Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun yks henkilö tykkää fb:ssa kaikista mun päivityksistä ja kommentoi ekana kaikkea!

Vierailija
03.11.2011 |

Itseasiassa en edes pidä koko henkilöstä mutten kehtaa poistaa kavereista kun on miehen läheinen sukulainen. Ei oo musta normaalia, että kun päivitän jotain niin tää henkilö on käynyt kerran tykkäämässä päivityksestä, kommentoimassa 1-3kommenttia peräjälkeen ja vielä tykkäämään näistä omista kommenteistaan... Just tulin huomanneeksi että on myös tykännyt mun joka ikisestä jakamasta kuvastakin. Miksi joku käyttäytyy noin?!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihastunu suhun? :D tai sitten se tekee kaikille niin.. tai se on yksinäinen ja sillä ei oo muutakaa tekemistä?

Vierailija
2/25 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harrastaa tällaista "yliaktiivisuutta" fb:ssä.

Itseasiassa en edes pidä koko henkilöstä mutten kehtaa poistaa kavereista kun on miehen läheinen sukulainen. Ei oo musta normaalia, että kun päivitän jotain niin tää henkilö on käynyt kerran tykkäämässä päivityksestä, kommentoimassa 1-3kommenttia peräjälkeen ja vielä tykkäämään näistä omista kommenteistaan... Just tulin huomanneeksi että on myös tykännyt mun joka ikisestä jakamasta kuvastakin. Miksi joku käyttäytyy noin?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin ja tyttärensä välillä.

Mitä tahansa tää tytär tekee tai laittaa minkätahansa valokuvan äiteensä tykkää ja kommentoi.

No muorin omat päivityksensäkin ovat hmm... no joo taitaa olla mt-ongelma?

Niin ja asuvat lähekkäin ja varmaan näkevätkin päivittäin, että ei se voi olla kaipuusta kiinni.

Vierailija
4/25 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan perheellinen henkilö kyseessä enkä ole sukupuolta, josta hän on kiinnostunut :D. En muutenkaan koe, että oltais samoilla aaltopituuksilla enkä itse juuri koskaan kommentoi mitään hänen juttuja fb:ssa tai muutenkaan kaveeraa hänen kanssaan. En tiedä onko sitten kaikille tuollainen, alkaa jo hermostuttamaan kun joku ystäväkin on kysellyt että kukas tää tapaus on ja ollaanko ihan läheisiäkin kun hän on mun fb-seinällä useemmin äänessä kuin minä itse. En viitti laittaa päivityksiä näkymättömäksi hänelle, kun on miehen läheistä sukua ja vois olla noloa jos tuo tulis jotenkin ilmi. En sit vissiin enää kirjoita mitään kun on alkanut ärsyttää se ilmoitusrumba että **** ***nen tykkää ja kommentoi ja tykkää taas. Helvetti.

ap

Vierailija
5/25 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis mukava, jos joku kävis tykkäämässä mun juttujani. Useimmiten ei kukaan kommentoi/tykkää, ja tuntuu aika surulliselta, että eikö kukaan lue, tai pidä mun päivityksistäni.

Kaikesta sitä voikin valittaa, että joku käy tykkäämässä?

Vierailija
6/25 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään tykätä kaikista. Jos en ole mitenkään noteerannu, niin laittaa viestiä, et tykkää nyt tuosta!! Tai sitten kysyy, et miks et ole kommentoinu ollenkaan tai kirjota sinne... siis ite ehdottaa, et mitä mun on sinne kirjotettava. Ja kyseessä 50 v nainen. Jotenkin tuollanen käytös passaa jollekin alle 20 v, mut et elämää nähny keski-ikäinen ihminen.

Vierailija
7/25 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muillakin onneks fb-ongelmia. En halua noin ärsyttävää Number one fania! Sen jutut on vielä ihan tyhmiä ja väärin kirjoitettuja. Sitten vielä lisäksi laittaa mun seinälle niitä viestejä missä ylistetään ystävyyttä ja pyydetään lähettämään eteenpäin ja takasin ja kaikkea. En ole ikinä lähettänyt yhtäkään tai kommentoinut mihinkään niistä enkä VARMASTI kutsunut häntä ystäväkseni, mutta lisää sataa vaan. Tää on nyt tosi ikävästi sanottu ja noloakin, mutten edes halua profiloitua tuon henkilön ystävänä sosiaalisessa mediassa.

Ap

Vierailija
8/25 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muillakin onneks fb-ongelmia. En halua noin ärsyttävää Number one fania! Sen jutut on vielä ihan tyhmiä ja väärin kirjoitettuja. Sitten vielä lisäksi laittaa mun seinälle niitä viestejä missä ylistetään ystävyyttä ja pyydetään lähettämään eteenpäin ja takasin ja kaikkea. En ole ikinä lähettänyt yhtäkään tai kommentoinut mihinkään niistä enkä VARMASTI kutsunut häntä ystäväkseni, mutta lisää sataa vaan. Tää on nyt tosi ikävästi sanottu ja noloakin, mutten edes halua profiloitua tuon henkilön ystävänä sosiaalisessa mediassa. Ap

Jos et ole itse pyytänyt häntä kaveriksi, niin olet ainakin vastannut hänen pyyntöönsä myöntävästi. Aikuisen ihmisen pitäisi tuntea vastuunsa. Haalitaanko niitä kavereita vain siksi, että niitä olisi paljon? Viis siitä, millaisia ne on, ja sitten itketään täällä. Itselläni on 42 kaveria, ja kaikki ihania, tärkeitä ihmisiä. Miksi ihmeessä siellä pitäisi muita olla?

Vierailija
9/25 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muillakin onneks fb-ongelmia. En halua noin ärsyttävää Number one fania! Sen jutut on vielä ihan tyhmiä ja väärin kirjoitettuja. Sitten vielä lisäksi laittaa mun seinälle niitä viestejä missä ylistetään ystävyyttä ja pyydetään lähettämään eteenpäin ja takasin ja kaikkea. En ole ikinä lähettänyt yhtäkään tai kommentoinut mihinkään niistä enkä VARMASTI kutsunut häntä ystäväkseni, mutta lisää sataa vaan. Tää on nyt tosi ikävästi sanottu ja noloakin, mutten edes halua profiloitua tuon henkilön ystävänä sosiaalisessa mediassa. Ap

Jos et ole itse pyytänyt häntä kaveriksi, niin olet ainakin vastannut hänen pyyntöönsä myöntävästi. Aikuisen ihmisen pitäisi tuntea vastuunsa. Haalitaanko niitä kavereita vain siksi, että niitä olisi paljon? Viis siitä, millaisia ne on, ja sitten itketään täällä. Itselläni on 42 kaveria, ja kaikki ihania, tärkeitä ihmisiä. Miksi ihmeessä siellä pitäisi muita olla?

Että hän on mieheni läheinen sukulainen, ja koska minulla on noin 300kaveria sosiaalisessa mediassa sis työkaverit, opiskelukaverit, lasten kavereiden vanhemmat ym, olisi aika mielenkiintoista perustella miehen läheiselle sukulaiselle jonka kanssa pakostakin tullut oltua vuorovaikutuksessa, miksi hän ei pyynnöstään huolimatta kelpaa kaverikseni?!

"Vastaan kaveripyyntöösi nyt ei kiitos, sillä olet mielestäni ärsyttävä, sivistymätön ja nolo juttuinesi enkä todellakaan jaksa kun tykkäät kaikesta ensimmäisenä ja kommentoit jokaiseen statukseeni etunenässä jotain ja lisäät seinälleni naurettavia ystävyys-kiertoviestejä vaikkemme edes ole ystäviä! Muu perheesi ja sukusi ja yhteiset tuttavamme kuitenkin ovat jo kavereitani mutta sinua en hyväksy em. syistä. ei muistella pahalla! "

Muita ehdotuksia? Ap

Vierailija
10/25 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä se hoituu

Vierailija
11/25 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvaitsemattomalta, koppavalta ja ylimieliseltä. Kannattaa paljastaa tämä luonne sille tykkääjälle, saattaa lakata tykkäämästä.

Vierailija
12/25 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin kirjoittanut pään olevan kainalossa ja jalan poikki niin tämä olis varmaan tykäny siitä.

Jaoin ihmiset ryhmiin ja laitoin tämän ja pari muuta sellaisiin ryhmiin etteivät näe tilapäivityksiä ja kaikkia kuvia jos en niitä julkaise julkisesti.

Tykkäilyt katosi hetkessä. Ihanaa. Tuli sellainen olo että se vain stalkkaa minua.

Vierailija
13/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaapa facebookista sellainen sankari kuin Tuomas Rajamäki Espoosta, on julkinen profiili... Että voisi asiat huonomminkin olla! Tai jos ovat noin huonosti, niin osanottoni...

Vierailija
14/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi apua tuota tuomas rajamäkeä...

: D

Vierailija
15/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle varmaan menee perille, jos ystävällisesti vihjaa, että jokikiseen päivitykseen netissä ei tarvitse reagoida samalla tahdilla, kuin kasvotusten jutellessa.

Vierailija
16/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon piilottanu kaikilta vanhemmilta ihmisiltä, eivät ne tajua nettikäyttäytymisestä mitään.

Vierailija
17/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi tosiaan rajata kelle seinä näkyy. Aika moukka on jos siitä suuttuu tai edes ilkeää kysyä asiaa. Ja jos tosiaan kysyy, niin sanot vaan ,että rajasit tosi tiukkaan, ettei netissä leviä omat asiat kuin kaikkein läheisemmille ystäville. Toinen vaihtoehto on vähäksi aikaa poistaa mahdollisuus kenenkään kommentoida sinun omalla sivulla. Ehkä se herättää kysymyksen, johon voi vastata, että on niin paljon sellasia kommnetteja joita ei tarvitsisi olla. ;-)

Vierailija
18/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällaisten "pakkoystävien" takia. Työpaikallani pomosta lähtien kaikki ovat fb-kavereita. En oikeasti halua olla heidän kanssaan tekemisissä työajan ulkopuolella eikä heidä tarvitse tietää minusta mitään. Parasta olla poissa moisesta paikasta jossa ystävät ovat "ysttäviä".

Vierailija
19/25 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vikana? Mää en huomannu kuin että kavereita se ainakin saa.

Vierailija
20/25 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vikana? Mää en huomannu kuin että kavereita se ainakin saa.

Se itsensä kanssa keskustelija joka laski kuinka moni kommentoi hänen juttujaan...