Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posliini äitillä, lapset saunassa, kasvatus

Vierailija
04.11.2011 |

Noissa karvaketjuissa ihan hirveän moni av-mamma kertoo ajelleensa jo kaaaaaun kaikki pois alapäästään ja epäilevät, että lapset ihmettelisivät jos "siellä" karvoja olisi ylipäätään. Hehän antavat selvän esimerkin lapsille, että naiselle ei ole karvoja, miehellä on (isi saunassa). Vaikka asian oikea laita on, että AIKUISILLA on karvat pillussa/pippelissä, lapsilla ei ole.

Selkeä vääristynyt näkemys syntyy. Tyttölapset ymmärtävät asian niin, että naisen pitää olla karvaton ja poikalapset pitävät karvatonta äitiä "normaalin naisen esimerkkinä". Entä sitten kun näkevät tytön pillukarvat teininä? Heille syntyy vaikutelma epänormaaliudesta, sama vinoutunut näkemys jollainen tytöillä on siitä millaisena heidän on syytä itseään pojille tarjota.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmönen ketju on ihan tyhmä kun tässä kumminkin puhutaan asiasta ja se kolahtaa niin moniin, kuka av-mamma sitten tähän kirjoittaa että niin muuten perskele, mä annankin vihjaavan ja naista alistavan vinkin lapsilleni. Ollaan vaan hys hys hiljaa ja mietitään...

Vierailija
2/82 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tällä hetkellä ole posliini vaan on pieni tupsu. Miehen siskolla en ole koskaan karvaa siellä alapäässä nähnyt ja oli nytkin paljas. Ei nämä meidän alaikäiset muksut mitenkään tuijotellut tai muuten reagoineet tuohon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ajan karvat pois kun isi ei tykkää niistä ja kun on heidän aikansa niin ostan kyllä heille omat terät yms.

että näissä perheissä, joissa äidit ovat posliineja, ei jutella ja keskustella tämän kaltaisista asioista jälkikasvun kanssa, vain karvalliset perheet puhuvat?

Vierailija
4/82 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on joskus posliini ja joskus on karvat. Taitaa olla ihan sekaisin, raukat!

Vierailija
5/82 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ajan karvat pois kun isi ei tykkää niistä ja kun on heidän aikansa niin ostan kyllä heille omat terät yms.

että näissä perheissä, joissa äidit ovat posliineja, ei jutella ja keskustella tämän kaltaisista asioista jälkikasvun kanssa, vain karvalliset perheet puhuvat?

Vierailija
6/82 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä kertoo sen lapselleen syyksi? Voi apua.

Vierailija
7/82 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeesti,todella NEITIÄ!! yök yök yök!

Vierailija
8/82 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en ole koskaan tajunnut, että ajetaan kaikki pois varsinkaan silloin jos pillu on mallia turpea kukka. Joillakin näkyy pillun vako ja klitoris välistä. Se pitää vissiin kaikille esitellä?

ihmisten ilmoilla pillu paljaana :D Joten ei tarvii kaikille esitellä.

Vierailija
9/82 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vissiin käy uimahallissa tms yleisessä suihkussa/saunassa?

Vierailija
10/82 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan juteltu tytön (10v) kanssa ihan avoimesti asiasta Olen kertonut etten tykkää karvoista säärissä, kainaloissa enkä alapään alueellakaan joten poistan ne. Olen kertonut hänen saavan valita itse miten tekee ja välineet karvanpoistoon lupasin hankkia kun se aika tulee.

joopa joo. Oletat vissiin, että 10v osaa ajatella asioista aikuismaisesti ja tehdä omat päätökset? Minkä takia teinit on epävarmoja? Minkä takia muijat on vielä 180-20 epävarmoja? Miksi vielä 25-30 vuotiaanakin nypitään vittua sileeksi "jottei miehet yököttele"? Aina joku näyttää esimerkiksi ja muut apinana perässä. Kyllä se nuoresikin on nyt vakuutettu, että posliini on YLEISESTI hyvä juttu koska se äitillä on.

Olen vain kerran maininnut molemmille (nyt 12 ja 14) tyttärille kehonkarvoista että jos ette tykkää ne saa ajella tai epiloidakin pois.

Vierailija
11/82 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et rahaa laserpoistamiseen tarjonnut. Ehdottanut, että voitte katsoa sopivaa aikaa toimenpiteeseen.

Olen vain kerran maininnut molemmille (nyt 12 ja 14) tyttärille kehonkarvoista että jos ette tykkää ne saa ajella tai epiloidakin pois.

Vierailija
12/82 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eli mitenköhän naturelli, karvainen äitini on minut niin kieroon onnistunut kasvattamaan, että itse aikuisena, kahden lapsen äitinä olen useimmiten karvaton?! En muista koskaan äitini esim bikinilinjaansa ajelleen, kainalo ja säärikarvojaan kyllä. Minä itse olen vahauttanut, sokeroittanut tai itse ajellut karvojani jo nuoresta saakka ja ei ole tullut mieleenkään, että se pitäisi lopettaa kun lapsia olen saanut. Lapseni eivät ole kasvaneet tynnyrissä, vaan ovat nähneet mummojaan, tätejään ja täysin ventovieraita ihmisiä alasti, kiitos siitä suomalaisen saunakulttuurin, kypylöiden, uimahallejen...eli monenmoista roolimallia kyllä. Sitten kun tyttäreni ovat siinä iässä, että karvat alkavat kasvamaan, niin tottakai niistäkin jutellaan kuten kaikesta muustakin naiseksi kasvamiseen liittyvistä jutuista, tekevät sitten miten tahtovat. Onneksi lapseni vaikuttavat niin fiksuilta ja normaaleilta, että tuskin minun karvattomuudesta kovin sekaisin menevät :P

Samat ajatukset

Vierailija
13/82 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan ihan reilusti ja avoimesti puhuttu, ettei isi tykkää karvoista. Isommalle olen sanonut, että kun alkaa karvat kasvamaan, ei ajele sitten minun terillä vaan ostan hänelle omat.

Kumma homma, että joka asiasta palstamamma saa aiheen räyskyttää.

ajatteleppas,meillä kun on miehelläkin posliini..

En ajele posliinia miellyttääkseni miestäni,olen ollut posliini jo kauan ennen kuin mieheni tapasin,ajelen miellyttääkseni itseäni.

Mies tosin ajelee alapäänsä miellyyttääkseen minua..

Ja lapseni tietävät että normaalisti aikuisilla kasvaa karvat ja toiset ihmiset ajelevat ne,toiset ei.

Ajeletko ap kainalo/säärikarvoja?? Kyllähän siinäkin tulee lapselle ihan vääristynyt kuva aikuisesta..siis sun ajatusmaailman mukaan.

Vierailija
14/82 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jso mies vaatii poslaria. Jossain vaiheessa tarkkailisin aika tarkkaan, miten suhtautuu omiin pikkutyttöhin.

Vaikka onhan sitä paljon vääristyneitä mieliä naisillakin. Kilpailevat lastensa kanssa ja ajelevat pimppaa kun tietävät, että mies on kallellaan pikkutyttöhin. Kilpailevat sitten omien lasten kanssa iskän suosiosta.

Mutta ihmettelen aina, kuka haluaa pedarimiehen itselleen. Yök.

miksi on kauheaa jos tekee asioita miellyttääkseen omaa miestään? Kyllä minä ainakin haluan omille lapsille opettaa että omaa puolisoa pitääkin miellyttää ja että itse ainakin haluan tehdä asiat niin että miehellä on kiva ja hyvä ja mies tekee siten kuin minä toivon.

Eikä meillä kyllä lapsi edes tiedä millainen karvoitus on kun ei meitä vanhempia housuttomina näe, vaikka vieraita ihmisiä joka lähtöön näkee uimahallissa tms. Olen kyllä sielläkin opettanut että ei tarvitse katsella muita vaan keskittyy vain siihen omaan suihkutteluun ja saunomiseen.

Vierailija
15/82 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse pidä mitää tursotinta tuolla alapäässä (joo ja kyllä ajattelen myös miestäni ja itse en pidä karvoista) pitäiskö samantien äitien ryhtyä mummoksi???

No minkä ihmeen takia sitten pitää alapää vetää "mummokuosiin" ennen aikojaan?

Etkö muka tiedä, että vaihdevuosien jälkeen = mummoiässä karvatkin harvenee, toisinaan jopa olemattomiin.

Karvaisuus on nimenomaan hedelmälliseen ikään kuuluvaa, ei lapsuuteen eikä "yli-ikäisyyteen".

Minun puolestanne pitäkää p**nne ihan minkä näköisinä tahansa, mutta minua huolestuttaa eniten se, että paljonko se naisen euro tuleekaan olemaan tyttärentyttärelläni, jos naisten pitäisi käyttää sekä aikaa että rahaa alapäänsä nyppimiseen sen sijaan, että kehittäisi jollakin tavalla yläpäätään.

Älä sitten järkyty, kun näet jollakin "läskillä mummolla" nuoren, komean miehen.

Vierailija
16/82 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että karvat pitää ajella, muuten ei pojat tykkää. Liikkatuntien suihkuissa jo seurataan, onko jollain karvoja. Ja jos on niin taatusti kiusataan.

Yläasteella leviää äkkiä sana jos jollakin tytöllä on karvoja. Jos joku poika on päässyt housuihin ja siellä ei ole posliini niin äkkiä on kaveriporukassa nauramassa.

Joten parhaan teon teette kun opetatte tytöillenne mahdollisimman aikaisin karvojen ajelun, etteivät joudu poikien pilkan kohteeksi.

Vierailija
17/82 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hauskaa, että on ihan ok että nainen vaatii miestä ajelemaan karvansa. Kukaan ei tartu siihen. Sen sijaan kun nainen kertoo ajelevansa karvansa miehen toiveesta, nousee hirveä haloo.

Kukin kasvattakoon lapsensa miten kasvattaa, ette te muut siihen voi vaikuttaa vaikka kuinka menisi mielestänne kieroon koko lapsi.

Vierailija
18/82 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajelet lastesi karvat siksi, että isi ei tykkää karvoista niin ei ole ihan sinun asia, miten kasvatat lapset.

Kukin kasvattakoon lapsensa miten kasvattaa, ette te muut siihen voi vaikuttaa vaikka kuinka menisi mielestänne kieroon koko lapsi.

Vierailija
19/82 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän antavat selvän esimerkin lapsille, että naiselle ei ole karvoja, miehellä on (isi saunassa). Vaikka asian oikea laita on, että AIKUISILLA on karvat pillussa/pippelissä, lapsilla ei ole.

Selkeä vääristynyt näkemys syntyy. Tyttölapset ymmärtävät asian niin, että naisen pitää olla karvaton ja poikalapset pitävät karvatonta äitiä "normaalin naisen esimerkkinä". Entä sitten kun näkevät tytön pillukarvat teininä? Heille syntyy vaikutelma epänormaaliudesta, sama vinoutunut näkemys jollainen tytöillä on siitä millaisena heidän on syytä itseään pojille tarjota.

Selitäpä miten tämä argumentointisi koskee juuri pimpsakarvoja, eikä myös sääri- ja kainalokarvoja. Vai esiinnytkö itse aina täydessä luonnontilassa ajelematta mitään pois?

Vierailija
20/82 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jso mies vaatii poslaria. Jossain vaiheessa tarkkailisin aika tarkkaan, miten suhtautuu omiin pikkutyttöhin.

Vaikka onhan sitä paljon vääristyneitä mieliä naisillakin. Kilpailevat lastensa kanssa ja ajelevat pimppaa kun tietävät, että mies on kallellaan pikkutyttöhin. Kilpailevat sitten omien lasten kanssa iskän suosiosta.

Mutta ihmettelen aina, kuka haluaa pedarimiehen itselleen. Yök.

Avovaimo pyysi kerran, että ajaisin partani pois. Heti tuli mieleen, että akkahan taitaa himoita pikkupoikia, sillä heillähän ei ole viiksiä. Heitin luonnollisesti pedariakan välittömästi pihalle. Aikuisella miehellä tulee olla ruma risuparta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä