Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYSVAUVA toiveissa vuodelle 2012

02.11.2011 |

Moikkis!

Rekisteröidyin tänne vasta, joten kaikki on ihan uutta. En löytäny sopivaa vietiketjua itselleni, niin aloitin uuden =)

Meillä siis tilanne on se, että ollaan 25v molemmat miehen kanssa, mutta hän on tällä hetkellä suorittamassa asepalvelusta. Ollaan kuitenkin suunniteltu aloittavamme "vauvaprojekti" joulukuun alussa, kun seuraava e-pilleri liuska loppuu.

Odotan sitä jo NIIIN kovasti!! Onko täällä muita kenellä vauvahommat olisi vielä edessä?

Kommentit (198)

Vierailija
41/198 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta kaikille! Meillä kanssa odotellaan (pelätään) menkkojen alkua, vaikka vasta eka yritys kuukausi takana ja en millään usko että heti voisi tärpätä. Oletteko te alkaneet jo yritys vaiheessa syömään esim. raskausajan vitamiineja tai foolihappolisää? Mietin vain kannattaisiko jo alkaa syömään kun joissain kirjoissa niitä suositellaan..

Vierailija
42/198 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kröhöm, myönnän :) että ostin myös niitä foolihappoja kun jossain sanottiin että olisi hyvä syödä jo 3kk ennen yrityksen aloitusta. :) Ei siitä varmaan haittaakaan ole... :D En olisi ikinä uskonut, että vauvakuumeissani näin höyrähdän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/198 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh (: minäki syön niitä foolihappoja ja mieheni myös. Sehän voi parantaa miesten siittiöidenki kuntoa ;) ja naisilla foolihapon puutos voi aiheuttaa keskenmenon riskejä. Joten ei siitä mitään haittaa tosiaan ole :D

Vierailija
44/198 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön myöskin nyt jo raskausajan vitamiineja siinä toivossa että ne estäisi uuden keskenmenon sitten kun raskaudun. Kahdesta edellisestä en niitä etukäteen syönyt mutta tällä kertaa kuitenkin ajattelin...

Mulla nyt sitten ilmeisesti alkoi menkat tänä aamuna eli tästä kierrosta ei tärpännyt. :( Vaikka ei mulla kylläkään ollut edes sellaista fiilistä että voisin olla raskaana, joten tätä saattoi odottaa. Parempi onni sitten toivottavasti ensi kerralla...

muumi

Vierailija
45/198 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit lensi nurkkaan ja nyt vain odotellaan menkkoja alkaviksi. Toivottavasti ei mene nyt kierto ja kroppa ihan sekasin kun on kuitenkin yli 10 v pillereitä syönyt. Noh nyt vaan ootellaan.... :)

Muumi: harmi, toivottavasti seuraavalla kerralla olisi parempi onni!

Vierailija
46/198 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tahtoisin liittyä joukkoon kuumeilevaan, jos vielä mahtuu?(: Eli avokin kanssa takana 8 yhteistä vuotta, aikaan on saatu jo yksi pieni prinsessa 1,5v.(: Tälle nyt sitten leikkikaveria kaipaillaan. Ikää minulla on 24, mies 27. Minä olen meistä se kumpi oikeastaan kuumeilee, mies on asenteella 'tervetuloa vaan jos on tullakseen'. ..Kummasti ne peiton heiluttelut kuitenkin ajoittuu niille hedelmällisille päiville...(; Nyt meillä onkin juuri jännää, kp 21/27 meneillään! Noin viikko oviksesta tunsin voimakkaan äkkinäisen vihlaisun, jonka tulkitsin mahdollisesta kiinnittymisestä aiheutuvaksi. Juuri muita oireita iltalämpöilyn ja palelun lisäksi en ole kyl havainnut, että saapa nähdä...

Plussatuulia kaikille ja Onnea pillerit poisjättäneille, toivottavasti kierrot tasaantuu pian!

Vierailija
47/198 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoivat lauantaina ja kummallista tässä on se, että en ole sitten ala-asteen pärjännyt yksiäkään menkkoja ilman kahta vahvaa särkylääkettä ja nyt olen pärjännyt pelkällä 1g panadolilla. Mikäköhän vaikuttaa kipujen vähentymiseen?

Ovista ajattelin koittaa tikuttaa, jos sen bongaisi testillä. Ehkä jos kp10 aloittaisi testailun?

Vierailija
48/198 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon niissä teidän vitskuissa on sitä foolihappoa? Itse syön ihan perus ladyvitaa ja siinä on 300, mietin pärjäisköhän tuolla vai pitäiskö vaihtaa mamaversioon (:

Vierailija
49/198 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Edelia mukaan! Itse syön raskausajan multitabsia, jossa foolihappoa on 200 mikrogrammaa/tbl ja näin pimeään aikaan suositellaan ottamaan 2tbl/pv. Itsestäni tuo 300 kuullostaa ihan hyvältä, mietin vain kaikkia muita vitamiineja ym. mitä ne sisältää. Itse suosin noita raskausajalle suunniteltuja tuotteita, mutta tuskinpa tavallisistakaan mitään haitaa on.

Viikonloppuna vierailtiin yhden ystäväpariskunnan luona, missä sain kuulla että odotellaan uutta tulokasta. Olen valtavan onnellinen heidän puolestaan, mutta silti hieman harmittaa kun kaikki muut odottavat ja itsellä ei tärppää... :( Nyt jo 5 tuttua siis raskaana yhtä aikaa ja lasketut ajat osuvat maalis-heinäkuulle. Voi kun itsekin pian tulisin raskaaksi... Kolmen aikaisempaa raskautta ovat alkaneet melkeinpä liiankin helposti (pisin yritys kesti 2 kiertoa ja yksihän meillä meni kesken). Nyt sitten vaan uutta yritystä ja peukut pystyyn että meillä kaikilla pian tärppää! :)

No, onneksi kaikki kerhot ja muut harrastukset taas jatkuvat joulotauon jäljiltä niin on muutakin ohjelmaa kun seinien tuijottelu... :P

muumi

Vierailija
50/198 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön tätä foolihappoa: http://www.halpa-testi.fi/babyplan_foolihappo-p-127.html

Kaikille kovasti tsempityksiä!! :)

Vierailija
51/198 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin apteekissa ja hain foliren merkkistä foolihappolisää. Päivän tabletissa 400mikrogrammaa. Mulla kp 6/28 ja huomenna aloitetaan tositoimet :)

Vierailija
52/198 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muumi -- toi olis kyllä ihanaa jakaa odotus ystävien kesken, toivotaan että pian pääset mukaan joukkoon paisuvaan (: Itse olen kaveriporukan ainoa tällä hetkellä kuumeileva, mutta onneksi meillä on nämä palstat (;

Saltsi -- tsemppiä, toivotaan että edessä olis se teidän kaiken muuttava maaginen ovulointi! (;

Vierailija
53/198 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelia: Tiedän myös sen miltä tuntuu olla kaveriporukan ainoa vauvakuumeilija ja odottaja ja juuri siitä syystä haluaisinkin nyt päästä mukaan odottamaan. Ei meinaan ollut ihan kauhean herkullista kun ei kukaan jaksanut jakaa tuntemuksia kanssani. Juuri sen takia hakeuduinkin näille palstoille että voi jonkun kanssa jakaa ilot ja surut, mies kun ei niitä kuitenkaan tajua. :P

Nyt itsellä menossa ilmeisesti kp 6/30-35 ja menkat alkaa nyt olla onneksi jo loppusuoralla. Vähän ajan päästä pitäisi sitten taas alkaa peittojen heiluttelu, jos vaikka tässä kuussa tärppäisi. :) Itselleni sopisi oikein hyvin jos vauva syntyisi loka-marraskuussa ja sitähän tässä juuri nyt ollaan tavoittelemassa. :)

muumi yk 3

Vierailija
54/198 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps.. Minäki oon kaveriporukan ainoo kuumeilija. Sentakia nää palstat onki nii mukavia :)

Täällä noin viikko sitten meni ovuaatio ja nyt jännitetään, et miten kävi (:

Vierailija
55/198 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miini -- toivotaan parasta! (:

Täällä jännitys alkaa olla loppusuoralla kun lauantaina pitäis tädin tulla jos on tullakseen. Koitan viimeiseen asti olla kuin ei mitään, mut eihän se onnistu, ajatukset kummasti pyörii kirjaimellisesti oman navan ympärillä :D En kuitenkaan tässä kuussa aio innostua vielä mistään 'oireista'. Hehh viimeksi sanoin miehelle ja jopa yhdelle ystävälle että nonni, lisääntyminen on ihan varmasti tapahtunut, ja sit sai hävetä kun menkat alkoi. :D

Vierailija
56/198 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli uusi kuumeilija tahtoo iloisen kuumeilevaan joukkoonne:)meidän tilanne:minä 25,mies 28 ja esikko 10kk. haluamme lapset pienellä ikäerolla joten yritys on käynnistynyt.tälläkertaa en tee testiä ennenkuin kuukautiset oikeasti myähässä :) viimeks niitä meni kymmeniä,hätähousu kun olin... ;] onnea kaikille yritykseen! toivottavasti saadaan paljon syysvauveleita!!!!! yk2

Vierailija
57/198 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan shellie!(: Minäkään en ole ennen oikein malttanut noiden testien kanssa, saa nähdä miten tässä kierrossa käy. Aina sitä ajattelee että nyt en stressaa mutta kyllä se kuume vaan kovenee kun kierron loppu lähenee...(: Minä saisin testata lauantaina mutta voipi olla etten malta perjantaita pidemmälle :D

Olen vähän huolissani oman tärpin suhteen, joitain oireita on mutta tissit ei arista yhtään :/ Se on mulle ollut sellainen merkki josta vois arvata onko vai ei, sillä ennen kuukautisia eivät ole lainkaan kipeät. Ja eikös monilla tule se oire ensimmäisten joukossa?

Vierailija
58/198 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mahtuisin vielä mukaan :) Siis syysvauva toiveissa! Jätimme pillerit pois lokakuussa, sen jälkeen tyhjennysvuoto ja pian siitä kunnon menkat, josta 29päivää ja toiset menkat, joten kiertoni taitaa olla se 29. Itse olen pian 20v ja mieheni 21v :) aika nuoria ollaan mutta mitäs se haittaa.. :) Mutta tällä hetkellä kp 37 menossa, tunsin varmasti oviksenkin tuossa puolessa välissä joulukuuta ja sen jälkeen on ollut oireita, ramppaillut pissalla, vatsan nippailut ja nipistykset, migreeniä, kuvotusta, vatsakramppeja, väsymystä.. niitä on monia! Tein sunnuntaina kp34 negan, ja ma aamuna kp35 nega myös. Nyt ajattelin odotella lauantaille että testaan uusiksi.. luulisin ettei ole ollut tarpeeksi raskaushormonia jotta näkyisi testissä? noh, toivotaan parasta! ja plussatuulia kaikille :)!!

Vierailija
59/198 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin ajattelin littyä tänne muiden kuumeilijoiden sekaan! ite olen 20 ja mieheni 27. mulla on edellisestä suhteesta 2 vee tyttö joka on uuden mieheni silmäterä. päätettiin että olis kiva saada tytölle sisarus ja yhteinen lapsi. pillerit jätin yli kk sitte pois ja nyt vaan odotellaan. yhdet menkat tullu jo, ja nyt odotellaan jos vaikka tärppäis. mieheni on varmaan se meistä eniten kuumeilija :D aika sulosta jopa. mulla ollu nyt viikon verran huonovointisuutta ja huimausta. oon tehny (mieheni pyynnöstä) kolmisen testiä koska ekassa tuli haalea plussa. muut oli sitten negatiivisia. inhottaa nää pettymykset kun ei olekkaan raskaana, mutta niinkuin sanotaan odottavan aika on pitkä. onko muilla ollut ekassa testissä haalea plussa mutta muut testit näyttäny negaa? ihanaa kun on muitakin kuumeilijoita joiden kanssa jakaa näitä juttuja! :)) plussatuulia kaikille!

Vierailija
60/198 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kerkeen ja saan hypätä viä tähän samaan ketjuun..eli kuumeilu on alkanu jo viime syksynä, kun kaikki tutut ympärillä lisääntyy..

Meillä on 9kk vanha vauva, ja nyt on miehen kanssa molemmat alettu puheleen siihen suuntaan, että kuin kiva se olis jos ekan ja tokan lapsen välillä ei olis kovin isoa ikäeroa :)

*huoh* tässon vaan se että ollaan häitä suunniteltu tälle vuodelle, ja haaveissa oli ainakin aiemmin sellanen ihana tyköistuva, korsetillinen häämekko..nyt on mieleen ruvennu putkahteleen kuitenkin sellanen pelkistetympi, mutta kaunis mekko joka laskeutuis kivasti vauvamahan päältä :P kyllä me varmaan ens kuussa aletaan yrittämään..

Eihän se kuitenkaan välttämättä heti tärppää. Ekan lapsen kohdalla kävi niin ettei kerenny enää ees seuraavia menkkoja tulla kun jätettiin ehkäsy, eli tärppäs heti :D (ja sitä melkeen toivon nytkin)

Peukkuja kaikille vauvantekohommia harjoittaville!