Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
41/535 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen meni reissussa niin en ehtinyt päivitellä tilannetta...

Turhaan taisin ilakoida minäkin! Tein eilen aamulla uuden testin, CB digitalin, ja negatiivinen oli tulos. V***u, että v**utti!

No, periksi ei anneta ennen kuin menkat alkaa! Onhan tässä kuitenkin kaikki mahdollisuudet, kun kiertokin on vielä ihan vaiheessa. Seuraavan testin teen sunnuntaina. Apteekin täti sanoi, että CB:lla voi testata jo neljä päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää!

Oireita tulee ja menee. Pinnaa kiristää!

Pahoittelut kelkasta pudonneille ja sylin täydeltä onnea raskautuneille! :)

Tiitu kp 29/35-36

Vierailija
42/535 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Heinäkuisissa kuumeilijoissa ja nyt sitten seuraillut kirjoituksia ja plussasin tänään apteekintestillä vahvan plussan eli elokuussa meidän perhe kasvaa kolmannella lapsella. Olen hieman ymmälläni kun nippailuja on vatsassa mutta menkat onkin jo viikon myöhässä. aikaisemmissa raskauksissa onkin ollut kuukautismaisia oireita. Mutta ruokaa lapsille suuhun.

TOIVOTAAN ETTÄ TE MUUTKIN PLUSSAATTE JA ILOISTA JOULUN ODOTUSTA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/535 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Kiitos itsellesi tsempeistä ja kannustavista sanoista! Soitto gynelle varmaan auttaa ja saat vastauksen, joka rauhottaa mielesi. Hyvä keksintö, herra Bell :-)

Tottevovven: Toivon sydämestäni, että haamu siitä vahvistuu! bd bd

Lennon: En ole mikään limaexpertti, mutta monilla tuntuu tulevan paljon valkkaria sillon kun ovat raskautuneet! :-) Itse ajattelen aina että "valkkari on ystävä" koska tuntuis loogiselta, että jos tuolla jotain kasvaa ja rakentuu, sillon tulis myös valkkaria. Näin siis mun mutu. Gyne varmaan tietäs kertoa? Vilu ja kurkkukipu ovat muuten myös hyviä oireita! -Minä olen toistakymmentä vuotta jo täällä asunut ja rakkaani ei ole suomalainen, muttei paikallinenkaan ;-) Onko sulla paikallinen mies?

Voi Tiitu, toivottavasti negat muuttus plussaksi vielä. Tosi aikaisilla päivillä vielä menet kierrossasi. Luin jostain, että puolella naisista ei vielä sinäkään päivänä kun menkkojen pitäs alkaa, näy testissä plussa vaan vasta kun menkat on myöhässä. Joten toivoa on!

Riitulle PALJON ONNEA odotukseen!!!

Minä teen siirtymistä tuonne syyskuisiin, mutta ajattelin sen vielä jakaa, että noi hienot raskausoireeksi lukemani, päänsärky ja alaselkäsärky vaan jatkuvat, hmph!! Siis niin harmillista, koska ei ne sitten mitään raskausoireita olleetkaan.

Gabriela kp3/27-31 (yk miljoona)

Vierailija
44/535 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catti: Hurjasti tsemppiä! Toivottavasti pikkuinen tarraa kiinni ja toivottavasti myös siirto onnistui hyvin.Oliko kivulias?

Gabriela: Voi itkujen itku, olisin niin suonut sulle sen plussan! Pidän peukut ja varpaatkin pystyssä ensi kiertoon että se plussa ja vahva sellainen sinulle jo tulisi! Yritystä teilläkin aika pitkään jo:/ Musta tuntuu että mitä enemmän niitä YK:ja tulee ni sitä enemmän toivo hiipuu mutta jostain se usko aina vaan tulee uudelleen. Mä oon ihan VARMA että sen vauvan vielä saatte! Ihana mies sinullakin:)

Tottenvovven: Toivottavasti haamu vahvistuu:)

Lennon: Jännää tosiaan ettei aikaisemmista raskauksista muista hirveän tarkaan mitään, sama minullakin:D Toivottavasti tuo "limaisuus" tarkoittaa kohdallasi raskautta!

Tiitu: Toivotaan kuitenkin että se plussa sieltä tulisi!

Riitu: Onnea hirmuisesti!!

ON: Nyt oli pakko laskea ne kiertopäivät että tiedän milloin odottaa sen tädin tulevan kyläilemään. 28/26-35 on siis menossa. Rinnat on arat (mutta ne on AINA oviksen jälkeen joten en usko sen olevan mikään raskausoire) menkkaoireita ei ole mikä hieman on outoa kun yleensä ne ovat tässä vaiheessa jo aika voimakkaat. Mietin kuitenkin pitäisikö odottaa ihan rauhassa tuonne ensi viikkoon asti kun on ollut noita pitkiäkin kiertoja. En tiedä kumpaanpettyy enemmän, siihen negaan vaiko siihen että täti kurvaa paikalle.

Ele

Vierailija
45/535 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa kanssakuumeilijat!

catti, miten sulla menee? Toivottavasti hyvin.. :)

Totte: Jeejee, haamu! Kyllä se siitä vahvistuu.

Lennon: samoja jännitellään täälläkin.

Riitu: onneaonnea!

Vähän taas omaa napaa: kp 29, valkkaria tulee ja tulee, (anteeksi) yöks. Palelee, lämmöt olivat hieman kait koholla, äsken nappasin mittarin kainaloon 36.9 näytti. Hiukka nuhainen olo. Selkää jomottelee sillai menkkamaisesti. JA raskaustestit polttelee kaapissa, olin jo menossa tekemään mut EI. :D Kuvittelen mielessäni et oon muka jo raskaana, ei tuu pettymystä jos testi-ikkuna tyhjä. Huomennahan pitäisi menkkojen tulla, mutta tää kuumeilu on jo niin hurjissa lukemissa, että en YHTÄÄN ihmettele jos myöhästyvät. Pikkujouluja on luvassa lauantaina, että ihan kivaa on niitä ootella.

Muuten, kuinka pitkä aika teillä on oviksen ja menkkojen välillä noin yleensä?

Tuumii keijunen

Vierailija
46/535 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki hanen mukaansa oikein hyvin. Arveli ovulaation olevan ohi =) Eli ei kun odottelua vaan!!

Oma olo on tanaan ollut melkoisen kurja.Hirmu kova paansarky, kurkkukipu, kylma ja vitutus. En tieda miksi, mutta pinna on ollut tanaan kummalisen kirealla ja tunne siita etten taatusti ole raskautuut, on vahva.Se kai tassa *ituttaakin. Pinna paloi lasten kanssa ainakin sata kertaa tanaan, eika se etta olen mattanyt ruokaa ja herkkuja ilman urheilun haivaakaan, paranna asiaa yhtaan.Eli morkkis viela paalle.

Ei kai tassa auta kun painua nukkumaan-josko huominen olisi parempi...Onneksi viikonloppu on taynna ohjelmaa,niin ei niin ehdi miettia tata kuumeilua ja oireiluja...

Ihania sanoja teilta siskoset. Taalla tuulee ja kovaa- toivottavasti tuo plussan tullessaan ;)

natti natti

Lennon

Vierailija
47/535 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ne menkat sieltä alkaa. Tänään tuli jo rusehtavaa vuotoa mutta loppui yllättäen?? No, eiköhän ne hanat huomenna aukea kunnolla:(

Lennon: Hienoa että kaikki gynellä oli ok! Eihän sitä tiedä vaikka olisit jo raskaana;) Itse olen tänään ollut hirveän huonolla tuulella myös, vituttaa ja ketuttaa kaikki. Mutta ehkäpä se kohdallani johtuu siitä että ne perkeleen menkat alkaa taas:/

Ele

Vierailija
48/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI viiva ei vahvistu!! Edelleen näkyy haamuna vaikka digi antoi positiivisen jo 3 päivää sitten? Ei ole vahvistunut lainkaan? Oon ihan varma etten ookkaa raskaana! Viiva jopa haaaleampi!! ARG!!! Oireita ei ole ollut maanantain jälkeen. Maanantaina oli huonoa oloa ja jatkuvaa nälkää..

Vierailija
49/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Onnea kaikille jo plussanneille sekä plussa tuulia hirvittävästi muille! Sain juuri tietää hyvältä ystävältäni ilo uutisia.. ovat vuoden ajan lasta yrittäneet ja nyt on tärpännyt! Eli Ystävät sinnikkyys palkitaan :)

Oma napani: Minulla menossa 31/29-33, kauheata nipistelyä ja menkka kipuilua mahassa :( pelkään koko ajan tätin tuloa! Tänä aamulla testasin apteekin perus raskaustestillä ja en edes ekasta pissasta ja haamu tuli!? En ole koskaan moista saanut.. voisiko se jopa jo tarkoittaa oikeasti sitä mitä luulen? Milloin kannattaisi testata uusiksi?

Aijotaanko jatkaa tässä samassa ketjussa, oliko tarkoituksena tehdä uutta? Saako sinne liittyä mikäli nyt tätsy on tuloillaan :)

Kiitti jo etukäteen..

Vierailija
50/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän haamukin on yleensä plussa, onnea! Kannattaa kuitenkin odottaa pari kolme päivää ja testata sitten uudestaan. Uusi ketju on jo perustettu, syyskuiset 2012.

ON: Minä luovutin raskauden suhteen tässä kuussa. En usko raskauden mahdollisuuten, koska meni se ovis ohi niitä tuloksia odotellessa. Siksi minua ei ole täällä näkynyt. Nyt kuitenkin eilen aloin tutkimaan ummetuksen syytä ja selvisi, että sehän on yksi raskausoire! :D Lisäksi pinna on ollut totaallisen kireänä kolme viimeistä päivääja illalla jalat ihan jäässä. Näitten perusteella päätin testata tänä aamuna ja mikä sieltä nyt muukaan tuli kuin nega :( Vaikka ehkä liian aikaista testatakin, mutta silti luovutan nyt ja siirryn syyskuisiin. Plussaonnea jäljelle jääneille! ++++

äiti kp28/? dpo10

Vierailija
51/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasu: Jos digitestissä näyttää et oot raskaana, ni oot raskaana... Nyt stressaat vaan ihan turhaan. Niin kauan kun ei vuotoa näy, niin kaikki ok. Sovitaan näin? Varaa aika vaikka varhaisultraan/ tai vie pissi tk:hon. Mulle sano mun lääkäri, et vastustaa kaikenmaailman testaamisia ja kotidopplereita ku naiset tulee vaan ihan vauhkoiksi. Omasta mielestä sen viivan vahvistumisella ei välttämättä oo väliä.. Mun aikasemmissa testauksissa oon testannu sellasen vaaleamman viivan ja tossa noi muksut on. Mutta itse suosittelen ehkä vain sitä yhtä raskaustestiä. Voimahali, oot raskaana! Nauti. Ja jos saat oireettoman raskauden, mikäs sen parempaa! :D

Vierailija
52/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wiiwi, tervetuloa. Kyllä haamut on ihan plussia siinä missä muutkin, kannattaa vielä silloin varmistaa kun menkat on päivän myöhässä/tai pitäis alkaa.

Itsellä pyörähti nyt se kp 30 käyntiin. Ei näy tätiä vielä, vaikkei se tarvi tietty kun sen nanosekunnin saapuakseen ja kello on vasta puol kaheksan.. Pitää laittaa pikkujouluihin varmaan rätti pöksyihin ettei tyyliikkyys kärsi jos menkat tulevat :D Vois keljuttaa, uus mekko ja kaikki XD Noo, onneksi on vkonloppu. Tässä teille mietelause:

Katso taaksepäin ja kiitä

Katso vierellesi ja rakasta

Katso eteenpäin ja toivo

Katso ylöpäin ja usko

Musta tää kuvaa sitä, et ehkä joka asialla on joku tarkoitus ja onneksi meillä kaikilla on joku jota rakastaa. Tiedän monia joilla ei ole ketään.

Keijunen

Vierailija
53/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Äiti, varmasti tärppää ens kierrosta! Ja eikös syksylapset saa ainakin TOSI upeen äitiyspakkauksen?? Musta tosi makee.

Vierailija
54/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

? KUUMEILIJALISTA PE 9.12.2011?

KP 31->

pikkunuppu kp 52/54 yk 1

Riinuska kp 40/(26-)28-30 yk 3

Hooligan kp 38/27-28 yk ?

CatNip kp 37/23-25 yk 6

Pikriina kp 37/28

Vacsu kp 35/28-36, yk12

Gislie kp 34/29-36 yk5

Jenniina kp 34/30-32, yk 1

Lumihiiri kp 33/29-30 yk 2

Katmam kp 33/29-46 yk7

Muttis 33/37-43 yk 1,5v.

KP 21-30:

keijunen kp 30/30

MeaMinnis kp 30/28-32 yk 2

Tiitu kp 30/35-36 yk 1

evis kp 24/30 yk 3v.

Raparperisyrän kp 23/33 yk 4

Catti kp 22/25-28 yk vajaa 1v.

KP 11-20:

Lennon kp 17/29

Tinde kp 14/27-30 yk 2

KP 1-10:

evelina kp?

? PLUSSANNEET, ONNEA!!! ?

Wilhelmiina kp 42/34-49 yk 4

Ompunpomppu

Marbula kp 38/32 yk 1

Nasu2011 kp 27/28-36

Vierailija
55/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen paleluun ja vasymykseen-eli samainen saamarin kurkkutulehdus johon juuri soin antibiootin, on nyt palanut. Ja eikun laakariin mars. Harmitaa aivan sikana tallainen jatkuva puolikuntoisuus...

Mutta mista se *itutus sitten tulee, siihen ei ole viela vastausta. Tosin tama aamu on onneksi alkanut valoisimmissa merkeissa, ja toivottavasti jatkuu niin.

Mietin tassa etta koska niita ensimmaisia mahdollisia oireita voisi alkaa pongailemaan?? Ja onko nyt niin ettei missaan tapauksessa kannata alkaa testaamaan ennen dpo 12 tai jotain?? Miten tassa malttaa odottaa...

Hei Nasu, nyt vaan relaat ja nautit. Tatia ei ole nakynyt ja haamu testissa, joten nyt vaan luotetaan siihen etta olet raskaana!!!

Keijunen: koska ajattelit testata??

Taalla vaan sarkee paata, niin ja kurkkua. Ja paleltaa-mika johtuu taatusti tasta kipeana olosta...Niin ja jalat on jaassa myos =) Jaisko sita roikkumaan tuohon oireeseen jo nyt??!! Hahhahahha

HULLUA SANON MINA, siis tama kuumeilu...

Lennon

56/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti pysyy vieläkin poissa, nyt näin unta että menkat alkaa...

Rinnat hieman kipeät, mutta voi myös tarkoittaa menkkojen alkamista.

Uskon että huomenna alkaa siis menkat.

Nasu: Käy tekemässä tk:lla se verikokeissa, että tekee siitä sen raskaustestin niin saat varmuuden :)

Lennon: Minäkin nauroin itselleni, kun olevinaan kaikki otin oireena mitä tuli :D :D Noh, sain sen haamun, mutta seuraavat testit oli jo nega.... Nyt sitten vaan odottelen sitä tätiä käymään :)

Vierailija
57/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole nyt kauheasti täällä pyörinyt kun olen kirjoitellut toiselle palstalle, mutta yritän parantaa tapani:)

No mutta, mulle voi merkitä nyt kp7/23-28 yk 3. Eli menkat alkoi viikko sitten jo kp 24:( Oli pettymys kyllä.

Mulla ollut nyt tosi lyhkäsiä nää kierrot kierukan jälkeen (ennen oli jotain 27-32 välillä ) Odotan että tänään ovistestit saapuisivat postissa niin alottaisin heti tikuttelun. Jos se vähän selventäisi missä mennään. Mutta ei tullut joulusalaisuutta meille, tsemppiä muille ja onnea plussan saaneille

MeaMinnis kp7/23-28 yk 3.

Vierailija
58/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennon; meinaan testata sunnuntaina. Mulla on joku apteekista ostettu "ei minkään merkkinen" -testi :D joku gravidan .mikälie.. ei käsittääkseni mikään herkkä, että saa ootellakkin sitä et menkat myöhässä., Että sunnuntaina mikäli veri ei käy lentämään sitä ennen XD (anteeksi huono huumori)

Mulla ei liene mitään erikoisempia oireita, ei tissikipua (paitsi jos oikein rutistaa, mutta se kyllä pätee esim. myös muihin ruumiinosiin) Valkkaria tulee ihan yök-paljon ja pissittää vähä enemmin ku muulloin. Mutta toi pissiminen liittyy mulla muutenkin kk kierron loppuun (ihan tyhmää) ni en uskalla siitäkään mitään päätellä. Alaselkään juiluttaa menkkamaisesti joskus.. Että mitä tästäkin voi sit päätellä? Ainakin sen et tarkkailu on päällä ja menkat voi senkin takia myöhästellä.. NOO, katsellaan.

Keijunen

Vierailija
59/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinak: mitkä kp:t sulla on?

Ja Lennon, toivottavasti paranet pian! :)

Vierailija
60/535 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos Keijunen, toivon niin etta tama uusi antibiootti toimisi nopeasti ja kurkkukipu katoaisi taivaantuuleen. Viikonlopuksi olisi tiedossa vaikka ja mita, mutta tassa kunnossa en jaksa kylla yhtaan mitaan =(

Muakin kiinnostaa tuo Merinak:in tilanne...

Viikonloppuja kaikille ja tulehhan sitten Keijunen kertomaan kun olet testannut!!!

Lennon