Posliini äitillä, lapset saunassa, kasvatus
Noissa karvaketjuissa ihan hirveän moni av-mamma kertoo ajelleensa jo kaaaaaun kaikki pois alapäästään ja epäilevät, että lapset ihmettelisivät jos "siellä" karvoja olisi ylipäätään. Hehän antavat selvän esimerkin lapsille, että naiselle ei ole karvoja, miehellä on (isi saunassa). Vaikka asian oikea laita on, että AIKUISILLA on karvat pillussa/pippelissä, lapsilla ei ole.
Selkeä vääristynyt näkemys syntyy. Tyttölapset ymmärtävät asian niin, että naisen pitää olla karvaton ja poikalapset pitävät karvatonta äitiä "normaalin naisen esimerkkinä". Entä sitten kun näkevät tytön pillukarvat teininä? Heille syntyy vaikutelma epänormaaliudesta, sama vinoutunut näkemys jollainen tytöillä on siitä millaisena heidän on syytä itseään pojille tarjota.
Kommentit (82)
... eli mitenköhän naturelli, karvainen äitini on minut niin kieroon onnistunut kasvattamaan, että itse aikuisena, kahden lapsen äitinä olen useimmiten karvaton?! En muista koskaan äitini esim bikinilinjaansa ajelleen, kainalo ja säärikarvojaan kyllä. Minä itse olen vahauttanut, sokeroittanut tai itse ajellut karvojani jo nuoresta saakka ja ei ole tullut mieleenkään, että se pitäisi lopettaa kun lapsia olen saanut. Lapseni eivät ole kasvaneet tynnyrissä, vaan ovat nähneet mummojaan, tätejään ja täysin ventovieraita ihmisiä alasti, kiitos siitä suomalaisen saunakulttuurin, kypylöiden, uimahallejen...eli monenmoista roolimallia kyllä. Sitten kun tyttäreni ovat siinä iässä, että karvat alkavat kasvamaan, niin tottakai niistäkin jutellaan kuten kaikesta muustakin naiseksi kasvamiseen liittyvistä jutuista, tekevät sitten miten tahtovat. Onneksi lapseni vaikuttavat niin fiksuilta ja normaaleilta, että tuskin minun karvattomuudesta kovin sekaisin menevät :P
Ihan varmasti ajelisin
autiolla saarellakin jos vaan olisi höylä mukana! En myöskään käytä stringejä miehiä miellyttääkseni, ei kukaan edes tiedä mitä siellä housujen alla on! Mutta itsellä on paljon raikkaampi olo kun ei ole sellaista karvapehkoa ja valtavia mummokalsareita, siksi ajelen ja käytän stringejä. Vain kuukautisten aikana käytän tavallisia pikkuhousuja ja voi inhotus sitä tunkkaista oloa! En tosin ajele täysin posliiniksi vaan jätän ohuen viivan. Ja ihan itseni takia, mieheni mielipidettä asiasta en edes tiedä.
Just just, asennevammahan tuo on. Kukaan täysijärkinen ei voi tykätä persenarustringeistä enemmän kuin hyvin istuvista tavallisista pikkuhousuista.
Mikä vitun järki ylipäätään on, että pikkarit pitäisi olla perseen vaossa?
Mä voin nyt kertoa jotain, mitä kukaan karvamammoista ei kuitenkaan usko:
- Olen ollut posliini teinistä asti, yhä edelleen käytän rahaani ja aikaani siihen, että sokeroin pillustani karvat pois, vaikka toosaani ei ole yli 4 vuoteen nähnyt kukaan muu kuin minä itse, enkä toivokaan näkevän
- ajelen myös kainalo- ja säärikarvani itseni vuoksi, vaikka niitäkään ei kukaan näe, kun käytän aina pitkähihaisia- ja punttisia vaatteita
- Vaikka tiedän viettäväni koko päivän yksin kotona ilman että kukaan minua näkee, käyn suihkussa, laitan hiukset, meikkaan, ja puen nätit vaatteet, sitten voin vaikka löhöillä sohvalla koko päivän leffoja katsellen. Mutta ikinä en ole pesunaamalla tai tukkapystyssä pyjamassa kotona, vaikka kuinka olisi lomaa ja olisin yksin.
- En ikinä käytä pikkuhousuja, vaan kuljen kommandona, en edes omista pikkuhousuja. Vaikka kukaan ei sitä tiedä, eli tuskin saa siitä(kään) kiksejä
- Ja kyllä jos autiolla saarella olisi mahdollisuus, varmasti ajelisin karvat, meikkaisin, laittaisin hiukset, kulkisin ilman pikkareita jne.
Mä saan nautintoa siitä, että mulla on nätti ja freessi olo. Ja siitä nautinnosta en luovu ellei ole pakko. Ja sillä ei taas ole mitään tekemistä sen kanssa mitä muut (miehet) minusta ajttelevat tai ovat ajattelematta.
Täyttää ihan hyvin neurootikon määritelmän, mutta mikäs siinä jos onnelliseksi tulet. Älä vain muille tyrkytä, että naisen on syytä tälläytyä ainakaan jos kukaan ei näe, edes itse ilman peiliä kun ollaan.
Voi olla mieli muuttuisi kun pitää ruoka hankkia omin kätösin autiolla saarella. Tosin hyvä olisikin että meikkaajat kuolisivat nälkään kun aina pitää ensin kyniä pillu vaikka kuinka olis nälkä yms :D
Ihan varmasti ajelisin autiolla saarellakin jos vaan olisi höylä mukana! En myöskään käytä stringejä miehiä miellyttääkseni, ei kukaan edes tiedä mitä siellä housujen alla on! Mutta itsellä on paljon raikkaampi olo kun ei ole sellaista karvapehkoa ja valtavia mummokalsareita, siksi ajelen ja käytän stringejä. Vain kuukautisten aikana käytän tavallisia pikkuhousuja ja voi inhotus sitä tunkkaista oloa! En tosin ajele täysin posliiniksi vaan jätän ohuen viivan. Ja ihan itseni takia, mieheni mielipidettä asiasta en edes tiedä.
Just just, asennevammahan tuo on. Kukaan täysijärkinen ei voi tykätä persenarustringeistä enemmän kuin hyvin istuvista tavallisista pikkuhousuista. Mikä vitun järki ylipäätään on, että pikkarit pitäisi olla perseen vaossa?
minä olen käyttänyt stringejä nyt varmaan 15vuotta(olen 30v) ja mielestäni ne on parhaimmat,ei se naru sielä persvaossa häiritse,ei sitä edes huomaa.
Ja eipä erotu pikkareiden rajat tiukkojen housujen alta..ne rajat on joskus ihan törkeen näköiset.
Käytän myöskin tavis pikkareita vain menkkojen aikana.
Mun ainoa syyni ajella itseäni on se että ne blondit karvat eivät kunnolla edes näy.
Aika huono teko syy. :D
Olen kertonut etten tykkää karvoista säärissä, kainaloissa enkä alapään alueellakaan joten poistan ne. Olen kertonut hänen saavan valita itse miten tekee ja välineet karvanpoistoon lupasin hankkia kun se aika tulee.
Ihan varmasti ajelisin autiolla saarellakin jos vaan olisi höylä mukana! En myöskään käytä stringejä miehiä miellyttääkseni, ei kukaan edes tiedä mitä siellä housujen alla on! Mutta itsellä on paljon raikkaampi olo kun ei ole sellaista karvapehkoa ja valtavia mummokalsareita, siksi ajelen ja käytän stringejä. Vain kuukautisten aikana käytän tavallisia pikkuhousuja ja voi inhotus sitä tunkkaista oloa! En tosin ajele täysin posliiniksi vaan jätän ohuen viivan. Ja ihan itseni takia, mieheni mielipidettä asiasta en edes tiedä.
Just just, asennevammahan tuo on. Kukaan täysijärkinen ei voi tykätä persenarustringeistä enemmän kuin hyvin istuvista tavallisista pikkuhousuista. Mikä vitun järki ylipäätään on, että pikkarit pitäisi olla perseen vaossa?
minä olen käyttänyt stringejä nyt varmaan 15vuotta(olen 30v) ja mielestäni ne on parhaimmat,ei se naru sielä persvaossa häiritse,ei sitä edes huomaa.
Ja eipä erotu pikkareiden rajat tiukkojen housujen alta..ne rajat on joskus ihan törkeen näköiset.
Käytän myöskin tavis pikkareita vain menkkojen aikana.
en tosiaan huomaa sitä narua persvaossa, karvat ahdistaa.. Ne tavalliset mummokalsarit tuntuu kamalalta, ja näyttää hirveän rumalta.. Siis niin monesti on nähny kun eukoilla on tiukat housut, joista näkyy bridgetjones-kalsarien rajat.. HYIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!
joskus on naiset poistattaneet kylkiluitaankin, joten eiköhän tuo karvojen ajelu ole aika kesyä... Ehkä kainalokarvojen ajelujkin on aluksi ollut arveluttavaa. olihan naisten housutkin alussa. Ja kulmiakin nypitään jatkuvasti.
Samoin minua 6v vanhempi isosiskoni ja hän neuvoi minulle ne ajelun niksit ollessani 12 paikkeilla.
Systeri on käynyt laser toimenpiteellä poistattamassa muitakin kehon karvoja ja myös ne alakerrankarvat. Meen itsekin kun saan opintolainat ym hoidettua.
Naturelli look on siis samankaltainen kuin nuorilla pojilla jotka yrittävät kasvattaa viiksiä siinä onnistumatta. Heillekin suosittelisin sen haituvan ajelemista pois suosiolla, kun ei niistä viiksiksi kuitenkaan ole.
Mun ainoa syyni ajella itseäni on se että ne blondit karvat eivät kunnolla edes näy.
Aika huono teko syy. :D
mulla on joskus posliini ja joskus on karvat. Taitaa olla ihan sekaisin, raukat!
En ole mitään numeroa tehny kun aloin ajella joskus 6-7 v sitten karvani. Luontaisesti suhtautuminen asioihin ei tee mitään "törmäyksiä" tässäkään asiassa. Lapset 10,7,5 eivät ole ihmetelleet koskaan, ja en ajele karvojani heidän nähden.
'' Minusta on naista alistavaa touhua tämä karvattomuushysteria. En käsitä, mihin kaikkeen naiset suostuvat miellyttääkseen miestä.''
Kyllä taas huomaa oikein loistavasti miten suomalaiset rumat jo naimisissa olevat naiset onnistuvat tappamaan erotiikan. Katsokaa mitä tahansa muuta maata, siellä sentään vanhemmatkin naiset yrittävät vaikka ovat naimisissa! Sitten tullaan tänne itkemään kun ukko ei rakasta, voivoi...
Siis ihan oikeasti, näin kieroonko te ihmiset olette itsenne päässeet kasvamaan?
Kai annatte sitten huulikarvojenne, säärikarvojen ja kainalokarvojen kasvaa myös samalla lailla? Tuuheina puskina?
Pitäisi heittää varmaan oma pedofiiliakkani myös pihalle kun pyytää minua ajamaan partani. HALUAA SIIS PIKKUPOJAN KANSSA OLLA NAIMISISSA, HYI!!!! Ja kaikki kaljut ihmiset, VAUVAFETISSI!!! KARVOJA KUULUU OLLA!
Te olette sairaita pedofiilioletuksinenne. Todella sairaita. Hyi saatana.
Puistossa käsikädessä lapsen kanssa kävelevä mieskin on pedofiili? Jos näette jonkun olevan lapsen kanssa ilman napanuoraa niin soitatte poliisille?
Menkää itsenne ja perseeseenne. Hyi hyi. Hirveitä ihmisiä.
Jotkut vain tykkäävät olla karvattomina. Jotkut kasvattavat metrin mittaiset kainalokarvat. Jotkut ajavat ne pois. Mikä ihme siinä on vaikea ymmärtää että kaikki ei ole PEDOFILIAA tai ALISTAMISTA? Niin toivon että ette lisääntyisi enempää. Sairaita ajatuksia ja alle kuudenkymmenen ÄO:ää levitätte.
Myönnän ja ajelevani kaiken karvan pois kuten olen tehnyt viimeiset 12 v ajan. Nyt vanhin tyttö 7 ja nuorempi 5 eivät ole mitenkään ihmetelleet tai jotain. Kannattaa esiintyä ihan luontaisenomaisesti alastomanakin. Jos kysyvät kerron sen olevan itselleni mukavampi tapa kuten kainalokarvojen ajokin.
kannattaa laittaa kunnon vehkeet tytölle, että ei tylsillä ja likaisilla terillä aja karvojaan.
Lisäksi yksi asia, mikä kannattaa painottaa on se, ettei laita veetiä häpyhuuliin ja sinne alas, sillä ne kuivattavat limakalvoja. Kannattaa opettaa tytölle ihan kädestä pitäen, miten siistitäään näppärimmin peräaukon ympäriltä ja häpyhuulista. Edestähän on helppo ajella.
Kuten Hollannissa, Suomessa voisi olla hyvä lahja tytölle kuukautisten alettua tuo laserhoito, että poistatettaisiin karvat heti siinä vaiheessa jo ikuisesti. Helpottaisi tyttönne elämää huomattavasti. Olisi sellainen aikuistumisriitti, että nyt karvat kokonaan pois ja saa luvan sitä myöten harrastaa seksiä.
Eli ei ollut kyse siitä, ettei kukaan tieni tai jo nuorempikin TIETÄISI, että niitä karvoja kasvaa myös naisille, vaan että ne pitää poistaa ja se karvaton versio on se oikea naisen malli. Näin ymmärsin ja luulen ymmärtäneeni oikein. Minusta on naista alistavaa touhua tämä karvattomuushysteria. En käsitä, mihin kaikkeen naiset suostuvat miellyttääkseen miestä. Autiolla saarella eivät sheivailisi tai nyppisi tai vahaisi, se on varmaa.
Oon sheivaillut vuosikausia vaikka yksikään mies ei oo nähny mua alasti ainakaan neljään vuoteen :) Eli autiosaarelle pinsetiti ja muut nyppimisvälineet ehdottomasti mukaan!
Minulla oli kymmenisen vuotta klitoriksen hupussa lävistyskoru, jossa oli kiiltävä kivi. Lasten mielestä se oli "ihan söpö", ei olisi tullut mieleenkään perustella, miksi mulla on koru tai piilotella sitä. Onhan ihmisillä lävistyksiä muuallakin.
Kai toi karvojen ajelu on sama juttu. Suurin osa naisista ajaa säärikarvansa. Miksei pillukarvojaan?
Aikuiset seksualisoivat asioita mielessään ihan turhaan, ei pikkulapset ajattele asioita noin, eivät he edes käsittäisi miksi "isä tahtoo, että äiti on karvaton".
Uskon, että olemalla noin perverssejä ja estoisia itse, aiheutatte lapsellenne kaikkein suurimman haitan.
On kun ne teidän pilluja tuijottaa??4
jotka mun pöksyihin näki, siis joskus 11-12 vuotiaana.. Samoin stringejä aloin käyttää jo silloin..
Meillä muuten myös mies ajelee alapääkarvat pois. Koska MINÄ en tykkää niistä! Että vääristyykö pojan mieli nyt sitten siitä kun isillä ei olekaan karvoja pippelissä????????????? Tytöllekin kyllä selitetään sitten kun kysyy/ymmärtää (nyt vasta 9kk) että karvat kasvaa ja toiset sheivaa, toiset ei, itse saa sitten valita miten tekee.