Tinder esti tilini
Mitä ihmettä, aamulla kun avasin tinderin, tuli ilmoitus että se on estetty. Luin käyttöehdot ja säännöt läpi, enkä kyllä ole rikkonut mitään niistä mitenkään. Ainoa "rikkeeni" on, että olen ollut Tinderissä ilman kuvaa enkä ole vastannut kaikille. Onko muille käynyt näin ja onko esto todellakin ikuinen??
Kommentit (16)
Miksi olet deittipalvelussa, jossa oma pärstä on pääasiassa, jos et laita itsestäsi mitään kuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Rikoit sääntöä kun ilman omaa naamaasi olit
Siellä on paljon porukkaa ilman kasvokuvaa, onko se rike? Säännöissä ei mainita mitään sellaisesta. Osa ei halua exien tai vaikka työnantajan, asiakkaiden tms. takia pitää siellä kuvaansa.
Eikä tosiaan missään mainita ettei niin saisi tehdä.
Osa ihmisistä ei halua valita kumppaniaan pärstän mukaan, eikä halua tulla valituksia oman pärstän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on paljon porukkaa ilman kasvokuvaa, onko se rike? Säännöissä ei mainita mitään sellaisesta. Osa ei halua exien tai vaikka työnantajan, asiakkaiden tms. takia pitää siellä kuvaansa.
Eikä tosiaan missään mainita ettei niin saisi tehdä.
Osa ihmisistä ei halua valita kumppaniaan pärstän mukaan, eikä halua tulla valituksia oman pärstän takia.
Mene sitten sellaiseen deittipalveluun missä ei tarvitse pärstää näyttää, esim. happypancake. Vai haluatko että tuo toimii vain yhteen suuntaa, sinä näet toisen ulkonäön mutta he eivät sinun?
Ihan hyvä vaan, että tuollaiset turhat käyttäjätilit poistetaan palvelusta kokonaan.
Mut kanssa kerran blokkattiin, kun luultiin maksulliseksi naiseksi, joka mainostaa Tinderissä. Niitä on siellä kuulema paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mut kanssa kerran blokkattiin, kun luultiin maksulliseksi naiseksi, joka mainostaa Tinderissä. Niitä on siellä kuulema paljon.
Mikä tai paljon oli sinun hinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tai paljon oli sinun hinta?
Mene Tinderiin ja ota selvää.
Oikeasti niillä on siellä linkki instaan, jossa tissikuvia. Ammattilaisen tunnistaa kyllä.
Hintoja ei ole esillä ig:ssäkään, laita siis rohkeasti yksäriä :)
Olen itse ollut yli puoli vuotta ilman naamaa BDSM seuraa hakien, edelleen tili toimii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä maksaa?!
Kysy äidiltäsi tai siskoltasi.
Olen orpo.