Käsivarren karvat
Mitä tehdä teinin runsaalle käsivarren karvoitukselle??
Karvoitus on selvästi näkyvää (pitkähköä ja tummaa), mutta mielestäni ei kuitenkaan mikään erityisen poikkeava. Tyttö itse häpeää käsiään...
Voiko asialle tehdä mitään?
Kommentit (7)
lyhentää haluttuun mittaan, niin ei rasita ihoa, on nopea tehdä, eikä ole sänkeä.
ja mä olen epilattorilla poistanut karvoja myös käsivarsista. Sattuu kyllä vähän, mutta saa pitemmäksi aikaa sileää. Pitäis taas lähipäivinä epiloida, noin viiden viikon välein joudun tekemään tuon...
mullakin sama ongelma. En poista hirveän tarkkaan, koska karvat kuitenkin jonkin verran sulautuvat ihon väriin, mutta suurimman osan kuitenkin.
Joskus teininä olen myös ajellut ne karvat, mutta niistä tuli ihan kamala sänki.
aikamoinen riesa alkaa jo teininä ajelemaan käsivarsia, ja ainakin säärissä ne karvat kasvaa jotenkin miten sattuu takasin, eli käsissä eivät ehkä välttämättä kasva säännöllisenä nukkana vaan törröttävämmin - sinänsähän karvat eivät muutu ja saattavat heikentyä.
Yrittäisin jotenkin terapoida nuorta siihen suuntaan, että antaa karvojen kasvaa, jos ne on normaaleja - tuon ikäiset on aivan turhan häpeissään monista normaaleista asioista, naiselle nyt vaan aikuistuessa kasvaa karvoja ja sillä hyvä.
kokoajan uusia alueita tytön/naisen kehossa :(
Itsekin ajelen sääret ja kainalot, siistin bikinirajat, nypin kulmat, värjään hiuksia ja ne saa luvan riittää, käsikarvat saa mun puolesta olla!
Kyllä olen yrittänyt puhua sen puolesta, että antaisi vaan olla, mutta eipä siinä äidin sanat auta :(
Sääriään sheivaa ja on suunnitellut sheivata kädetkin, mutta sen olen saanut vielä estettyä.
Millaisella koneella trimmaus kävisi parhaisten?
karvoja voi poistaa vahalla tai sokeroimalla, sheivaamista en suosittele, koska katkaisee karvan (vrt. edelliset menetelmät joissa se vedetään juurineen)- tulos on pitsi lyhytkestoinen, niin myös sänki kasvaa näkyvämpänä & terävänä takaisin. Vaha/sokeri ei muuten kiihdytä karvojen kasvua vaikka sitkeästi sellainen uskomus vielä elääkin.