Lue keskustelun säännöt.
*Laittakaas tähän biisejä (linkki) jotka saa teidät kyyneliin...
03.11.2011 |
Mulla itellä on muutama taattu itkubiisi (jokunen outo...). Olis kiva nähdä muittenkin valintoja.
Kommentit (27)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Enkä omista edes karjalaisia juuria
Kun en kerkee nyt kaikkia kuunnella, mutta itse herkistyn joskus tai tietyssä mielentilassa Johanna Kurkelan, tähti nimisestä biisistä.
Sorry mutta en osaa linkittää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Idols Ali ja Karjalan kunnaat
Meurman ja Lapin kesä
parhaana ja muistojakin siitä tulee mieleen monenlaisia. Ei se kylläkään itketä:
The Mamas & The Papas: California Dreamin'
En ole erityisen negatiivinen mutta joka kerta kun kuulen tuon em. Vartiaisen joiun niin tulee juuri nuo tuntemukset.