Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++ Ensikot tiistaihin! ++++++++

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt aikast lupaavalta vaikuttaa noi sun oireet!!! Nyt et anna tädin sua kus**taa vaan näytät sille!

Sovitaanko niin kamut että alkaa tää kuumeiluosasto riittämään et eiköhän siirrytä kaikki vuoron perään tonne o-puolelle?! =) Näin tehdään!

Vierailija
22/28 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sellasta tarkennan ku Pepsi ehdotti kiinnittymisvuotoa, että ei oo tässä kierrossa ollu vuotoa vaan viimeks ennen varsinaista tädin kyläilyä oli pari päivää pientä tiputtelua. Siks en oikeen tiä mistä laskea kierron alkaneeksi...

Mutta täytyy myöntää että lauantaina kun ajeltiin kotia kohti niin iski muutaman kerran oikeen kunnon vihlaisut tonne alavatsaan. N. 4-5 kertaa sellaset muutaman sekunnin kestävät ihmekivut! Sanoinki jo avokille et voiskohan olla niitä kiinnittymiskipuja... En tiedä, kun en oo mikään mestari näiden juttujen analysoinnissa. Nut jos oikein oon käsittäny niin ajallisestikin vois olla mahdollista... Kamala ku oon niin taikauskonen, että nyt en varmasti oo raskaana ku etukäteen retostelen asioilla!!! =) Mut ei osaa olla kertomatta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA ONNEA LARALEI!!!

Yhdyn kyllä Naksun " ehdotukseen" , että siirrytään porukalla tonne odotuspuolelle... Kyllä tämä kuumeilu, oireiden metsästys jne. on omalla tavallaan ihan mukavaa, mutta kuukaudesta toiseen pettyminen raskasta myöskin...

Miille tsemppiä, älä turhaan murehdi, kyllä lääkäri olisi varmaan sanonu jos olis aihetta huoleen. Hyvä kun kävit nyt ja sait lääkkeet! Onnea vaan oviksen bongailuun!!

Mä olen reippaana siivonnu koko asunnon, ihan semmonen vimma ollu niinku joskus kuukautisten aikaan. =) Muutenkin ollu nyt vähän muutakin ajattelemista, haaveillaan uudesta asunnosta (ja kaikki sitten tietysti ihmettelee, että miksi te ette kahdestaan mahdu siihen vanhaan...).

Kp 11/28-30 (paitsi viimeks 36 :(, pitääköhän se nyt sit muuttaa 28-36), ollaan Miin kans samoissa pävissä, ja olikohan keinuhepo kans?? Jokohan tikuttelis sitä ovista tänään...

Toivottavasti saadaan lisää plussia pian!!

Vierailija
24/28 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja paljon vauvaliimmaa masuun!!!!

Nyt on ollu taas kiireitä,et kirjotella en ole ehtinyt,ainoastaan lukea!Ja lukemista en yhtenäkään päivänä jätä väliin,sillä niin kivaa *sakkia on Ensikoissa*.On tää pimeys vaan kauheeta.Tänään kyllä päivällä oli sellanen outo valoilmiö hetkittäin taivaalla,mut kun töistä pääsi ja kauppaan meni,niin kotiinpäästyään oli jo pilkkopimeetä!Joulua ja joulun valoja odotan,mute en pakkasta enkä vielä luntakaan!

Q:olet ihana!!!!Miten ihmeessä saat noi mittarit rikki?Sen täytyy olla jokin merkki,et ota rennosti,sillä kohta tuulee ja myrskyää...siis toi plussa-aalto!!!!

kaikille piinailijoille plussapölyä omiin tarpeisiin...lue ' kaikille Ensikoille' !

Naksu:on sulla noita oireita!!!!Mua ihan nauratti,et mulla ei oireita ole kuin rintojen kipeys (paheneva,etenkin öisin)!Pahaa oloa ei ole edes mainitsemisen verran,ei väsymystä enempää kuin yleensäkään ja ainahan mua palelee! ;) Joten aikas normaali olotila...mutta siellä se pikku-kaveri köllii masussa...poika?...nyt menossa rv5+1.En ole vielä neuvoloihin soitellut,aattelin ettei kiire ole.Päätin,etten mene edes alkuraskauden ultraan,vaikka sekin tuntuu suosiossa olevan.Ihan rauhassa vain nautiskelen ja salaisuuttani varjelen...aina tulee sellanen lämmin ja hyvä olo,kun kiireiden keskellä muistaa alkaneen elämän...

Päällimäisinä tunteina on kiitollisuus ja onnellisuus ja rauhallisuus.Pelon häivähdys tulee jos miettii mitä kauheeta voi vielä näillä viikoilla tapahtua,mutta pyrin olla miettimättä.

Eli hyvin voin,en vielä paksusti.Tulkaa pian mukaan!!!!!!!!!

Pepsille ja Naksulle ...kaikille muillekin piinailijoille ++++säteitä!!!!

Vierailija
25/28 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas oo muuta elämää......

Kiva taas kuulla susta PauliNea!!!Vedähän meidät laralein kanssa sinne odotuspuolelle :)

Jos ei huomenaamulla aconi näytä yhtikäs mitään niin lyön kyllä hanskat tiskiin ja kai se on vaa nöyränä ruvettava oottamaan sitä tätin mulkerooo.Mä en siis jaksais alottaa taas kiertoa alusta......Hyvä ettei taas masenna jo etukäteen.....

Saas nähdä......hauskaa loppuiltaaa teille!!!

Q:sä oot iha uskomaton noitten mittareittes kaaa :)

Vierailija
26/28 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

PauliNea on kyllä oikeessa, kyllä joo oireita riittää!!! =) Makeat naurut saa jo mieskin ku latelin taas sen töistä tultua kaikki uudet ja vanhatki oireet! Tossa paremman tekemisen puutteessa katsastin äsken rintojani (=o)) kun niitä niin kovasti sattuu ja huomasin että nännit on aika rumat! Ne on turvoksissa ja mun mielestä tummemmatki ne nännipihat. Eikä oo luuloja ku vilautin niitä ukollekin ja totes et saattaa muo erilaiset olla ku ennen! =) Nyt kyllä saatte passittaa valkotakkien kyytiin jos ei oo tärpänny!!! Vaikka toisaalta olinhan aivan varma ettei koko ovulaatiota oo tapahtunu ja ettei tarpeeks tullu hommailtua... Oiskohan syytä tarkistaa tuo pääkoppa jo tässä vaiheessa eikä vasta tädin tultua!!

Pepsiköhän (sori jos et ollu sä!) se totes et ei oo elämää... Vähän samat fiilikset ku koko ajan käy kyttääs et oisko tullu uusia juttuja! =)

Vierailija
27/28 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla nähdään ja toivottavasti hyvissä merkeissä ;)

Nyt rupee olee sellasta menkkamaista jomotusta ja maha iha turvoksis...hitto jos yllättäää mut ni hyppään kaivooooon!!!!Masennun kyl iha täysin jos ei nyt tärppi oo käyny :(

Kauniita unia!!!

Ja vielä kerran huuan:HEMULI MISSÄ OOT?!?Vai onks multa vaa jääny huomaamatta?

Vierailija
28/28 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu ja pepsis on kahdestaan kasvattanu pinon ihan huimaksi sillä aikaa kun olin poissa koneelta! Noin ahkeralla piinailulla ansaitsette plussat molemmat! Testionnea bdbdbdbdbdbdbdbddbd +++++++++++++

Joo, mulla ne vaan testit näyttää miinusta, mittarit hajoilee eikä tätikään tule vaikka oikein vartavasten kutsutaan. Olenkohan joskus entisessä elämässä hajottanut jonkun oikein ison peilin????

Ihana oli kuulla Mamma-PauliNean kuulumisia, vaikutit niin rauhalliselta ja onnelliselta, että tuli ihan tippa linssiin. Äidinvaisto taitaa siellä jo heräillä... :)

Mutta nyt sitten taas hyvää yötä Enskarikamut!

-Q-