Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
81/535 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

? KUUMEILIJALISTA MA 12.12.2011?

KP 31->

pikkunuppu kp 55/54 yk 1

Riinuska kp 43/(26-)28-30 yk 3

CatNip kp 40/23-25 yk 6

Pikriina kp 40/28

Vacsu kp 38/28-36, yk12

Gislie kp 37/29-36 yk5

Jenniina kp 37/30-32, yk 1

Lumihiiri kp 36/29-30 yk 2

Katmam kp 36/29-46 yk7

Muttis 36/37-43 yk 1,5v.

Tiitu kp 33/35-36 yk 1

KP 21-30:

evis kp 27/30 yk 3v.

Raparperisyrän kp 26/33 yk 4

Catti kp 25/25-28 yk vajaa 1v.

Lennon kp 21/29-30

KP 11-20:

Tinde kp 17/27-30 yk 2

? PLUSSANNEET, ONNEA!!! ?

Wilhelmiina kp 42/34-49 yk 4

Ompunpomppu

Marbula kp 38/32 yk 1

Nasu2011 kp 27/28-36

Tottevovven

keijunen kp 32/30

beulah 29/26-28 yk1

wiwi

Vierailija
82/535 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateista sellaista...

Onnea kaikki plussanneet, teita alkaakin olemaan jo ihan mukava maara =)

Voi Nasu...olen niin niin pahoillani. Kamalaa kun ensin annetaan suuri onni ja ennen kuin huomaatkaan se on jo poissa... Voimia ja uskoa sinulle.

Tiitu, voi itku...No mutta jospa se viela muuttuisi plussaksi. Toivoa on!!!

ON: Eilen oli aivan raskautunut olo illalla. Masua juili, nipaili ja kunnon menkkamaisia tuntemuksia koko illan(mita mulla normaalisti ei viela kierron tassa vaiheessa ole)Lisaksi jarjeton iltaoklotys...Olo oli aivan kuin olisi vatsatauti tuloillaan, lisaksi hirvea turvotus masussa...MUTTA Tana aamuna ei sitten niin mitaan tuntemuksia mihinkaan suuntaan. GGGrrrRRrrrgGGg

On taa niin tata, ihan kauheeta piinailua. Kuinka maltan olla testaamatta viela n viikon??

Catti: koska sa ajattelit testata ja mitka fiilikset siella??

Nailla evailla uuteen viikkoon!

Ja jouluun enaa hetki =)

Lennon ja kp muuten 21/29-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/535 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raparperisydän - aika on suorastaan alkanut matelemaan tai toisaalta joulu lähestyy uhkaavasti, niin eikös se aika tästä lähde kiitämään.

Wiwi, Beulah, Keijunen - Hirmuisen paljon onnea!

Merinak - pahoittelut menkoista

Nasu - voi, olen niin pahoillani.

Tiitu27 - voihan nega. Jospa kuitenkin vielä muuttuisi.... toivotaan, kunnes toisin näyttää.

Lennon - täällä me varmaan kahdestaan pyöritään loppukierto :) Sullahan on kehkeytynyt vaihtelevia oireita sinne, toivottavasti ne olisi plussan merkkejä. Meinaatko testata koska????

Täällä on aika hiljaiseloa. Parin päivän sisällä varmaan tapahtuu kiinnittymistä, jos on tapahtuakseen. Mullahan on ensi viikon keskiviikolle varattu sitten verikokeesta raskaustesti. Kaapissa polttelee yksi raskaustesti, jos nyt edes malttaisin odottaa dpo 10 eli se olis sitten lauantaipäivä!!! Nyyh, miten täällä aina hiljenee näin loppua kohden... Älähän sinä Lennon häviä minnekään :)

Catti dpo5

Vierailija
84/535 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catti, etta ala havia minnekkaan,ethan!!?? =)

Me taidetaan tosiaan olla taalla ihan kaksin kun muita ei enaa nay...

Juu,oireita oli ja ne meni. Tanaan ei sitten enaa yhtaan mitaan, enka kylla usko etta ne olis voinut oikeasti raskausoireita ollakkaan...Mulla nimittain on tanaan mita luultavammin(jos ovis oli silloin kun luulin sen olleen)Dpo6, eli samoissa mennaan...BTW Laskettiinko toi dpo nyt siis niin etta kun mulla mielestani oli ovis tiistaina, niin keskiviikko oli sitten dpo1 ??

Malttaisko sita sitten perjantaille asti...Meilla olis yksi meno lauantai-sunnuntai ja viinia tarjolla taatusti...Olisi mukava tietaa mika tilanne on ennen tuota hetkea...Mutta mahtaiskohan se mahdollinen raskaus jo nakya?? Kuopuksesta testasin ihan kunnon haamun rv3+6 ja se oli ihan selva haamu, ei tarvinnut edes siristella...Mutta tieda sita sitten...

Catti oliko sulla ennestaan lapsia, en nyt enaa millaan muista??

Anyway, nyt miehen kainaloon,kun talo viimein hiljeni...

Lennon

Vierailija
85/535 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä sellainen tuska alaselässä, että ihan saletisti pian alkaa "NE"! :/

Tiitu kp 33/35-36

Vierailija
86/535 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou, älkäähän naiset murehtiko liikoja noita oireiden puuttumisia vielä tossa vaiheessa.. Edelleen itse olin melko oireeton ennen tota viimeistä plussaa. Eikä nyt liiemmilti ole oireita vieläkään. Toisaalta rv 5 tulee täyteen vasta parin päivän päästä. Varasin ajan varhaisultraan rv 7. Ni näkee et onko siel ketää majailemassa. :)) Toivotaan että on. Anoppi tulee samana päivänä kylään ni ois niin hienoa näyttää sille ultrakuva.

Mullahan muuten oli kiinnittymiskipuja (kai) joskus dpo 7 paikkeilla. Mut ei mitää vuotoa tms. Tällä hetkellä oireet on valkovuoto ja masun nippailut. Ja rinnat on pikkasen heränny tähän olotilaan. Ruoka ei maistu, mut pahaa oloa ei nyt vielä ole. Väsymys on kova. JA se muuten alko n. viittä päivää ennen plussaa. JA palelu. Mutta ihan siihen plussaukseen asti en meinannu uskoa et oon raskaana :)

Vierailija
87/535 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catti kyllä se aika tästä etenee kun on noita joulurientoja, onneksi täällä on vielä muutama samoissa kiertopäivissä. Vähän jäi ehkä meillä ns. "hommat kesken" täs kierrossa, koska ovis saattoi olla myöhemmin. Viimeksi oli kyllä ihan laskurin mukaan. Kuka tietää..Mulla myös r-testejä valmiina usiampi kipale, eli varmaan testaan sit liian aikaisin, kun niitä kerran on.:P

Lennon, mä pysyn tiivisti teidän kannoilla. Voi kunpa nyt tulis pian jotain juilutusta tms., että vois edes hiukan epäillä raskautuneensa.

Keijuselle terkkuja ja kiitos kun rauhoitat mieltä! =) Jotenkin tuntuu, et niin monella on niitä kiinnittymiskipuja yms.? No mutta jos nyt jaksaisi maanantaihin asti tsempata ainaskin.

Vierailija
88/535 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, onhan täällä vielä muitakin :)

Lennon - Juuri noin lasketaan dpo eli ovis olis leikisti dpo 0 ja siitä lähdetään eteenpäin. Mukavaa, että jännäillään vielä täällä. Mulla on ennestään 3 vuotias poika. Katotaan kumpi meistä ensin korkkaa testipaketin :) :)

Tiitu - Nöyyy! Nyt hus täti pois!

Keijunen - Esikoista odotellessani suurin oire oli hirvittävä väsymys, onneksi se siitä sitten helpottaa. Kivaa, että varasit ajan varhaisultraan. Vauva tulee todellisemmaksi, kun näkee sen pienen ihmisen alun.

Raparperisydän - Yes, pysy täällä vaan meidän kanssa jännäilemässä. Toivotaan nyt kuitenkin, että ovis tuli hyvin hyödynnettyä ja saisit ihana jouluyllätyksen. Mehän testaillaan kaikki viimeistään ensi viikolla. Luulen kyllä, että "testihanat" aukeaa jo viikonloppuna :)

Sain tänään laitettua joulukortit postiin ja nyt on kaikki lahjat hankittuna. Elikkä ihan mukavalla tolalla ovat asiat. Vielä tarttis vähän siivoilla ja leipoa, joulukoristeetkin ovat vielä laatikossa. Ehtiihän tässä vielä, kun vaan sais toimeksi. Kovasti tässä vaan odottelee, että aika kuluisi ja saisi tietää. Yllättävän rauhallinen mieli on edelleen. Kerrankin ei tarvitse murehtia, että osuiko ovulaatioon ässäilyt ym. Nyt vain murehditaan, että tarttuuko alkio kiinni vai ei. Jollei onnistu tässä kierrossa, niin silti helpottaa tieto siitä, että pakkasessa on lisää alkiota. Noh, katotaas viikon kuluttua. Silloin on jo varmaan kaikki mahdolliset oireet ja toiveet korkealla.

Mukavaa joulunaikaa kaikille!

Catti dpo 6

Vierailija
89/535 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman parasta joululahjaa toivoessa... ;)

90/535 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin tulla toivottamaan mukavaa joulun odotusta kaikille kuumeilijoille!!

Toivotaan kovasti meille kaikille mukavia joululahjoja salamatkustajien muodossa :) Itse täällä edelleen taustailen vielä näillä näkymin nelisen kuukautta ja sitten pitäisi päästä kunnolla yritys puuhiin :P Kyllähän se toivo elää silti kokoajan, mutta päivät ei nyt vaan osu oikeen kohdilleen, niin empä usko meille vauva uutisia tulevan vielä hetkeen :( Ystäviltä olen kuullut vauva uutisia viikon sisään kaksin kappalein ja toiselle perheelle vielä tupla potti

Vierailija
91/535 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ja samalla toivonkipina taalla. En tieda miksi mutta olen aivan varma etta raskaana en ole, ja se vetaa mielen matalaksi =(

Olen jokaisesta raskaudesta testannut todella aikaisin plussan tai vahvan haamun ainakin ja samoin oireet ovat olleet melkoisen selkeat(mikali nyt oikein enaa muistan, mutta paivakirjoista luntanneena nain on ollut)nyt ei sitten kertakaikkiaan YHTAAN oiretta. Ei sitten niin MITAAN.Ja nyt eletaan kuitenkin jo Dpo8...

Kiukku on kylla edelleenkin lasna, mutta se taitaa vaan johtua siita etta olen jo valmiiksi *askana negasta. Etta nain pitka pinna meikalaisella siis on. Taitaa olla opetuksen paikka mulle, etta kaikki ei tapahdukkaan aina sormia napsauttamalla...

Tiitu: Mika on sun tilanne?? Alkoiko menkat? Toivottavasti EI!!!

Keijunen: Ihanaa kuulla kuulumisianne ja kiitos tsemppauksesta. Oi kuinka kivaa etta paaset myos pian ultraan!!!

Raparperisyran: Kivaa etta olet taalla edelleen. Toivotaan etta assailyt osuivat nyt kuitenkin kohdilleen...

Catti: En tieda kuinka nyt tulee kaymaan, mutta tassa vaiheessa just nyt tuntuu silta etta mun ei kannata testata ollenkaan, kylla ne menkat sielta tulee...Miksi ihmeessa mulla on tallanen fiilis, siis ihan pee... =( Mutta hei koska sa menet sinne verikokeeseen?? Laita heti heti viestia jos testaat viikonloppuna =) Toivon niin sydamestani etta sulla ja tietty kaikilla meilla tarppaisi.Jotenkin te kaikki jotka joudutte kaymaan hoidoissa tullaksenne raskaaksi, olette mun sydanta lahella...Ehka osaksi siksi etta oma siskoni kavi lapi 5vuoden hoidot ennenkuin tuli raskaaksi ja nain hyvin hyvin lahelta kuinka kipeeta se teki ja kuinka raskasta se heille oli...

Hei ja Catti, ihailen sun malttia ja asennetta. Jos ei nyt niin jonain paivana taatusti!!!

Tiuhti: Voimia, voimia ja voimia!!!

Piristakaa muaaa pliiis...

Lennon

Vierailija
92/535 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennon; ennekun se täti tulee käymään ni nou hätä. JOkainen raskaus on erilainen ja jos mikä on tällä palstalla nähty, että oireita joko on tai ei. Osa on ihan jo raskaana ja menkat alkaa ja toiset ei tunnusta oireita ollenkaan ja ovat raskaana. huomenna rv 5. Kuudennella viikolla oireet yleensä alkavat vasta.

Piinailijoille voimia

Vierailija
93/535 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sitten sitä punaista jäi paperiin. Tänään hanat kunnolla auki kera järkyttävien kipujen!

Syyskuisiin käypi tieni! Ihan ok fiilis. On ollut tässä nyt isompiakin murheita.

Tiitu kp 2/34-36

Vierailija
94/535 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kaikille vaan munkin puolesta!

En ole täällä nyt käynyt muutamaan päivään katsomassa mitä teille muille kuuluu, koska väsymys on alkanut toden teolla vaivata. Zzzzzzz..

Voi Nasu, olen tosi pahoillani sun puolesta! Pidän kaikki peukut pystyssä sulle ensi kiertoon!

Pahoittelut myös Merinakille, ja muille joilla täti saapui vierailulle, jota ei todellakaan haluttu. On se tyhmä vieras vaan :(

Onnea uusille plussanneille! Keijunen, mistä varasit sen varhaisultran? Siis pääseekö siihen vaan jossain yksityisellä? Minkähän hintainen se on? Itsekin oon miettinyt että pitäisikö mennä, muuten pitää jaksaa sinne 12 viikolle asti. HUOH. Varasin kyllä ekan neuvolan, se on sitten ekalla viikolla ensi vuonna. Mehän tosiaan muutamme uudelle paikkakunnalle, niin siellä sitten vasta menen neuvolaan.

Kovasti täällä ollut puehtta oireista. Mulla vatsasäryt ajoittui viime viikolle. Tällä viikolla on tullut tämä h.....moinen väsymys! Voisi vaan nukkua ja nukkua. Rinnat on semikipeät, enemmän kyllä kuin menkkojen aikaan. Hitaasti vaan menee aika. Nyt on kai jotain 5+3. Ekan lapsen kanssa en edes tiennyt olevani raskaana vielä tuolloin.

Kovasti voimia kaikille piinailijoille! Käyn varmasti täällä vielä kurkkimassa miten kullakin sujuu! Mukavaa joulun odotusta jokaiselle, nauttikaa joulusta sydämmenne kyllyydestä!

Marbula

Vierailija
95/535 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiuhti - Harmi, että joudut taustailemaan vielä. Menisipä aika pian!

Lennon - Mitä mitä täällä tapahtuu? Ei vielä luovuteta!!! Ja kuitenkin VASTA dpo 8 :) vielä kerkeää tapahtumaan vaikka mitä. Mulla on verikoe keskiviikkona, mut katotaan jos viikonloppuna sorrun testaamaan. Hoidot oli raskaita, mutta ei onneksi niin raskaita mitä pelkäsin. Ilman endometrioosia mulla ei olisi ollut hätäpäivää. Mutta noi lapsettomuuslääkkeet lisäsi paljon minun kipuja, mutta tällä hetkellä on ollut kipujen suhteen hyvinkin hiljaista. Onkohan se sitten hyvä vai huono asia?

Tiitu - Pahoittelut menkoista.

Marbula - mukava kuulla sinusta. Alkuraskauden väsymys on niin tuttua, silloin unta riittää.

No niin, nyt olisi dpo 7. Vielä viikko niin saa varmuudella tietää. Edelleen aika levollinen olo. Oireita ei voi oikein kyttäillä (onneksi), kun on edelleen lääkitystä päällä ja ne aiheuttaa omat vaivansa: kuumia aaltoja, rinnat kipeät, ihanaa ärtyisyyttä. Mulla on tuo yksi raskaustesti kaapissa, mutta en tiedä teenkö sitä vai en. Jossain vaiheessa vannoin pyhästi etten enää ikinä testaa, koska en halua nähdä sitä negaa... Katsotaan pitääkö tämä paikkansa vai sorrunko viikonloppuna.

Catti dpo 7

Vierailija
96/535 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

marbula: yksityiseltä varasin ajan, ei täälläkään päin pääse kun siihen 12vkon ultraan. Tosin kahdesta ekasta ei kunta tarjonnu ku rakenneultran, et siihen asti sai silloin viis vuotta sitten ootella. XD Mikä lie malttamattomuus/vanhuus mulle tullu. Varaan nvola-ajan vasta sitten kun näen että siellä jotain tykyttelee. :) vaikea tätä on tajuta vielä.

Catti: Sinuna odottaisin vielä hetken ennen testausta.. Stressikin voi vaikuttaa niin moneen suuntaan näissä asioissa. Toivon (ja jotenkin uskon) et sul ois tärpänny. Tsemppiä. :)

Keijunen rv 5 ja selkäsärkyä :/

Vierailija
97/535 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultra maksaa jotain 100-120 e (siis omavastuu)

Aika hintava on, mutta haluan sen maksaa.. Tulee raskaus konkreettisemmaksi ja tietää et siellä jotain on. Taidan olla ikuinen pessimisti kun vähän varon sinne 12vkolle asti. En ole ikinä km:noa saanut, mutta ei näistä aina tiedä. Hmmm. Voi murhe, ensin kiire raskaaksi ja sit ikuinen murehtiminene siitä et kaikki menis ok ja vauva terve. Ja syntymän jälkeen se murehtiminen vasta alkaakin.. Hassua jotenkin.

Vierailija
98/535 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catti etta sait mut taas jarkiini. Mika lie hetkellinen mielenhairio...Nyt vaan paa pystyyn, mitaan ei ole viela menetetty!

Olipas Marbula kiva etta kavit kurkkaamassa tallapuolella.Oli kiva kuulla susta!!!

Tiitulle tsemppia ensi kiertoon!!

Kirjoitan myohemmin lisaa, nyt viemaan lapset kouluun.

Lennon

Vierailija
99/535 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko liittyä vielä joukkoon? Mulla on nyt pää ihan sekasin. Tajusin tuossa pari viikkoa takaperin että nyt kyllä mahtoi käydä "vahinko", lasta ei siis ole yritetty, mutta aloin miettiä kiertopäiviä sun muita ja aika otolliseen aikaan, muutamaankin otteeseen, on seksiä ollut.

Laskurit antaisi mulle oviksen ajankohdaksi 7.12, eli viikonlopun jälkeen kai voisi testailla? Jännittää armottomasti. Oireitahan on vaikka muille jakaa ja tosi samanlainen olo nyt kuin viisi vuotta sitten, kun odotin poikaa. Sillon nasahti plussa ihan kertayrityksestä.

KYSYMYS: Mulla alko eilen hirvee kuumetauti :( piti ottaa buranaa maksimiannokset kun kuume vaan nousi ja nousi ja yöllä sain aina 4 h putkeen nukuttua kasisatasen oton jälkeen.. Onko mitään toiveita että jos vauva aluillaan olisi, pysyisi kyydissä tästä huolimatta?

Tää on taas tätä pikakelauselämää.. Ensin en edes ajatellut raskautta, siitä muutama viikko ja oon lukenut joka päivä teidän juttuja ja saanut lietsottua itselleni aivan jäätävän vauvakuumeen =) heh!

Vierailija
100/535 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihmisen olla nain tyhma?? Mina joka luukutin tuossa toissapaivana etta en tieda testaanko ollenkaan, menin ja testasin TANAAN, iltapaiva pissasta joka oli ollut rakossa max 2tuntia,ei edes sita ja tulos nyt on varmaan helppo arvata...Miksi pitaa tehna noin kun tietaa etta siina ei kertakaikkiaan ole mitaan jarkea, A: mahdollinen raskaus ei mita luultavammin nakysi viela ja B:ei ainakaan iltapaiva pissasta...Vai luuletteko etta haamun voisi tuosta jo saada jos se olisi tullakseen?? Mulla menee tama jannitys nyt aivan kauheaksi ja paa tuntuu olevan aivan sekaisin ja kayn aivan ylikierroksilla. Mihinkaan kotihommaan ei pysty tarttumaan ja mielessa pyorii vain ja ainoastaan yksi asia...R A S K A U S !!! Mulla lahtee tukka!!!!

Ei siis tietoakaan siita seesteisyydesta ja rauhasta jota Catti siella kokee. Nostan sulle edelleen hattua!!!

Ensiksi ajattelin etta testaan huomen aamulla, silloin olisi dpo10, mutta taman taysin puhtaan negan jalkeen en enaa uskalla.Nyt mietin etta kylla se olisi jo nakynyt,kun mulla on aina aikaisemminkin nakynyt tosi aikaisin haamut...mutta kun kuuntelen itseani,ei mulla tallakertaa ole yhtaan oikeaa oiretta joita aikaisemmin oli roppakaupalla ja siksi testasin niin aikaisin...Mikalie hulluuskohtaus mut ajoi tanaan testaamaan,kun kaikki oireetkin puuttuu...

OLENKOHAN SEKOAMASSA =D???

Taa oli nyt vaan tata omaa tuskaa, seuraavaksi lupaan kommentoida muitakin.

Huh,tulihan vuodatusta. Kiitos ja Anteeksi ;)

Lennon