ELOKUISET 2012
Kommentit (535)
Eilen kävin sitten sen uuden testin ostamassa ja kaksi selkeää viivaa siihen tuli. Testiviiva oli itse asiassa tummempi kuin kontrolliviiva.
Gislie n. rv6
Onnea tuhannesti kaikille plussanneille ja kiitokset kaikille onnittelijoille =)
Tsemppia ja uskoa niille jotka viela odottavat tuloksia ja voimia niille jotka siirtyivat syyskuulle.
Oma olo on todellakin nyt raskautunut. Koskaan aikaisemmin ei oireet ole olleet nain vahvoja,nain aikaisin.
-Oksettaa/oklottaa
-menkkamaista, melko kovaakin jomotusta
-kylma ja kuuma vuoronperaan
-tissit arat(mita ei koskaan aijemmin ole alkuraskaudesta ollut)
-kuuma sattuu otsaan(esim uunin luukkua avatessa)
-kylmat jalat
-kipea,kuumeinen olo
-vasymys
-pissatus
Siinahan niita...Ja kohtu oli kuulemma tosi iso ultratessa..Toiv kaikki hyvin.
Nyt tekemaan viimeiset jouluostokset, huomenaamulla lento kohti kotisuomea lasten kanssa, mies lensi toiden takija sinne jo aikaisemmin...
Lennon rv4+3??
? KUUMEILIJALISTA KE 21.12.2011?
KP 31->
pikkunuppu kp 64/54 yk 1
Riinuska kp 52/(26-)28-30 yk 3
CatNip kp 49/23-25 yk 6
Pikriina kp 49/28
Vacsu kp 47/28-36, yk12
Jenniina kp 46/30-32, yk 1
Lumihiiri kp 45/29-30 yk 2
Katmam kp 45/29-46 yk7
evis kp 36/30 yk 3v.
Raparperisyrän kp 35/33 yk 4
KP 21-30:
Tinde kp 26/27-30 yk 2
? PLUSSANNEET, ONNEA!!! ?
Wilhelmiina kp 42/34-49 yk 4
Ompunpomppu
Marbula kp 38/32 yk 1
Nasu2011 kp 27/28-36
Tottevovven
keijunen kp 32/30
beulah 29/26-28 yk1
wiwi
Catti kp 32/25-28 yk vajaa 1v.
Lennon kp 28/29-30
Muttis 43/37-43 yk 1,5v.
Gislie kp 44/29-36 yk5
ONNEA kaikille plussanneille! Ihanan paljon plussia tässä pinossa
loppuviestini katosi? Höh.
Kuitenkin siis ihanaa kun moni pitkään yrittänytkin on plussannut, antaa itsellekin toivoa=)
Mulla alkoi kaameat virtsatientulehdusoireet ja nyt menee antibioottia, sitä en tiedä miten raskautumiseen vaikuttaa...:/
Ele syyskuisista Kp enoolaskenut yk15
kun loppuporukka on plussannut tai siirtynyt syyskuisiin =)
vielä jaksan toivoa ja jännäillä. tänään 29/28, menkkoja ei kuulu mutten oo uskaltanu testailla kun sain sunnuntaina sen negan.
oireita sen verran että tupakka ei ole uponnut reiluun viikkoon (olen satunnaisesti polttanut) ja tänään koitin lasillisen punkkua ottaa ruuan kanssa, ei mitään jakoja. eli paheetonta elämää :) jos ei muuta, niin oon ainakin iloisesti valeraskaana! :D
ilmoitti raskaana 3+!!!
Eli mites ne viikot nyt sitte menee?
5+?
Ei muista silloin esikoisesta niitä juttuja ollenkaan, kaikki oli silloin niin uutta ja ihmeellistä =)
-Muttis rv5+?
Ihan sikamahtavaa! Joo mun mielestä CB:n testin 3-> viikkoja reilu 5.. Minne sulla tulee laskettu aika..?
Mä erittäin tapojeni vastaisesti en saanut enää unta vessareissun jälkeen. Tätiä ei kuulu eikä tuntemuksetkaan sinne viittais joten ehkä ujosti uskallan testailla tänään vaikkei aamuvirtsasta tulekaan.. =)
Ottaa aika rankasti kupoliin tällä hetkellä. Noh, poistun takavasemmalle.. Hyvää joulua ja plussia kaikille!!
laskurin mukaan 22-28.8...
Riippuu siitä kuinka pitkällä kierrolla laskeskelee =)
Erittäin hyvää joulua kaikille ja plussatuulia! =)
Muttis rv5+
Tänään aamulla meni tämä kesken. Rv 6+2. alkoi tuhrutteluna mutta nyt jo runsasta vuotoa. Tämmöinen joulu. :(
Mikään ei liene niin varmaa kuin epävarma. Tsemppiä kaikille muille, itse poistun takavasemmalle.
Kiitos Mami uuden ketjun aloittamisesta. Tästä se alkaa, tänään on ovistikut noudettu... CB:n hymynaamoihin luotan edelleen.
Riinuska kp 3/(26-)28-30 yk 3
Juu, oli pakko aloittaa jo uus ketju, kun ei tuolla heinäkuisissakaan enää auta pyöriä. Ei muutakuin uutta yritystä vaan ja kovasti plussatuulia nyt meille kaikille!!! Lisäsin sut listaan. :)
Jätin heinäkuun palstailut väliin, mutta seurasin kuitenkin ketjua aktiivisesti joten jospa taas osallistuisin ihan kunnolla :)
Vähän taustaa elikkä olen 34 ja mies 35v. Meillä on 3 vuotias lapsi ja nyt toista kuumeillaan. Yritystä vuoden alusta alkaen ja nyt sitten alkavat lapsettomuushoidot, minulla kiusana paha endometrioosi. Noissa lapsettomuuspuolen ketjuissa on aika hiljaista, joten kuumeilen teidän kanssa. Ovulaatio on nyt tulollaan, mutta olen oikeastaan menettänyt uskoni luomuiluun, joten kerrankin otetaan suht rauhallisesti. Nyt tähdätään ensimmäiseen alkion siirtoon, joka tapahtuu viikolla 49. (Tällöin laskettu aika osuu elokuun lopulle) Sitä odotellaan ja pistellään hormoneja :) Saapi nähdä mikä hormonihirviö minusta kehkeytyy, heh!
Kuluisipa aika pian, että päästään jännäämään ja tutkailemaan oireita!
Catti kp 11/25-28 yk 12
...Catti76! Lisäsin sinut listaan. :)
Tänne minäkin tipahdin, vaikken olisi tahtonutkaan. Vaikkei ollut missään vaiheessa raskautunut olokaan, niin silti sitä toivoi, että olisi tärpännyt. Viime kierto olisi ensimmäinen Clomifen-kiertokin, joten ekalla kerralla ei ainakaan tärpännyt... Syön vielä 3 kiertoa noita ja jos ei tärppiä tule, niin sitten tehdään inseminaatio. Toivon niin kovasti, ettei sinne tarvitse mennä.
Olen 26v ja mies on 28v ja esikoista toivotaan.
Nyt lähtee yk 20 käyntiin.
Miehen spermassa on jonkin verran ilmeisesti laatueroja, mikä todennäköisesti haittaa tätä raskautumista. Toinen spermanäyte oli kuitenkin siis täysin normaali, joten sinänsä lääkäri ei siitä ollut huolissaan, kun normaaleja siittiöitä kuitenkin löytyi toiseen näytteeseen.
Tämä kierto masentaa kyllä valmiiksi jo hieman, koska olen reissussa juuri sen viikonlopun, jolloin ovulaatio todennäköisesti olisi... Aion tikuttaa ovista, että osaisimme ennakoida, vaikka tunnen kyllä sen aika selkeästi, mutta se ei hyödytä, jos olen silloin toisella puolella Suomea.
Hieman tällainen melankolinen aloitusviesti, mutta jospa tämä into vielä nousisi täältä.
Marjana kp 1/30-33 yk 20
voi muru! Niin olisin toivonnut että se plussa olisi tullut! Olen niin pahoillani. Iso voimahalaus sinne!! Onneksi on tämä ketju täälä, jossa saadaan tukea ja tsempata toisiamme! Ainakin mua helpottaa kun saan purkaa tuntemuksia tänne. Eikö reissussa ole mahdollista tehdä mitään?
Ei pitäis luovuttaa, mutta toivo alkaa hiipua. Lähipiirissäni kaikki ovat onnistuneet parin-kolmen kerran yrittämällä.
Marjana: Missä vaiheessa aloit epäillä, että mahdollisesti et raskaudu ihan luonnon omilla taikavoimilla?
CatNip kp 1/23-25 yk 6
Tuolla heinäkuisissa jo taustalla lueskelin juttuja ja nyt päätin liittyä mukaan =)
Olen 28v ja neljäs lapsi on pikkuhiljaa alkanut ajatuksissa pyörimään. Lapset ovat syntyneet 05, 07 ja 09.
Ehkäisyä ei olla juurikaan käyttetty (omaa laiskuutta), mutta sen verran hiljasta on ollut seksielämä ettei juuri raskautumisen pelkoa ole ollut. Viime kierrossa jo hieman aktiivisempaa, kun vauva aina vain enemmän toiveessa ;)
Hooligan kp 2/27-28 yk ?
En ole vielä(kään) testannu clearbluen digitaalisella, josko sitä vaikka huomenaamulla?
Jotenkin on vieläkin aika hölmistynyt olotila =)
Alkoin tarkemmin mietiä niitä oireita ja onhan niitä paljon lisääkin
-cocacolahimo
-LIHA (ei ihme että valmis joulukinkku maistui)
-tomaatti
-ummetus (tosin voi johtua lihan syönnistä)
-oikean jalan varpaat kipuilee? outoa...
-nenä jatkuvasti vähän tukossa
lisäksi tietenkin massun juilimista sun muuta
Mietiskelin tuossa justiinsa, että taitaapi tulla vauvelista leijona, jos kaikki menee ok. Esikoinen on skorpioni, elikkä vahvatahtoisia mukuloita =) apuva
Missä on Evis ja muut?
Hölmistynyt (vieläkin) Muttis ja rv ?
En osaa laskea kuinka pitkällä ollaan...