Ärsyttää kun yks henkilö tykkää fb:ssa kaikista mun päivityksistä ja kommentoi ekana kaikkea!
Itseasiassa en edes pidä koko henkilöstä mutten kehtaa poistaa kavereista kun on miehen läheinen sukulainen. Ei oo musta normaalia, että kun päivitän jotain niin tää henkilö on käynyt kerran tykkäämässä päivityksestä, kommentoimassa 1-3kommenttia peräjälkeen ja vielä tykkäämään näistä omista kommenteistaan... Just tulin huomanneeksi että on myös tykännyt mun joka ikisestä jakamasta kuvastakin. Miksi joku käyttäytyy noin?!
Kommentit (25)
Mulla on samanlainen tapaus kavereissa, myöskin sellainen jota en kehtaa poistaa.
Voisiko joku asiaa harrastava kertoa mitä järkeä on tykätä omista jutuistaan ja kommenteistaan?
Juuri tällaisten "pakkoystävien" takia. Työpaikallani pomosta lähtien kaikki ovat fb-kavereita. En oikeasti halua olla heidän kanssaan tekemisissä työajan ulkopuolella eikä heidä tarvitse tietää minusta mitään. Parasta olla poissa moisesta paikasta jossa ystävät ovat "ysttäviä".
miksette käytä niitä yksityisyysasetuksia.
esim. työkavereille ei näy yksikään tilapäivitys. silloin voitte olla työkavereidennekin kavereita ja voitte päivittää ties mitä, ne ei näe niitä
jos tällaiset alkaa vaivaamaan. Se on hei pelkkä fb, yks tykkääminen (x 1000) on ihan yksi ja sama kenenkään elämän kannalta.
Aikuiset, jotka laittaa näitä ystävyys-kiertoviestejä, ei käy ihan täysillä....