Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka lihoitte raskaana yli 20 kiloa, lihoitteko seuraavissa raskauksissa saman verran

Vierailija
13.10.2011 |

vai saitteko pidettyä painon kurissa? Mulla tuli viime raskaudessa 30 kiloa painoa. 20 kiloa lähti nopeasti. Nyt on vieä 8 jäljellä. Olen taas raskaana ja nyt yritän pitää painon kurissa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mulla oli se 20kg ylimääräistä jo, kun aloin kakkosta odottaa

Vierailija
2/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta lähti nopeasti pois melkein kaikki, tästä toisesta sain vasta nyt 4 vuotta synnytyksestä viimeiset kilot hävitettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kertaa olen ollut raskaana ja nauttinut kiloistani, paino nousi joka kerta 20-25kg.

Kynsin hampain yritin pitää kiloni mutta aina ne karisivat. Paino-indeksini on 18 ja kohta täytän 50v.

Vierailija
4/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jojoilua puhtaimmillaan!



Paino 20 kiloa ylös, sama alas, taas ylös, alas. Neljä raskautta samaa.



Kerran kävin ravintoterapeutillakin ja sieltä jäi kiinni että syön liian vähän kalaa joten jos syön vaikka lohta pari kertaa viikossa niin hyvä!

Vierailija
5/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne lähti pois molempien jälkeen.

Vierailija
6/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä yli 15 kiloa oli pelkkää turvotusta lääkärin mukaan :D ja turvonnut kyllä olinkin.. tarkka painonnousu taisi olla 27kg ja 35kg lähti parissa kuukaudessa.. toisessa raskaudessa ei tullut kuin 4 kiloa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta jäi 3kg ja sitten toisesta saman verran, eli ennen lapsia painoin 60kg ja nyt 66kg. Paljon tuosta painosta oli turvotsta, n. 15kg lähti sitten muutamassa viikossa synnytyksen jälkeen. Hormonit vaikuttavat itseeni niin, pillereiden syöminen nostaa painoa useammalla kilolla myös (ei onneksi 15kg! =).

Vierailija
8/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta oli ainoa, jolloin en yhtään miettinyt mitä syön ja taisin jopa sortua mässäilyyn. Seuraavilla kahdella kerralla kiinnitin huomiota ravintoon, kun luulin kilojen tulevan väärästä syömisestä. Söin siis ihan samalla tavalla kuin ei-raskaanakin, jolloin olen normaalipainoinen (BMI 21).



Eipä auttanut, taas tuli 25 kiloa :)



Liikun myös runsaasti eli päivittäin, olin raskaana tai en. Kolmosta odottaessani kävin mm. kahden tunnin hiihtolenkillä vielä viikolla 40+3.



Kroppani vaan tuntuu keräävän jostain syystä rutkasti painoa raskausaikana. Onneksi se myös luopuu keräämästään vararavinnosta (tai turvotuksesta?) helposti, noin 3-4 kk synnytyksistä olen aina ollut lähtöpainossani ilman varsinaista laihdutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 2 kertaa tiputin sen pois.

Raskauksien välillä 6 vuotta.

Nyt nuorempi täyttää 2 ja olen laihduttanut 40 kiloa.

Olen siis hoikemmassa kunnossa, kuin mitä miehen kanssa tavatessani. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi