ELOKUISET 2012
Kommentit (535)
Keijunen - mä yritän malttaa odotella :) Tsemiä selkäsärkyyn! Onhan se mukavaa mennä sinne varhaisultraan, voihan sen rahan paljon muuhunkin laittaa. Näissä hoidoissa on se mahtava puoli, että jos raskautuu, niin pääsee varhaisultraan. Yes!
Viki - Tervetuloa! Niin se vauvakuume vain yllättää.
Lennon - Voi, nyt sovitaan vain, että ei siinä kertakaikkiaan voi vielä mitään näkyäkään! Menit sitten avaamaan testiputken, jospa minä malttaisin vielä odotella... Toivottavasti olet jo rauhallisemmalla mielellä. Jos vaan pystyt, niin yritä ajatella jotain muuta. (Tiedän, on vaikeata!!!) Mut eipä me sille oikein mitään voida tehdä, joko jotain tapahtuu tai ei tapahdu. Kaikki peukut meille pystyssä vielä!!!
Luget ovat inhottavia ällöttäviä kapseleita. Elämäni on yhtä tahmaista lääkemömmöä!!!! ARGH! Mulla on varmaan kaikki sen lääkkeen aiheuttamat sivuvaikutukset: rinnat kipeät+turvoksissa, vatsakipua, väsymystä ym. Vielä tarttis muutaman päivän niitä tunkea, yök!!! Ei voi oikein fiilistellä oireista, kun tietää ton lääkkeen aiheuttavan kaikki "raskaustyyppiset" oireet. Vähän epäreilu kierto mielestäni :)
Joten täällä ei kuulu mitään uutta. Päivittäin mietin, että tekiskö ton raskaustestin vai en... eihän tässä kuitenkaan montaa päivää siihen keskiviikkoonkan ole. Jaksaisko sitä vain odottaa. Katsotaan kuinka käy :)
Catti dpo 9
Ihmeellisiä oireita ollu viimeaikoina.
-iltapalelu
-yökötyskohtauksia (varsinkin hississä)
-NÄLKÄ
-hirveä hikoilu (varsinkin kun tekee jotain, niinkuin saunassa hiki virtaa)
-hajamielisyys
-huimaus
-näppylöitä
Selvisihän se syy siihen sitten
PLUSSA!!!!
Alle minuutissa piirtyi toinen viiva, ei yhtä tumma, mutta ei haamu, vaan ihan oikea viiva!!!
Nyt kyllä hirvittää, kun olen vasta reilun kuukauden ollut töissä... Aikaa ei voi valita, yli puolitoista vuotta kuitenkin ollaan tätä toista tehty, enemmän ja vähemmän. =DD
Pitänee joku päivä ensviikolla testata clearbluen digitaalisella. Onhan se ihana nähä ne viikot näytössä sitten.
Hämillään, mutta onnellinen, hieman pelokas Muttis 41/37-43 yk yli 1/5v PLUSSA!!!!
Onnea Muttis!!!!!!
Pikaisesti töistä kirjoittelin. Tänään aamulla tein sitten testin, tähän asti riitti kärsivällisyyteni. Siihen piirtyin nopeasti toinen viiva (eikä ollut mikään haamu vaan kunnon viiva) !!!!!!! Voi luoja, nyt mua vasta alkoi jännittämään.... kunpa pieni pysyisi mukana matkassa
Catti dpo 10
PLUSSANNEILLE, voi että mitä uutisia, ihanaa!!! :D
Oikein ihanaa Joulua kaikille.
T. Mami Syyskuisista :)
Viki aika samassa veneessä ollaan!
mutterimamma ja Catti ONNEA ihan älyttömästi…nyt vaan paljon tarrasukkia matkaan!! Ihania joululahja uutisia teidän perheille
Koitin laittaa tähän "sydän merkin" ja loppu viesti jäi tulematta?! No alla on viesti kokonaisuudessaan!
Viki aika samassa veneessä ollaan!
mutterimamma ja Catti ONNEA ihan älyttömästi…nyt vaan paljon tarrasukkia matkaan!! Ihania joululahja uutisia teidän perheille!
Sen siitä sitten saa...pikaiset joulun toivotukset kuumeilijoille...siis YKSI vierailu palstalla ja johan alkaa raskausoireita pukkaamaan :D
Oon jättäny pillerit pois tammikuussa, sit käytettiin ehkäsynä "varmoja päiviä" kesäkuulle, jollon miehen sekavan työ tilanteen takia alotin taas pillerit, mut en sit syöny niitä, kun yhden laatan! Laskelmoin, että elokuulta alettiin oikeen yrittämään raskautta ja täällä palstoillakin pyörin sillon ahkeraan hämmästelemässä "raskausoireitani"! No eipä siinä keretty, ku muutama kierto yrittämään ja sit miehen tilanne meni taas siihen, et nähään harvoin ja on vaikee sovittaa "oikeille päiville". No ollaan sit koitettu parhaamme mukaan järjestää aikaa edes sinne päin millon vois raskautua, mut epätodennäköstähän se on, ku kierrotki heittelee sen viis päivää jnejnejne. Onneksi tämän tilanteen pitäis loppua kesään mennessä!!
Anyway...asiaan! Laskelmieni mukaan pitäis olla aika epätodennäköstä, et voisin olla raskaana, MUTTA tissit hämää mua nyt NIIN paljon!! Esikoisesta mun ainoa selkeä raskausoire oli ihan sika kipeet rinnat (muistaakseni) neljä päivää ennen menkkojen alkua. Syksyllä, kun tällä pohdikelin "raskausoireitani", ni aina iso MUTTA oli se, että tissit EI ollu ajoissa kipeet ja sieltähän ne menkatki sit aina tuli. Kerran oli silleen, et edellisenä iltana ennen menkkojen alkua oli kipeet rinnat, mut muuten ei sellast oo ollu. No eilen mun tissit kipeyty oikeen kunnolla ihan niinku esikoisesta ja sama meininki tänään! Tänään on kp27/28-32 (viimiset kierrot ollu tota 30 ja 32) ja sit oon täs kehittäny muitakin oireita...tietty!! Peittoja on heiluteltu vaan kp10, joten eihän sen nyt pitäis olla ees mahdollista et oisin raskaana?! Mua vaan nyt NIIN hämää noi JÄRKKY kipeet tissit!! Päätin etten lähe testailee, mut katotaan nyt jaksanko ootella :D Tiisataina pitäis lähtee sukuloimaan viikoksi, ni siel ei ainakaan voi testailla, mut maltankohan olla testaamatta sitä ennen?!
Ihminen on kyl oikeesti hullu vauva haaveidensa kanssa :D
onnea catti ja onnea muttis!! Aivan mahtavia uutisia...!
itse olen niin väsynyt etten pystyssä taho pysyä. Ehkä lievää pahaa oloa havaittavissa, muuten kovin oireetonta tämä... Katsellaan. Olen muuten tehnyt jo kolme testiä vaikka päätin etten tee. Niin kumman oireetonta. Plussaa ne näyttää, et kai tää epäily pitää vaan lopettaa :) Olo on jotenkin tosi raato ja itkuinen.
Terkuin keijunen rv 5+3 (hitaasti menee viikot)
Mutterimamma - hienosti näkyy viiva!!!
Tiuhti - yes, tissikipu kuulostaa hyvältä. Kyllähän se yksikin kerta riittää :) Paljon plussatuulia sinulle.
Keijunen - alkuraskaus on niin pelottavaa aikaa. Kovasti vain odottaa, että aika rientäisi eteenpäin. Muistahan levätä paljon.
Lennon - missä olet ja mitä kuuluu?
Minä sitten vietin vuorokauden sairaalassa. Sain vielä myöhäiskomplikaation lapsettomuushoidoista. Mulla on vatsassa nestettä niin, että näytän hyvinkin raskautuneelta (väh. 7kk). Pääsin onneksi kotihoitoon, mutta viikko saikkea tuli ja joulutouhut kiellettiin. :(
Mutta verikokeessa näkyi sielläkin raskaus!!!! Pysyisipä tämä meidän pieni jouluihme mukana!!! Onneksi pääsen varhaisultraan lapsettomuushoitojen takia ja nyt joudun ravaamaan muutenkin lääkärissä useammin tän nestelastin takia. Mulla ei ole mitään raskausoireita. Mitä nyt äsken meinasin väkisinkin itseä, kun katsoin höpöä tonttuelokuvaa telkkarista :)
Catti rv3+6 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja tätä ei meinaa millaan käsittää
Paljon onnea Catti ja Mutterimamma!!!
Tiuhti: täällä on myös ollut noita tissioireita muutaman päivän ajan (viimeksi ei ollut ennen menkkoja) ja nyt vielä kipeämmät kp 32.
Oikeasti mulla olikin viime kierto 32 pvää, mutta empä tiedä, mitä huominen tuo tullessaan. Testejä olisi paljon kaapissa, ehkä vois piruuttaan koklata? :)
Mihinka se viesti oikein havis jonka just kirjoitin gggrrrr???
Taalla leijutaan 10cm maanpinnan ylapuolella, nimittain ++++++++++++++++++++++++++++++++!!!!!
Tana aamuna testasin digitaalisella ja schwanger 1-2 siihen nayttoon parahti joten uskottava se on!!!
Testailin himmean haamun lauantaina, mutta nyt siis tosiaan vahvasti raskaana ja oireitakin loytyy vaikka ja mita!!!
Onnea Catti ja Muttis, ihanaa, niin ihanaa!!!
Samoilla viikoilla taidetaan melkein menna...
Nyt en ehdi enempaa, lahden nimittain gynelle..Taalla saa heti ajan jossa varmistavat viela verikokeella ja ultralla etta kaikki on kunnossa(ultrassa ei kylla viela mitaan nae,koska plussasin niin aikaisilla viikoilla, mutta sen saa sitten heti rv6 tai jotain)
IIIKKKKKKK!!!!!!
Lennon ja pikkumuttiainen
Mutterimammalle, Catille ja Lennonille sydintäydeltä ONNEA odotukseen!!! NIin ihanaa, että joku aina plussaa vaikka omaa vielä odottaakin. Toivotan kaikkea hyvää jokaiselle ja iloitsen täällä koti-Suomessa (!) teidän onnenne puolesta!
Kiitos päivän pelastuksesta :-)
t. Gabriela syyskuisista (joka jäänee kyllä kuukautena jännittämättä aikatauluongelmien takia)
Ihanat joululahjat olette saaneet =)
Itse testailin eilisaamuna ja negaahan sieltä tuli. Tosin, testi oli joku halvin mitä löytyy ja menkkojen pitäisi alkaa vasta keskiviikkona, eli tästä saa vetää sen lopputuloksen että oon typerä =) Jännityksellä silti vielä odotan, että jospas jospas..
Edelleen vaan epäilyttää se järkyttävä kuumetauti mikä mulla oli, buranan määrä sekä nyt vielä hiivatulehduskin kaiken hyvän päälle. En tiedä onko näillä mitään merkitystä raskauden alkamisen suhteen mutta jotenkin aika skeptinen fiilis.
Ei taida elokuisia olla enää paljon jäljellä? Mulla ois LA 29.8. jos tästä kierrosta plussaisin.
? KUUMEILIJALISTA MA 19.12.2011?
KP 31->
pikkunuppu kp 62/54 yk 1
Riinuska kp 50/(26-)28-30 yk 3
CatNip kp 47/23-25 yk 6
Pikriina kp 47/28
Vacsu kp 45/28-36, yk12
Gislie kp 44/29-36 yk5
Jenniina kp 44/30-32, yk 1
Lumihiiri kp 43/29-30 yk 2
Katmam kp 43/29-46 yk7
evis kp 34/30 yk 3v.
Raparperisyrän kp 33/33 yk 4
KP 21-30:
Tinde kp 24/27-30 yk 2
? PLUSSANNEET, ONNEA!!! ?
Wilhelmiina kp 42/34-49 yk 4
Ompunpomppu
Marbula kp 38/32 yk 1
Nasu2011 kp 27/28-36
Tottevovven
keijunen kp 32/30
beulah 29/26-28 yk1
wiwi
Catti kp 32/25-28 yk vajaa 1v.
Lennon kp 28/29-30
Muttis 43/37-43 yk 1,5v.
Lennon ONNEA!!
Äääh...unohdin jo nimimerkin...Viki(?) minä olen täällä ainakin vielä sun kanssa jännäämässä...tosin taitaa tulla viikon palstailu tauko!!
Tissit edelleen kipeät ja tätiä ei näy! Huomenna aanulla aattelin tehä ton apteekin testin, ku sit lähen viikoks äitille kyläilee ja siellä ei kyl sit voi testailla :D Huomenna kyl varmaan pitäis jo testissä jotain näkyä, jos on näkyäkseen...eipähän tarvii sit koko ajan tätä asiaa enää miettiä!!
Tiuhti kp29/28-32
Täällähän on tullut paljon plussia. Onnea kaikille plussanneille!
Lomalla ollessa tein testin 8.12. Apteekin omalla kp 33/29-36 ja se näytti haaleaa haamua. Mitään oireita ei silloin vielä ollut ja testasinkin lähinnä varmuudeksi, etten sitten juo alkoholia jos raskaana olen. Menkat ei sitten alkaneetkaan koko loman aikana, joten kai se sitten on uskottava että raskaana olen. Toista testiä ei ollut mukana, kun en raskauteen uskonut, enkä Thaimaan testeihin niin luottaisi että niillä olisi kannattanut testata.
Nyt on pari viikkoa siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja tänään käyn sitten ostamassa uusia testejä. Oireita ei alussa ollut, mutta kun menkat oli pari päivää myöhässä alkoi alamahan menkkamainen jomotus, jota kesti kerrallaan aina vain muutaman minuutin ja sitten ei taas ollut mitään oireita. Nyt alamahaa turvottaa sen verran, että entiset housut puristaa ja tuntuu pahalta. Myös yöllä on täytynyt käydä pissalla, mitä ei ennen ole ollut. Tissit on myös ajoittain arat.
Gislie ehkä noin rv 6
Gislie ONNEA oli varmaan yksi loman kohokohdista!!
).( Tein testin aamulla ja aikas tyylipuhdas nega se oli...oikeen tihrustamalla ehkä jonku viivan paikan näin, mut nega se oli!! Joten nyt ei tarvii enää sitä ressata, vaan pakata "menkka vermeet" kassiin mukaan ja lähteä reissuun ja joulun viettoon!!
Tiuhti kp30/28-32
Tiuhti83, mehän mennään aika samoissa sitten. Mä en oo ihan satavarma mun kierrosta mutta mielestäni ollu melko säännöllinen 28, ja nyt siis ois 27 menossa.
Toivo vaan elää ja toivottavasti ei tätiä huomenna näy.
? KUUMEILIJALISTA TO 15.12.2011?
KP 31->
pikkunuppu kp 58/54 yk 1
Riinuska kp 46/(26-)28-30 yk 3
CatNip kp 43/23-25 yk 6
Pikriina kp 43/28
Vacsu kp 41/28-36, yk12
Gislie kp 40/29-36 yk5
Jenniina kp 40/30-32, yk 1
Lumihiiri kp 39/29-30 yk 2
Katmam kp 39/29-46 yk7
Muttis 39/37-43 yk 1,5v.