SYYSVAUVA toiveissa vuodelle 2012
Moikkis!
Rekisteröidyin tänne vasta, joten kaikki on ihan uutta. En löytäny sopivaa vietiketjua itselleni, niin aloitin uuden =)
Meillä siis tilanne on se, että ollaan 25v molemmat miehen kanssa, mutta hän on tällä hetkellä suorittamassa asepalvelusta. Ollaan kuitenkin suunniteltu aloittavamme "vauvaprojekti" joulukuun alussa, kun seuraava e-pilleri liuska loppuu.
Odotan sitä jo NIIIN kovasti!! Onko täällä muita kenellä vauvahommat olisi vielä edessä?
Kommentit (198)
Toivottavasti vielä pääsen mukaan teidän alkaneeseen keskusteluun?
Me ollaan molemmat 22-vuotiaita opiskelijoita. Mies tosin jo ihan loppusuoralla, syysvauvan tultua? itsellä jäisi vielä vuosi tulevaisuuteen.
Ensimmäisestä lapsesta haaveillaan ja toivottavasti saataisiin jo syysvauva, vaikka ei meillä semmonen kiire asian suhteen olekaan. Olishan se mukava että heti onnistuisi, mä kun olen kuumeillu jo pari vuotta, mutta ollaan aateltu että vietetään nuoruutta nyt ainakin muutama vuosi ilman suurta vastuuta. Tän kauempaa ei sit maltettu :) Yhdessä ollaan oltu reilu 5 vuotta ja tunnettu jo pidempään.
Pillerit on jääny pois vajaa kuukausi sitten, mutta halusin odottaa yhdet kuukautiset luonnolisesti, että tietää kaiken olevan suht kunnossa, kun pillereitä on tullut syötyä kuitenkin monta vuotta.
Pidän täällä peukkuja kaikille kanssa haaveileville!! :)
Täältä löytyy myös! Itse oon 20 ja mieheni 22. Molemmat vakituisesti töissä.
Juuri ollaan alotettu mieheni kanssa yrittäminen ja saa nähdä tuleeko ensviikolla täti vai oisko heti tärpänny ;)
Täällä ilmoittautuu myös yksi! Olen itse 21-vuotias ja mieheni 22-v, naimisissa olemme olleet hieman yli vuoden. Muutama vuosi sitten ollut yksi keskenmeno, joka huomattu vasta nt-ultrassa, sekä nyt kesällä varhainen keskenmeno. Ehkäisyrengas siis jätetty nyt tällä "yrittämiskerralla" pois toukokuussa. Vähän varoivaisesti ollaan oltu liikkeellä aikaisemmista kokemuksista johtuen, ja nyt vaan toivotaan, että pian jo tärppäisi. Itse opiskelen kätilöksi, tosin nyt vielä meneillään sairaanhoitaja-vaihe, joka varmasti osaltaan nostattaa kuumetta =)
Mukavaa kun tulee uusia kuumeilijoita niin saadaan toivottavasti todella aktiivinen ketju aikaiseksi. :)
Täällä elellään hiljaiseloa... Tämä kierto tosiaan skipataan yrityksen suhteen kun en toivo lasten synttäreitä samalle kuukaudelle, mutta joulun tietämissä sitä sitten voisi vaikka saattaa alulle jonkun pienen ihanan paketin. :)
Taustaillen...muumi
Noin vuosi sitten sovittiin avomieheni kanssa että alotetaan vauvan yritys 2012 tammikuussa. Ja nyt se alkaa jo olla niin lähellä! Silloin tuntu pitkältä ajalta odottaa mut nyt oon kyllä toisaalta ihan tyytyväinen et mies halus harkinta aikaa.. Itsekin pääsin pahimmasta vauvakuumeesta ohi, tietääpähän nyt ainakin, että halu perheenlisäykseen ei ollut mikään hetkellinen kuume. Olen 21v ja mies 23v.
Opiskelut jää mulla ehkä vähän kesken, ellen onnistuis sumplimaan niitä ensi syksyllä jotenkin ja valmistua ajallaan! Ja eihän sitä tiedä kuinka nopeasti tärppää.
Lopetin e-pillerit jo tammikuussa, eikä kierto ja vuodot ole olleet vieläkään normaalit.. Niiden vuoksi nyt myös tutkimuksia käynnissä, saa nähdä selviääkö mitään.
Hei,
Täällä kans olisi esikoinen toiveissa syksylle. Tai tällä hetkellä lähinnä elokuun alkupuolelle. Onko se nyt sitten vielä kesää vai syksyä :)
Itse olen 21 ja mies 24.
Ensimmäinen yrityskerta on menossa ja reilu viikko sitte on (luultavasti) ollu ovis.
Eilen sitten alkoi pahoinvointi ja on nyt jatkunu koko päivän niin, jotta töis sai koko ajan miettiä et täytyykö lähteä vessaan vai ei. Toistaiseksi ainaki kaikki pysyny sisällä. Rintojen aristus alkoi myös eilen. Palelee jatkuvasti ja vatsaa turvottaa.
Oireileeko sitte tulevat kuukautiset, luulotautia vai oisko heti tärpänny :) Testejä tuos jo laitoin tilaukseen josko lauantaina jo viittis testailla mikäli täti ei tule kylään ennen sitä. Useimmiten kierto kuitenkin on 27 eli perjantaina täti vois tulla jos on tullakseen, toivotaan kuitenkin että ei tule KP 23/27-30
Mulla nyt menoss kp 2/?? eli just oon tosiaan jättänyt pillerit pois ja menkat menossa vielä. Mä kans elättelen toivetta, että heti elasta tärppäis, mutta harvinaistahan se kai on..? Toivon Hirmuisesti Sylin Täydeltä teidän puolesta et olis niin ihanasti käyny et heti ois tärpänny =)
Meillä toi peittojen heiluttelu ei onnistu ku viikonloppuisin (mies armeijasta lomille) niin vaikuttaa kans meiän "raskautumis"mahdollisuuksiin negatiivisesti, mut toivossa on aina hyvä elää =)
Harvinaista tai ei toi ekasta kierrosta tärppääminen, mutta meillä ainakin on aina ollu aika hyvä onni sen kans. Esikoinen tärppäs toisesta kierrosta, kakkonen jo siinä vaiheessa kun vasta toisesta puhuttiin ja kesken mennyt kolmonen tärppäs ekasta kierrosta. Kovasti peukkuja kaikille että pian tärppää ja saadaan paljon niitä ihania syysvauvoja! :) Me vähän toivotaan että saatais käärästyä joulun tietämissä pakettiin se meidän kauan toivottu pikku kolmonen.
Heips =) Mahtuuko mukaan viel yksi kuumeilija mukaan? Odottelen nyt viikonlopuksi alkavaksi tyhjennysvuotoa ja sen jälkeen alkaa meillä esikoisen yritys :) Vihdoinkin ;) Olemme mieheni kanssa kumpikin 27v.
Sain juuri tietää, että odotan vauvaa.. Heräsin yksi yö painajaiseen, sittemmin on ollut "polttelua" ja "pistelyä". Olen vasta 20-vuotias. Kuitenkin tunnen olevani montaa omanikäistä nuorta kypsempi.
Vauva ei oltu suunniteltu, poikaystäväni kuitenkin tukee minua kaikessa. Rakastan häntä yli kaiken. Molemmilla meillä tulee olemaan paljon oppimista mutta uskon että siihen vanhemmuuteenkin vaan kasvaa ajan myötä.
Nimiä olen jo pyöritellyt päässä. Voisin nimetä lapsen Elliksi tai Rafaeliksi. Riippuen lapsen sukupuolesta. Tai pitää sitten kysyä, mitä poikaystävä tuumaa nimistä:)
Moikka!
Minäkin juuri rekisteröidyin sivustolle ja tulisin mielelläni mukaan ketjuun :)
Vauva (ensimmäinen) olisi kovasti toiveissa ja toivottavasti pian jo tärppäisi. Meillä on yritystä jatkunut jo puolitoista vuotta ilman tulosta. Mitään vikaa ei ole kummastakaan vielä löytynyt ja nyt odotan kilpirauhaskokeiden tuloksia, josko sieltä selviäisi jotain. Jos ei, niin ensi kuussa aloitetaan clomien syöminen. Ikää meillä on 27 v. molemmilla ja nämä joka kuukausi tulevat pettymykset alkavat olla jo melko ahdistavia :(
Mutta kiva päästä juttelemaan asioista muiden kuumeilijoiden kanssa :)
Oikein paljon plussaonnea kaikille!
Täälläkin olisi yksi joka toivoo että tärppäisi ja saisimme syysvauvan! Minulla 1 lapsi (poika 7v) ja miehelläni 2 lasta edellisestä liitosta. Nyt tahtoisimme vielä yhteisen lapsen. Minä 30 v ja mieheni 36 v. Hormonikierukka poistettiin minulta torstaina ja eilen alkoi tyhjennysvuoto. Saa nähdä sitten millon tärppää koska jälkeenpäin selvisi että viikkoa ennen kierukan poistoa pitäisi käyttää lisäehkäisyä ellei tahdo raskaaksi ja me emme tietenkään käyttäneet mutta emme myöskään tienneet että ennen poistoa voi raskautua. =) Mutta nyt sit hieman jännittää että onko voinut jo tärpätä! Mutta jo ei, niin sitten vaan odottelemaan!!!
Täälläkin yksi syysvauvaa toivova kolmen enkelin vahtiessa harjoituksia.
Täältä löytyy myös ensi kertaa tänne kirjoittava ja tammikuussa olisi tarkoitus aloittaa esikoisen yritys. :) Ei malttaisi odottaa, mutta sitä ennen on muutama sellainen meno että mielummin odotetaan niiden yli ennen yrityksen aloittamista. Molemmat olemme 27 v. Hieman jännittää miten käy kun pillereitä on kuitenkin tullut syötyä yli 10v ja melkein koko aika 2-3 levyä putkeen koska kärsin kovista kivuista. Lääkärien mukaan sillä ei pitäisi olla vaikutusta, mutta eihän sitä tiedä...
Tsemppiä kaikille! :)
Juuri kirjauduin sivuille ensimmäisen kerran ja kaikki ihan outoa! :)
Syysvauva on haaveissa meilläkin. Tai no, ainakin vauva vuosimallia 2012.Meillä on yritystä ollut jo parin kuukauden ajan, tuloksetta. Tai ennemmin ajatuksena ollut, että vauva saa tulla jos on tullakseen. Vaikka vaikeahan ne ajatukset on pitää sellaisina, aina sitä toivoo että seuraava testi jo näyttäisi kahta viiva.
Hanketta vielä hidastaa kun miehellä on näin syksyisin työ melko uuvuttavaa, eikä peitto heilu ihan niin ahkerasti, onneksi joulun tietämillä pitäisi taas tilanne helpottua! :)
Tervetuloa kaikki uudet mukaan! :) Kiva kun tulee uusia ihmisiä niin keskustelukin todennäköisesti vain lisääntyy. Hyvä niin. :)
Täällä aika lailla hiljaiseloa vietetään edelleen ja odotellaan menkkoja alkavaksi. Seuraavasta kierrosta olisi siis tarkoitus taas jatkaa yritystä. Vauvan kaipuu on kova ja tuttujen puolesta olen onnellinen kun vauvauutisia ropisee sieltä täältä, mutta silti se kaihertaa sydäntä kun onni osuu toisten kohdalle. Kuinka sitä voikaan niin ketkeroitua siitä omalle kohdalle sattuneesta keskenmenosta? No, täytynee vaan koittaa ryhdistäytyä ja toivoa pian uutta plussaa. :)
Päätin nyt minäkin kirjoittaa ensimmäistä kertaa tänne :) Haaveissa olisi siis syysvauva. Ollaan molemmat miehen kanssa 26 v. :)
Täältäkin pahoittelut Muumille ja tsemppiä jatkoon!
Itsellä olisi tätä kiertoa tasan viikko jäljellä. Toivomme tietysti, että olisin raskaana, mutta oireita ei juurikaan ole. Tai on kaikenlaista pientä mikä saattaa johtua ihan muusta kuin raskaudesta. Ovulaation jälkeen on mm. ollut maha kipeä ja nenä tukkoinen sekä rinnat aivan aavistuksen arat. Niin ja varsinkin iltaisin olen umpijäässä. Oireet eivät kuitenkaan ole mitenkään voimakkaita eivätkä ennenkuulumattomia. Mistään kiinnittymiskivusta ja -vuodosta ei ole ollut tietoakaan. :(
Muutenkin tässä alkaa jo hiipiä paniikki puseroon, vaikkei ollakaan viittä kuukautta kauempaa yritetty. Odottavan aika vaan on NIIN pitkä ja ikääkin molemmilla 30 v. Saisi siis ruveta ähellys tuottamaan tulosta. ;-) Paniikki johtuu ainakin osittain siitä, että kaveripiirissä niin monella on tai on ollut vaikeuksia lasten hankkimisessa. Vuosien yritystä, lukuisia keskenmenoja, tuulimunaraskauksia ja lapsettomuushoitoja...
Täytyypä yrittää taas vähän piristyä ja pysyä hyvällä mielellä. :)