Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistat epävarman ihmisen?

Vierailija
04.11.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei musta ole ollenkaan sama kuin ujo.

Epävarmuus on mun mielestä sellaista, että ihminen on epävarma omista mielipiteistään, elämäntava staan, valinnoistaan jne. Vertailee itseään liikaa toisiin, pohtii mitä muut musta ajattelee, onkohan "x" onnellisempi kuin mä kun se elää noin eri tavalla. Epävarma tukeutuu joka asiassa helposti auktoriteetteihin ja "ammattilaisiin", epävarma panostaa suhteettoman paljon ulkonäköönsä, on vallitsevan "mainoskuvaston" vietävissä. Aistin tällaisen kyllä helposti ihmisestä, mutta ujo ei välttämättä ole tällainen. Ujo ei halua olla esillä tai keskipisteenä, mutta ujo voi hyvinkin olla sinut elämänsä kanssa. Monesti itseasiassa ihminen joka haluaa olla esillä, on hyvinkin epävarma ja tarvitsee ulkopuolista pönkitystä itselleen.

Vielä, esim. pettäjät ovat usein aika epävarmoja ihmisiä, ,tarvitsevat sitä egon pönkitystä ja tunnetta että "mä vielä kelpaan muillekin kuin puolisolle".

Vierailija
2/8 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioissa epävarma? meillä kaikilla on jokin asia missä ei olla parhaimmillamme...emmehän ole täydellisiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kun hän kertoo jonkun jutun ja joku muu on hiukankin eri mieltä tms niin peruu heti, että ei se varmaan sit olekaan niin.

Vierailija
4/8 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kun hän kertoo jonkun jutun ja joku muu on hiukankin eri mieltä tms niin peruu heti, että ei se varmaan sit olekaan niin.

Vierailija
5/8 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraa/hymyilee ihan tavallisille asioille. Tai kun hän kertoo jonkun jutun ja joku muu on hiukankin eri mieltä tms niin peruu heti, että ei se varmaan sit olekaan niin.

Päinvastoin sanoisin, että ihminen joka on koko ajan vakavana on epävarma.

Ei epävarmuutta kyllä kauhean hyvin päälle näy, jollei se ole "pahanlaatuista".

Vierailija
6/8 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyllä regointi on sosiaalista kyvykkyyttä, joka rohkaisee toista ja tuo positiivisuutta tapaamiseen. *hymy*

Vähän junttimainen asenne. Taidan olla jostain peräkyliltä?

Vierailija
7/8 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että epävarma ihminen on ihan hiljaa ja vakavana kun ei halua vaikuttaa tyhmältä ;-)

En tosin itse osaa sanoa minkälainen itse olen kun olen epävarma. Ehkä joskus saatan nauraa hermostuneesti jos en tosiaan tiedä miten johonkin asiaan pitäisi reagoida.

Vierailija
8/8 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tulee esiin juuri tuolla naurelulla.

Kertoo esim, että tekivät eilen miehensä kanssa lihapullia, hihihiii. öö?