Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYSVAUVA toiveissa vuodelle 2012

02.11.2011 |

Moikkis!

Rekisteröidyin tänne vasta, joten kaikki on ihan uutta. En löytäny sopivaa vietiketjua itselleni, niin aloitin uuden =)

Meillä siis tilanne on se, että ollaan 25v molemmat miehen kanssa, mutta hän on tällä hetkellä suorittamassa asepalvelusta. Ollaan kuitenkin suunniteltu aloittavamme "vauvaprojekti" joulukuun alussa, kun seuraava e-pilleri liuska loppuu.

Odotan sitä jo NIIIN kovasti!! Onko täällä muita kenellä vauvahommat olisi vielä edessä?

Kommentit (198)

Vierailija
81/198 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu Miini! Toivotaan todellakin että pienokainen pysyy matkassa ja että me muutkin pääsemme pian odottajien puolelle keskustelemaan. :)

Nyt on selkäkivut kadonneet eli ovis todennäköisesti oli jo. Mitään ei silti jätetä sattuman varaan vaan peittoja heilutellaan silti aktiivisesti vielä ensi viikko. :)

Peukut pystyssä kaikille!

Vierailija
82/198 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aiemmin kirjoitin meidän perheen yrityksestä saada myös yhteinen lapsi ja niin vaan kävi että kierukan poiston jälkeen ensimmäisestä kierrosta plussasin! Eli keskiviikkona tein positiivisen testin! Alussahan sitä nyt ollaan eli 4+1 mutta toivotaan että pysyy ja kaikki menee hyvin! Plussaus onnea kaikille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/198 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aiemmin kirjoitin meidän perheen yrityksestä saada myös yhteinen lapsi ja niin vaan kävi että kierukan poiston jälkeen ensimmäisestä kierrosta plussasin! Eli keskiviikkona tein positiivisen testin! Alussahan sitä nyt ollaan eli 4+1 mutta toivotaan että pysyy ja kaikki menee hyvin! Plussaus onnea kaikille!!!

Vierailija
84/198 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
85/198 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
86/198 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Miini, pidän peukkuja että nyt pysyy matkassa mukana!

Meillä ei ollut kovin yritysrikas ovis aika :( Jäi peiton heilutukset juuri parhaina päivinä tekemättä. Silti toiveikkaan odotellaan kuun loppua.

Oviksesta nyt reilu viikko ja masussa outa kipuilua..ihan kuin menkkakivut. Onko normia? Olen lukenut hirveästi raskaus kirjoja ja tuntuu että tulen niistäkin "valeraskaaksi" :) Sitä vaan toivoisi niin paljon ja ei malttaisi millään odottaa.

Tsemppejä kaikille!!

Vierailija
87/198 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista :) eiköhän tämä matkassa pysy. Ainakin on nyt pysyny pitempään kuin viimeksi ja moneen testiin on ihan heti ilmestyny vahva plussa :)

Onnea myös tandelle plussasta!

saltsi: eiköhän ole ihan normaalia. Mulla ainakin tuntu menkkamaisia kipuja ja suunnilleen navan alla erilaisia nippailuja/kutittelua ja tuntuu vieläkin :D ja kyllähän ne siittiöt voi pysyä pitkäänkin odottelemassa (näin ainakin mulla kävi) joten pidetään peukkuja ;)

Vierailija
88/198 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Miinille ja Tandelle plussista!! :)

Ehkä me muutkin vielä... :)

Mulla oli ovis silloin viikko sitten maanantaina, siitä 5 päivää oli kulunu kun oltiin ajamassa kotiin kun yhtäkkiä alkoi kova kouristeleva/kiristävä kipu kohdun alueella. Se kesti alle minuutin. Tuumasin miehelle että nyt taisi kiinnittyä. Täällä nyt toivotaan ja odotellaan että se toisaan oli sitä eikä jotain muuta. Oireta ei juuri oo, vatsa löysällä mut se varmaan johtuu jännityksestä. Ainoastaan rinnat on älyttömän kipeet, mutta kipeytyishän ne kohta muutenkin kun viikko mahd. menkkoihin. :)

Plussaonnea edelleen kaikille! :)

Vierailija
89/198 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on kaikki kadonneet? Tylsää yksin haaveilla.. :) Täällä jänskät päivät menossa kun menkkojen pitäisi alkuviikosta tulla, tosi ei mitään raskausoireita ja olenkin jo luovuttanut tältä kierrolta.

Mitä muille kuuluu?

Vierailija
90/198 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hyvin pikasesti parina päivänä oon muutaman viestin käyny lukemassa, jos nyt kirjottaiskin välillä jotain.

Eihän niitä raskausoireita tarvi olla minkäänlaisia, ja on ihan hyvin voinu tärpätä :) että peukkuja vaan! :)

Itellä kiertopäivät vaihdellu 25-30:n, yleisemmin ollu ehkä siinä 26 -ja jos sen mukaan mennään niin ensi viikon lopulla/sitä seuraavan viikon alussa pitäis jo jotenkuten tietää..

Alkuviikosta oli parina päivänä alavatsa jotenkin oudon tuntuinen, vähän jopa kipeäkin välillä, niinkuin olis ollu menkat tulossa. Ja välillä se kipu tuntui vaan jommallakummalla puolella.

Käyn kyllä lueskelemassa täällä ja kirjottelemassa sitten vielä paremmalla ajalla. Mutta onnea kamalasti plussanneille :) toivottavasti me muutkin saadaan pian ilouutisia!

Vierailija
91/198 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että parilla ihmisellä on tärpännyt ja tullut plussa! Toivotaan että me muut seurataan pian perässä. :)

Myös minä oon käynyt aktiivisesti lukemassa muiden selostuksia, mutta jotenkin on tuntunut siltä ettei ole itsellä mitään raportoitavaa... Oma kierto on nyt jossain puolen välin yli, mutta en viitsi ruveta laskemaan minkä verran etten suuremmin ala asiaa miettimään. Mahdollisen oviksen aikoihin oli kyllä vatsa- ja selkäsärkyä, mutta ne ovat jo ohi menneet aika päiviä sitten. Viime aikoina on väsyttänyt (erityisesti aamuisin) tavallista enemmän ja jotenkin huono olokin on ollut (hyvältä vaikuttaa! :D), mutta koitan olla sen kummemmin nyt hehkuttamatta. Saattaa nimittäin ihan yhtä hyvin olla flunssa tulossa tai jotain...

Mukana menossa siis ollaan ja kovasti haluan lukea muiden kuulumisia vaikka en ihan joka päivä tänne itse naputtelekaan.

muumi

Vierailija
92/198 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva kun on muitakin jännittäjiä. :) Täällä kans pitäis kuukautisten tulla alkuviikosta jos on tullakseen (viimeistään kai torstaina). Testinkin jo tein tänä aamuna kun on ollut lievää pahoinvointia muutamana päivänä mutta niin siinä luki taas "ei raskaana". Ei olis pitäny kun aina se sattuu. Nyt on Dpo 13 että kai se olis jo näkyny jos olis tärpänny. Toivo menny täälläkin tän kierron suhteen lähes kokonaan..

Kovasti plussaonnea muille, toivotaan että tämä vuosi toisi meille kuumeilijoille niitä ihania pieniä nuttuja

Vierailija
93/198 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun ette olleetkaan kadonneet:)

Keskiviikkona pitäisi menkat alkaa, mutta yritän jo positiivisesti ajatella uutta yritystä sitten menkkojen jälkeen:) Meillähän vasta yk2 menossa joten ei vielä masenna.

Vierailija
94/198 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tänne joukkoon kirjoittelen kun olen lueskellut ryhmää jo jonkin aikaa, mutta vasta nyt tein tunnukset kuntoon.. Avomiehen kanssa ollaan kolmenkympin pinnassa ja pillerit jätetty jo 08/2011.. Yksi odotus päättyi kesken lokakuussa rv11 ja sen jälkeen toivomukset uudesta alusta on ollu korkeella :) Jospa siis se syysvauva meillekin tulisi, tai viimeistään talvella ..tai edes joskus :)

Viime viikolla ihmetytti kovat menkkaoireilut vatsassa kolmen päivän ajan, sellaisia ei koskaan ole aiemmin ollut, varsinkaan viikkoa ennen kuukautisten oletettua alkua, joka ollut erittäin säännöllinen 28pv. Varsinkin kp24 olisin voinut vannoa että menkat alkaa 100% varmuudella just eikä melkein :) ..no eipä alkanu joten tässä nyt odotellaan loppuviikkoa mielenkiinnolla että olisko se voinut jotain meinata!? Edelliskerralla alkuraskauden merkit oli ainakin erilaisia, mutta ne vissiin vaihtelee aina tapauskohtaisesti.. Kovasti siis toivotaan esikoista mutta eipähän tässä auta hätäillä :)

Vierailija
95/198 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki. Itse rekisteröidyn juuri tänne joten täälläkin kaikki aivan uutta. Olipas mukava löytää ittelle sopiva viesti ketju. Meillä siis alkoi uuden vuoden tienoilla vauva kuumee ja nyt yhden kierron ajan "harjoiteltu" ilman suojauksia ja valitettavasti menkat taas alkoi (tai varhainen keskenmeno). Nyt sitten olisi tarkoitus uudelleen yrittää josko syksyksi saataisiin vauva. Tällä hetkellä siis menkat päällä mutta tärppi päiviä odotellessa.

Vierailija
96/198 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mulla ilmeisestikin alkoi harmikseni menkat eilen... Täytyy sanoa ilmeisesti koska vaikuttaa kyllä tosi oudoilta. Kipua ei ole lainkaan vaikka yleensä olen kivulle hyvin herkkä. Lisäksi eilen alkoi sellainen tuhruvuoto, joka on tänään jatkunut ajoittain. Määrä ei kuitenkaan ole kasvanut. Ja nyt kun oikein kuvailun makuun pääsin niin kerron vielä että vuoto on ORANSSIA?! Yleensä kuitenkin alkaa joko ruskeana tai heti kirkkaan punaisena... Harvinaisen outoa...

Nyt siis ilmeisesti kp 2 meneillään. Täytyy kyllä sanoa että ihmeen hankalaa tällä kertaa tuo raskaaksi tuleminen. Nyt on kolmatta yritetty sen keskenmenon jälkeen jo (jonkun mielestä vasta) 3 kieroa kun aiemmat raskaudet ovat heti tärpänneet. Pidetään kuitenkin mieli korkealla niin eiköhän se yritys jossain vaiheessa tuota tulostakin. :)

Pahoittelut että tuli nyt kovasti paljon omaa napaa, mutta en oikein tällä hetkellä osaa kommentoida mitään.

Vierailija
97/198 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eilen jo piti menkat alkaa, muttei ole vieläkään näkynyt. Vieläkun olin päättänyt olla stressaamatta niin tässä vaiheessa todella vaikeaa:) Ravaan vessassa koko ajan tarkastamassa tilannetta:) Nyt illalla tuli vähän valkovuotoa..mitäköhän se meinaa? Ei mulla muistaakseni ennen menkkoja sitä oo ennen tullut. Lauantaihin ajattelin odottaa testin kanssa..ettei tule vielä pettymystä.

Vierailija
98/198 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..yritä saltsi rauhassa odotella sinne lauantaille, niin luulis että sitten jo ainakin vois näkyä jotain :) peukutuksia sulle kovasti!

Kun odotin meidän poikaa niin muistan että mulla vaan oli jotenkin erilainen olo heti alussa, ja vaikka eka testi ei näyttäny plussaa niin en uskonu siihen -tein kolmen päivän päästä uuden testin ja plussa tuli..

Nyt en oo tuntenu mielestäni oloani mitenkään ihmeelliseksi, tai ehken uskalla aatella niin :P

Mulla on nyt siis kp 24/25-28, ja tänään on tullu hiukan sellasta vaaleanlaista vuotoa. Mut yleensä tällasessa vaiheessa on jo jotain alavatsakipuja, eikä niitä nyt ole..höh, kuitenki huomenna/ylihuomenna aukee hanat :/ oon niin pessimisti että aattelen, että koska esikoinen tärppäs heti, niin seuraavassa menee kauan (olipas hyvää suomea taas).

muumi: jos sun vuotos poikkee noin paljon normaalista/siitä mihin oot tottunu, niin ehkä se vois olla hyvä merkki :) toivottavasti on.

Vierailija
99/198 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...haaveillaan aviomiehen kanssa pienestä nyytistä. Perheen ainoa lapsukainen -99. Pillerit jätetty pois ja mitään ei ala tapahtua. Sitä huomaa pohtivansa, että alkaako 36v olla jo liian vanha :( Vai ovatko "ylimääräiset rakkulat" palanneet munasarjoihin, niitä ei viime ultrassa kuitenkaan näkynyt.

Ystäväperheeseen tulee kesävauva, jos kaikki hyvin menee. Toivotaan kovasti, että menee :) Silti olisi se oma pieni tuhiseva nyytti tervetullut.

Foolihappojen popsiminen on jo aloitettu ja kasvisten käyttöäkin lisätty ruokavalioon.. greippejäkin löytyy jääkaapista :)

Vierailija
100/198 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös täällä kova kuumeilija.. Marraskuussa jätin pillerit pois ja sen jälkeen on kahdet menkat tullut, harmikseni.. Minulla on ollut aikoinaan epäsäännöllinen kiero, mut suht pitkä aina.. No pillereiden jälkeen ensimmäinen kierto oli 37 päivää ja nyt olikin 26 päivää.. Nyt alkais yrityskerta 3, mutta aika masentavalla mielin ku ei yhtään "tunne" itseä. Tälle kerralle pitää ottaa nyt käyttöön nuo ovistikut jotka tuli hommattua, sais vähän lievitettyä "paineita"! Mitenhän niitä osaa käyttää ku ei ole ennen moisia tullut kokeiltua. Ja kun työn puolesta päivärytmiä ei ole..

Sit toinen huolen aihe: Ärsyttää kun lääkärin vuositarkastukseen ei saa täällä aikoja ja olis kiva käydä varmistamassa että kaikki olis kunnossa ennenkuin/jos rupeaa odottamaan.. Ja on mulla yks pulmakin.. Sain nyt ennen menkkoja pissatulehduksen kaltaisia oireita, kirvelyä ja polttelua lähinnä.. Kävin testeissä ja puhtaat oli.. Sen jälkeen alkoi menkat ja oireet hieman hävisivät, mutta nyt taas kun menkat loppuivat polttelua on havaittavissa.. Mistähän tämä johtuu? Raskaana en ole, eikä minulla myöskään koskaan ole ollut hiivaa tms.. En siis tiedä niidenkään "oireita" oma kohtasesti.. Olen 21v ja naimisissa. Tosi ärsyttävää pelätä joka vessa käynnin jälkeen että alkaako se taas.. Ja ei oikein huvita tämän takia heilutella peittoja.. :)

Mutta, mutta onnea kaikille yritykseen ja koitetaan pitää keskustelua yllä. Kaikesta huolimatta, toivoa ei ole menetetty! :D