Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOKUISET 2012

Kommentit (535)

61/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä nyt olenkin niin tyhmä etten tiedä miten kp lasketaan... sen takia en ole ilmotellu sitä tänne, eli mulla viimemenkat oli 5pvä sitä edelliset 10pvä ja sitä edelliset 13pvä? eli ei mitkään hirveen säännölliset..

ON: valkovuoto on tooooodella runsasta, mahassa välistä sellaisia "kipuiluja" tai sit muuten vaa kuvittelen. Yöllä hikosin ihan perhanasti... tissit on hieman arat.. pari päivää sit oli kokoajan nälkä, nyt ei tee mitään mieli :D Otappa tästä nyt sit selvää...

Noh, varautunut olen siihen et se täti kurvaa paikalle, joten ostan tänään kyl varmuujen vuoks tamppoonit.

62/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catti: toivottavasti alkionsiirto sujui hyvin. Ystäväni sai juuri kaksoset joista toinen saanut alkunsa alkionsiirrosta ja toinen luomuna :)

sitten omaa nappaa, testasin aamulla cb:n digitaalisella ja raskaana se ilmoitti olevan, eli nyt on sitten uskominen, joulusta tulee varmaan vähän erilainen, olen edellisissä raskauksissa kärsinyt järkyttävästä 24/7 pahoinvoinnista ja oksentamisesta, mutta joulu tulee taas ensivuonna :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on nopiasti laskettuna kiertopäivä 35. Ensimmäinen kiertopäivä lasketaan siitä ku menkat alkaa. :) ja edellinen kierto oli jotaa 33 luokkaa.. Näin ihan laskin nopiaa..

Vierailija
64/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun laskujeni mukaan sinulla on menossa kp 35. Noitten päivämäärien mukaan sinulla on keskimäärin 27 päivän kierto. Eli nyt olis kp 35/27. Voin olla väärässäkin :)

65/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos keijunen :)

Joo, eli vielhän se on mahdollista alkaa niiden menkkojen :) Mut ihmeellisesti kyl tuota mahaa nipistelee kokoajan mut kyl hieman ylempää, tai en oikein tiedä mistä :D outo tunne... selkäänkin tuntuu ottavan.. mut katsellaan :)

66/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii se tuolla jossain laskurissakin väitti et keskimääräinen kierto ois 27 :)

Vierailija
67/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaudun uutena mukaan. Eka yrityskierto käynnissä ja nyt kp 29/26-28. En ole uskaltanut vielä testata mutta kohta lähden ostamaan testiä, iik. Viikonloppuna pitää selvittää asia elleivät ne menkat sitten ala. Olen jo hysteerisesti täytellyt lasketun ajan kalentereita ja tulokkaan synttäriksi tulisi kiertopäivästä riippuen 15.-17.8.2012. Ai kamala miten voi jännittää jo nyt. Vauvaa on suunniteltu aktiivisesti jo reilu vuosi mutta aikataulusyistä tosiaan vasta eka yritys nyt sitten tehty. Kaikenlaisia oireita on ollut jo oikeastaan ovulaatiosta lähtien (en testannut vaan mentiin limoja tarkkailemalla) mutta yritän olla ylitulkitsematta mitään eli ei niistä vielä sen enempää!

Jos tämä onnistuu niin olen kyllä ihmeissäni koska olin luullut että yritykseen tarvitsee osata käyttää ovulaatiotestejä ja yrittää useamman kerran, mutta tosiaan varmaan maanantaihin mennessä olen viisaampi.

Heippa siis kaikille ja tsemppiä niille jotka vielä kärvistelevät testaamisen kanssa!

Vierailija
68/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinak - Kylläpä sinun testit nyt näyttää vaihtelevia tuloksia :( voi harmi. Oireet ainakin kuulostavat lupaaavalta.

Keijunen - Hyviä oireita, toivottavasti täti on pysynyt poissa. Mulla on oviksen ja kuukautisten välillä aika tarkkaan 14 päivää.

Gabriela - Pahoittelut menkoista. On niin kurjaa saada ensin haamu testiin ja sitten hanat aukeaa :(

Mies olisi saanut olla mukana toimenpiteissä, mut en halunnut häntä sinne mukaan ja hänellehän ne on palkattomia poissaoloja töistä, joten hankalampi järjestääkin.

Totte - Onnea!

Lennon - En osaa noista lima-asioista sanoa mitään. Hienoa, että gynellä oli kaikki kunnossa. Koitahan parantua pian!

Tiitu27 - Voihan nega!!!! Vielä on toivoa.

Riitu24 - Onnea!

Eleanora - alkionsiirto ei onneksi ollut kivulias, ainoastaa epämiellyttävä. Virtsarakon piti olla täynnä ja oli kyl oikeasti sellainen olo, et tulee kohta pissat :)

Ymmärtäisi nyt se täti pysyä poissa!

Nasu2011 - olen ymmärtänyt ettei ne kaikilla edes pahemmin vahvistu. Mut haaleakin viiva tarkoittaa sitä, että raskaana olet.

Wiwi - Onnittelut haamusta, plussa se on :)

2äiti84 - Onnea syyskuisiin!

MeaMinnis, Beulah - tervetuloa!

Täällä sitä odotellaan ja jännäillään. Siirto meni siis hyvin ja pakkaseenkin saatiin 7 alkioita. Joten ei tarvitse ihan alusta lähteä, jos tämä ei onnistu. Voidaan sieltä pakkasesta sitten ottaa ja tehdä siirtoja. Menisipä kaksi viikkoa nopeasti ja miten maltan olla testaamatta aikaisemmen!!!???

Catti dpo 2

Vierailija
69/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Catti. Jännään ihan kybällä mukanasi, vaikka olenkin siirtynyt syyskuisiin.

Merinak: tässä linkissä on esimerkki kuukautiskiertolaskurista.

http://www.whenmybaby.com/menstrual_cycle_calculator.php

Syötä niin monien menkkojen alkamispäivämäärät kuin mahtuu (tai muistat) ja klikkaa calculate. Average on keskimääräinen kiertosi.

Ensimmäinen kiertopäivähän on se, jolloin kunnon vuoto alkaa, jos se alkaa ennen klo 18. Jos tulee vain tiputtelua sitä ei vielä lasketa kp1:ksi. Ja jos menkat alkaa illalla klo 18 jälkeen, on kp1 sitten se seuraava päivä.

Kiertosi määräytyy sen mukaan, milloin menkat alkaa ja loppuu. Jos esim menkat alkaa kp30, niin sillon tuo päivä muuttuu kp1:ksi ja kiertosi on siinä kuussa 29.

Hyvää viikonloppua kaikille!

t. Gabriela kp4/27-31

Vierailija
70/535 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkoon plussailleille!

Keijunen, olen samaa mieltä äitiyspakkauksesta, katselin tänään kelan sivuja ja huomasin, että elokuussa ilmeisesti jo aletaan näitä uusia äippäpaketteja jakamaan. Ihanaa. :)

Täällä ois vielä yhdeksisen päivää(?)menkuroitten alkuun, enkäs tiiä, onko mitään ovulaatiota tapahtunut.Tikutin liian ahkeraan ja loppuivat pirulaiset kesken...No kyllä sen sitten pian näkee miten kävi.:/

Vierailija
71/535 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla kertomaan että tein testin nyt heti seuraavana aamuna edellisestä.. ja aivan selvä positiivinen! Nyt vain toivotaan että ei tule mitään kommelluksia! Aika hurja fiilis tällä hetkellä, sillä olihan tämä vasta eka kierto kun aloimme lasta yrittämään..

72/535 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea wiwi! ja onnea muillekkin plussanneille ja tuleville plussille...

Minä siirryn syyskuisiin, täti tuli tänään kyläilemään.

Vierailija
73/535 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surku Merinak, olen pahoillani puolestasi...Nyt ei kun kovalla tsempilla kohti uutta yritysta.

Wiwi, paljon onnea plussasta. Ihanaa!!!

ON: Voiko *elvetillinen kiukku olla raskausoire;D

Siis ihan oikeasti. Aamu alkoi kiukuttelemalla miehelle ennen kuin paasin sangysta ylos ja jatkui huutona lapsille jotka olivat mielestani liian kova-aanisia, liian aikaisin....GGGRrrr En ma normaalisti ihan NAIN paha ole hahahha

Muuten taalla ei niin mitaan uutta. Paitsi eilen illalliselle yritin ottaa lasin viinia, mutta kappas-se ei maistunutkaan. Ja tamakaan ei ole tavanomaista meikalaiselle. Mutta siihen ne oireet sitten loppuvatkin...

Hoh hoijaa, nyt kahvia-josko taa tasta.

Lennon

Vierailija
74/535 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

? KUUMEILIJALISTA LA 10.12.2011?

KP 31->

pikkunuppu kp 53/54 yk 1

Riinuska kp 41/(26-)28-30 yk 3

CatNip kp 38/23-25 yk 6

Pikriina kp 38/28

Vacsu kp 36/28-36, yk12

Gislie kp 35/29-36 yk5

Jenniina kp 35/30-32, yk 1

Lumihiiri kp 34/29-30 yk 2

Katmam kp 34/29-46 yk7

Muttis 34/37-43 yk 1,5v.

keijunen kp 31/30

Tiitu kp 31/35-36 yk 1

KP 21-30:

beulah 29/26-28 yk1

evis kp 25/30 yk 3v.

Raparperisyrän kp 24/33 yk 4

Catti kp 23/25-28 yk vajaa 1v.

KP 11-20:

Lennon kp 18/29

Tinde kp 15/27-30 yk 2

KP 1-10:

evelina kp?

? PLUSSANNEET, ONNEA!!! ?

Wilhelmiina kp 42/34-49 yk 4

Ompunpomppu

Marbula kp 38/32 yk 1

Nasu2011 kp 27/28-36

Tottevovven

Vierailija
75/535 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta kyllä, tein tänään positiivisen testin. Ei edes mikään haamu - ei ihan yhtä voimakas kuin testiviiva mutta kuitenkin selkeä kuin mikä. Apua. Siirrynkin tästä suoraan tuonne odottajien puolelle!

Tässä nyt lähinnä tulee tuijoteltua tuota muovitikkua ja hymyiltyä typerästi - minkäs teet, kuluuhan se lauantai näinkin!

Vierailija
76/535 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto alkoi, pyyhkiessä jää rusehtavaa paperiin. Haamu aamulla tehdyssä testissä enää vaikeasti erotettavissa, selvästi haaleampi kuin on ollut. Ei tule meille nyyttiä tästäkään kierrosta kun taitaa olla niin että pois otettiin se mikä jo annettiin.

Surullinen nasu ja kp on muuten 33/28-36

Vierailija
77/535 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootellaan...Huomenna testaan, silloin kp 32/35-36. Aikaista kai tuokin, mutta hätähousu mikä hätähousu! ;D

Olo on ollut aika "ei raskautunut". Vaimeita, kenties kuviteltuja, oireita on edelleen; tissi-oireet, hetkittäiset (menkka)tuntemukset vatsalla ja alaselässä, löysä vatsa, palelu jne.

Suurin poikkeama normaaliin on erittäin ärtynyt ja lyhytpinnainen mieliala. Mikään ei suututa, ei ahdista, ei sureta- KAIKKI VAAN ÄRSYTTÄÄ!!! Pinna palaa saman tien. Olen vissiin ollut myös hieman etäinen ja omissa maailmoissani, kuulemma. Tunnen kuitenkin olevani tyytyväinen olooni ja onnellinen. Sillä, että lopetin juuri lääkityksen, voi olla toki osuutensa mielialaoireisiin...

Tällaista tänne tänään. Huomiseen!

Tiitu kp 31/35-36

78/535 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitu: oviksen jälkeiset viikt ovat ihan hirveitä, varsinkin ne viimeiset päivät, sen takia varmaan raskaustestejäkin myydään 30kpl paketeissa... :)

Onnea testaukseen!!!

Vierailija
79/535 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasu; Voimahali! :((( ihan kamalaa.

ei tullut täti kylään, joten testasin tuossa tunti sitten.. ja kaksi viivaa pärähti apteekin mikälie testiin samantien kun testin kuivumaan nostin. :) Eli vauva masussa..! viiva on oikein vahva. :)kp on 32, kannatti ootella. enempää testejä en meinaa tehä. Voi vaan pyytää et pysyy pieni matkassa loppuun asti.

tuntemuksia ei ole suuntaan tai toiseen pahemmin. hiukan oli yksi ilta huono olo ja pissattaa. olin ihan varma että eilen alkaa menkat, siihen malliin juili selkää. Repäisykivut oli varmaan oire myös. tissit on vähä herkät. ja palelee.¨

olen niin onnellinen varsinkin mun miehen puolesta. eka lapsi ja heidän puolelta eka lapsenlapsi. meidän puolelta taitaa olla jo seitsemäs :))

Vierailija
80/535 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negahan se sieltä tulla tupsahti CB testillä aamulla! Viisainta kai alkaa asennoitumaan kuukautisten tuloon... :/ Ja sitten kohti uutta yritystä!

ONNEA UUSILLE PLUSSANNEILLE! :))

Tiitu kp 32/35-36