Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivo alkaa hiipua...

08.11.2005 |

johonkin oli pakko purkautua, kun ei näistä asioista oikeen voi

kovin monelle valittaa.

Alkaa jo toivo mennä ja pelottaa, että on jotain vialla, kun ei sitten tärppää millään. Yritystä takana viime pääsiäisestä ja useana kiertona jopa yritetty mielestäni juuri oikeaan aikaan. Kerran olen testillä testannut ja löytänyt oviksen ja kaikenmoisia oireita on ollut vaikka muille jakaa, mutta aina se täti sitten kuitenkin tulee. On ollut pahoinvointia, on tullut eritettä rinnoista yms yms. Toivon varmaan niin

kovasti, että ei siksi tärppää. Ajatus vauvasta on mielessä päivittäin vaikka yritän keskittyä muuhunkin ja elämässä on paljon muutakin meneillään kyllä. 30 v. haamurajakin lähestyy ja ensimmäinen lapsi vaan ei ilmoittele tulostaan.

No kaippa se on vaan nostettava pää pystyyn ja porskutettava etiäpäin.

Plussa onnea kaikille!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yritystä 1/05 saakka ja yks keskeytyny raskaus oli elokuulla, joten ei täälläkään kovin positiivisia jakseta enää olla. Esikoinen tärppäs kolmannesta kierrosta, vaikka olin syöny pillereitä 7 vuotta. Sen jälkeen mulla oli hormonikierukka 1,5v ja sen vaikutushan pitäis loppua kun poistetaan, mut huonommin on tärpänny kuin pillereiden jälkeen... Meillä ei olla kyllä yrityksiä ajoitettu sopiviin päiviin, että siinä voitais kyllä tsempata. Ja tärpätähän pitäis, kun lopettaa yrityksen, mutta helpommin sanottu kuin tehty... =/

Mutta toki kannattaa jutella lääkärinkin kanssa kun kaikesta luomuyrityksestä huolimatta haikara ei vieraile. Niin mekin meinataan ensi kevään aikana, jos sitä ennen ei tapahdu mitään. (nyt taas jännätään tätä kuuta kun kp on 19/27-28)

Mutta toivon teille kasan plussaonnea!!!!

Vierailija
2/4 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Meillä yritys alkoi 2/05 eikä plussan plussaa. Oviksen tunnistan monesta oireesta (testannutkin olen) joten ajoituksen pitäis olla menny ihan kohilleen. Sunnuntaina alkoi 10. yrityskierto... Ja oikeestaan ekaa kertaa vasta tuli ihan valtava pettymys - nyt olin ekaa kertaa varma että on tärpännyt, sellainen oireiden kirjo kun oli. Mutta niinpä vaan tuli täti ja ihan ajallaan, ja flunssainen olokin - jota vielä lauantaina pidin varmana raskausoireena - jäi, eli nyt on kyllä olllu tosi surkeet fiilikset sekä henkisesti että fyysisesti. Kaipa mekin vuoden vaihteen jälkeen mennään lääkärin puheille jos ei tilanne muutu.

Kyllä osaa ärsyttää - kun kuukaudet vierii ja aina vaan vainoharhaisemmin tarkkailee itseään kaikkien nipistysten ja kolotusten ja vilunväristysten varalta. Kaikki ajatukset pyörii vaan raskautumisen ympärillä, ihan kuin ei mitään muuta elämää olisi! Onneksi täällä on muitakin, jotka tietää miltä tämä tuntuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä jaksaa. Tiedän miltä susta tuntuu!

Meillä yrittäminen alkoi hyvissä ajoin ennen 30v ikää, mutta positiivista testiä saimme odottaa sen verran, että ehdin viettää 30v juhlat. eli meillä kesti yli 2 vuotta ennen kuin tärppäsi. Ehdittiin jo käydä tutkimuksissa mutta mitään " vikaa" ei löydetty. en tänäpäivänäkään osaa sanoa missä vika......

Vierailija
4/4 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans on ollut vauvayritystä 2/05 asti, jolloin multa poistettiin hormonikierukka. Kesästä lähtien olen bongaillut oviksia tikuilla onnistuneesti ja touhuilut on yritetty ajoittaa oikein- mutta vauvaa vaan ei ole saatu aikaiseksi. Tässäkin kierrossa jo " raskausoireita" oli roppakaupalla, mutta niin se vaan täti pyyhälsi taas paikalle eilen. Kylläpä oli taas massiivinen pettymys!Plääh!

Ikääkin alkaa jo molemmilla olla sen verran (minä 35, avomies 37) että siinäkin mielessä paineet alkaa kasvaa.

Nyt taas eilen ajattelin, et saa koko vauvatouhu jo olla ja yritän ajatella ihan jotain muuta,mutta niin vaan taas ovistestejä netistä tilasin. ..