hyvän miehen.
kyllä minä väittäisin että ylipainoinenkin kiinnostaa jos on sopiva tyyppi. Tunnen monta ylipainoista miestä tai naista jotka ovat löytäneet kumppanin, ei se ole kiloista kiinni aina. Minusta se Kirsi on vähän liian fiksu ja asiallinen sille Villelle. se nuorempi nainen sopii hänelle oikein hyvin.
olla kiinnostava, eihän toki kaikki lihavat ole sinkkuja. Tarkoitin erästä aikaisempaa kirjoittajaa, joka kommentoi että Matiaksen olisi pitänyt ottaa se lihava, koska "se oli hyvä" ja että Matias jäi ilman naista kun katsoi liikaa ulkonäköä. Mielestäni ei pidä ottaa sellaista, joka ei kiinnosta. Kuten itsekin sanoit, olisiko joku pullero pitänyt ottaa säälistä mukaan? Eikä ne Matiaksen valitsematkaan mitään missejä olleet tai keijukaisia, kiinnostus lienee herännyt puhelinkeskustelujen perusteella. Pudotettu läski oli kiukkuinen kersa ja hoikkanakaan tuskin kiinnostava.
sulhasehdokkaat vois mennä keskenään yhteen.
en minäkään olisi antanut enää itsestäni paljoa tuolle ohjelmalle jos olisi ollut selvää että Ville on ihastunut toiseen, varmaan olisin myös ohittanut tilanteet mahdollisimman matalalla profiililla. Tuo Johanna vain on sellainen nuori söpöliini, eihän sitä Villeä muu siinä kiehdo, valitettavasti. Miehet on niiiiiin just tuollasia.
mutta järkyttävän isot hampaat sillä johannalla!! mahtaa hampaat kilkata yhteen kun pussaavat!
Johannan hampaat on kumman ulkonevat. Miksiköhän niitä ei ole oikaistu?
sulhasehdokkaat vois mennä keskenään yhteen.
harmi ettei homomiehen senssit oikein suju. Kesällä karjatilalla se rehu vaan on asia nro 1 :(
voi kun ne ensi jakosossa ottas vähän olutta ja puhuis niinkuin mies miehelle ;)
saattas oikeestikin mennä yhteen.
Entisenä maalaisena vähän nauratti se viime jaksossa jomman kumman sanoma kommentti, miten jannella oli ollu rehunteko päällimmäisenä mielessä. Niin totta, niin totta.
Jannen sulhasehdokkaat sopis oikeen hyvin toisilleen. Molemmat ovat autuaan tietämättömiä maatilan töistä. Musta tuntuu et ei kumpikaan niistä sovi maalle. Joten eiköhän aleta parittamaan heitä:)
ei ole edes erityisen naisellinen, minun mielestä tosi miehekkään oloinen meikattunakin! Esim Hansin naiset on minusta molemmat tosi naisellisia ja luontevia.
mullakin pisti korvaan se naisellisuuden korostaminen. Sillä naisella taitaa olla hmm.. itsetuntoa kohtalaisesti.
Edellisessä elämässä mies. Kyllähän niitä sukuPUOLEN korjausleikkauksiakin tehdään;)
Aika jännä että stefan ei vieläkään osaa sanoa kumman valitsee. Mä luulen että haluaisi Pian tyylisen mutta vaimon olisi hyvä myös osata kodinhoito, ruuanlaitto yms...
Kuten täällä on sanottu niin Kata on vähän liian pelottava ja tyrkky Stefanille.
Minä toivoisin että Minna olisi ihastunut Matiakseen siitä huolimatta että alkuun ei tullut sellasta ihastuksen tunnetta.
Mutta jos ei kolahda niin ei sitä voi väkisinkään ihastua...
Mä en kestä sitä Hansin "Juuh" sanaa, jonka se sanoo samalla, kun imaisee henkeä sisään :D.
sitä osaa nykyään ihan odottaakin, juuuuuuh
kaunis ulkonäkö menee kaiken edelle.
pulskista naisista.
Pelkää lihavien itsepetosta.