Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta sopivaa, että sairaalaan sinua katsomaan tullut vieras

Vierailija
04.11.2011 |

alkaa jutella muidenkin samassa huoneessa olevien kanssa? Ja tämä joka kerran ja ihan pitkiäkin juttuja sairaskertomusta myöten?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan mun mies ja sen omituisuudet olen hyväksynyt jo aikaa sitten.

Vierailija
2/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuivat viereisen vuoteen äidin vieraat sängylleni. He eivät nousseet siitä edes silloin, kun tulin huoneeseen ja sanoin, että se olisi minun vuoteeni ja haluan mennä lepäämään. Menin sitten hakemaan hoitajan ja ilmoitin, että lakanat pitää vaihtaa ennen kuin suostun ottamaan vuoteen käyttööni.

Nyt saatte arvailla itseksenne, mistä ryhmästä huonekaveri oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitti tunnin ajan pelkästään omista arjen PIKKU epämukavuuksistaan. itse makasin petissä juuri ja juuri hengissä selvinneenä. ei kysynyt minulta MITÄÄN. lopuksi kehotti lepäilemään ja poistui.

Ystävyytemme laatu hieman muuttui tapauksen jälkeen.

Vierailija
4/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja he tuntuvat olevan siihen halukkaita. Ei minulla ole mitään sitä vastaan. Itse en ole kovin puhelias enkä sosiaalinen, mutta seuraan mielelläni sivusta muiden keskustelua. tuollainen sopisi minulle siis oikein hyvin.

Vierailija
5/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuivat viereisen vuoteen äidin vieraat sängylleni. He eivät nousseet siitä edes silloin, kun tulin huoneeseen ja sanoin, että se olisi minun vuoteeni ja haluan mennä lepäämään. Menin sitten hakemaan hoitajan ja ilmoitin, että lakanat pitää vaihtaa ennen kuin suostun ottamaan vuoteen käyttööni.

Nyt saatte arvailla itseksenne, mistä ryhmästä huonekaveri oli.

Vierailija
6/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sopii muille vieraille ja he tuntuvat olevan siihen halukkaita. Ei minulla ole mitään sitä vastaan. Itse en ole kovin puhelias enkä sosiaalinen, mutta seuraan mielelläni sivusta muiden keskustelua. tuollainen sopisi minulle siis oikein hyvin.

Vierailija
7/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaiseni kävi kaikki huoneen äidit ja vauvat läpi, katseli vauvoja, onnitteli äitejä ja kyseli jopa synnytyksistä! No, ehkä he antoivat anteeksi, kun kyseessä oli vanhempi vähän hassu täti. Mutta oli se aika noloa.

Vierailija
8/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi muita. Eivätkä juttele muille.

Vierailija
9/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyväkin tapa

Vierailija
10/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä synnytysosasto, niin musta on ihan kohteliasta jotenkin huomioida muitakin potilaita (jos eivät ole verhojen takana) ja jos muut ilahtuu juttelusta ja haluavat jutella, niin mikäs siinä, jutellaan kaikki yhdessä. Ei mun puolesta tarvi vaan mun kanssa jutella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi