ELOKUISET 2012
Kommentit (535)
Onnea tuhannesti plussanneille ja tarrasukkia lähettelen! Pahoittelut syyskuisiin siirtyneille.
Aika moni nyt on ne maagiset kaksi viivaa saanut ja monille haamujakin tullut, toivotaan että ne vahvistuvat!
Itselläni tuntuisi flunssa TAAS alkavan. Kuumetta ei ole eikä muita flunssaoireita kun nuha ja sekin on kirkasta ja tulee aika vähäsen, sorry:D Muistelin vaan että esikoisesta oli nuhaoireita ennen plussaa! En silti usko olevani raskaana...koska vatsaa nippailee siihen malliin että se täti sieltä kohta kolkuttelee:/ Höh,niin pitkän aikaa jo mennyt...:(
Nyt nukkumaan, hyvää yötä kaikille!
Ele
Muttis, Ele, Emmastiina ja muut: Kiitos pahoitteluista ja tsemppauksista!
Gabriela: Olen niin innoissani puolestasi!! Eikä tuo kyllä enään mikään haamu ole vaan haalea plussa kuvan perusteella!! Oikein kunnon onnen halaus sinne! Olet oikeasti tämän ansainnut! Nyt pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä ja lähetän sinne roppakaupalla liimaa, jotta pikkuinen pysyisi kyydissä! Niin ja en ole yhtään huolissani siitä ettet nyt saanut sitä haamua, kyllä sieltä vielä vahvistuu, usko pois. On tosiaan vielä todella aikaista. Peukkuja! Koska testaat taas?
Emmastiina, pieni.rakkaus: Suuret pahoittelut syyskuisiin tippumisesta!
Nasu2011: Olinkin jo kirjoittanut sinulle kunnon tsemppaustekstin että kun kerran sait jo plussan, niin ehkä menkat ei tässä tapauksessa tarkoitakaan sitä ettet ole raskaana. Mutta, hienoa että samaan tulokseen tulit itsekkin ja testikin on samaa mieltä. Onnea!
Marbula: Onnittelut plussasta! Mahtavaa!
Saima12: Kiva kuulla sinusta, ja varsinkin niin hyviä uutisia! Onnea!
Catti76: Todella tylsää että normaalisti kivuton toimenpide olikin sinulla hirveä! Mutta, hieno saalis kuitenkin ja tänään sinulla onkin sitten jo jännä päivä ja siitä se sitten lähtee. Plussaonnea!!!
Tiitu27: Ei muuta kun uutta testiä tekemään ja plussaonnea!!
ON: Siirryn tämän viestin jälkeen syyskuisten pinoon, jonka Mami ystävällisesti on perustanut. Menkat ovat olleet vielä niukemmat kun pari viimeistä kiertoa. Pahoittelut ällötyskertoimesta, mutta olisin pärjännyt koko ajan yhdellä normaali tampoonilla. Ensimmäisen päivän jälkeen olen ollut ihan pikkuhousunsuojalla, kun en enempää tarvitse. Mieli on sen takia todella maassa. Kyllä minä sen seuraavaan kiertoon tipahtamisen jotenkin kestän, mutta tällä limakalvolla ei kyllä mitään kiinnittymistä voi tapahtua. En käsitä miten voi olla että kun kävin gynellä oli hän sitä mieltä että on normaali. Voikohan se jotenkin lopettaa kasvun puolivälissä?? Olen jo vainoharhaisena totta kai myös ajatellut että ehkä olenkin raskaana. Päätin että testaan vielä tulevana lauantaina, lähinnä koska olen sitten lähdössä 30 vuotis juhliin. Negahan sieltä tulee, mutta eipä tarvitse sitä enempää ajatella. Testasin kuitenkin jo viime perjantaina ja sunnuntaina myös, joten tämä on vain ja ainoastaan minun vainoharhaisuuttani. Se totta kai johtuu suurilta osin nimenomaan siitä että menkat niin niukat. En oikein tiedä mitä tehdä. Ajattelin että pitäisi varmaan varata puhelinajat sekä sille gynelle, jolla viimeksi kävin, että sille, joka hoiti minua km:n aikoihin. Turhauttavaa yrittää, jos ei ole mahdollisuutta onnistua. Enkä oikein ymmärrä miten näillä limakalvoilla olisikaan.
Pahoittelut kaikille masentavasta ON selostuksesta!
Hienosti oli tullut plussia nyt tähän kiertoon! Plussaonnea myös lopuille testaajille!
Alexandra, kp4/28-32, yk6+km+yk4
Minä näin toissa yönä unta, että testasin monen monta testiä ja kaikki oli plussia :D
Mä oon kaivanut palstoja jossa kerrotaan clearblue plus kokemuksia, ja ahdistaa kun niin moni on kertonut et se antaa vääriä haamuja ja viivanpaikkoja :(
tissit on hieman arat, mutta ei kosketuksessa ollenkaan arat. Mahan nippailut ja kipuilut loppunut, eli ei ole enää ees oireitakaan.
Tiedäppä tässä mitä ajatella, tänään jos vaikka tulisi ne testit kotiin niin vois testata, vaikka se pelottaakin kaikkein eniten. ;(
Clearblue vois vetää markkinoilta pois ton pa**** testin!
Nasu, loistavaa! Hurjasti onnea ja tarrasukkia matkaan.
Catti, onnea matkaan myös sulle! Hurjan määrän munasoluja sait kasvateltua. Toivottavasti kaikki menee hyvin tästä eteenpäinkin ja saatte nyytin kainaloon elokuussa.
Marbula, hienoa, että viivat on vahvistuneet. Onnea!
Tiitu, onko sulla tietoa koska ovis on ollut? Toivottavasti viiva siitä vahvistuu. Varovaisesti onnea. Testien ohjeissahan lukee monesti, että tulosta ei saa lukea enää jonkun tietyn ajan jälkeen, mutta en tiedä mikä se noissa RFSU:n testeissä on. Sitä paitsi, kuka meistä sitä ohjetta uskoo :) :) :)??? Jotkut testit (kuten se luotettavaksi sanottu CB) näyttää niitä virhehaamuja ja -plussia kun niitä kattelee määräajan jälkeen. Mutta siis toivotaan, että siellä on ihan oikea plussa ja pikkuinen tarraa tiukasti kiinni.
Pahoitteluja syyskuisiin pudonneille ja tsemppiä elokuisille piinailijoille!
ON: Pääsen vihdoinkin siirtymään syyskuisiin. Kierto venyi 35 päiväiseksi, mutta onneksi ei kuitenkaan sen pidemmäksi. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä siis.
Unohdin vallan kokonaan eilen...
Gabrielalle paljon tsemppiä! Kyllä se viiva siitä vielä vahvistuu, usko pois. Ja ajoissa kuitenkin olet testannut! Tulehan kertomaan KUN saat kunnon plussan ihan kuvan kera:)
Alexandra: Ikävää että menkat on niin niukat. En voi sanoa että mullakaan kovin runsaat olisi.Kestää n. 4 päivää ja ekat pari päivää on runsaampaa ja sitten jo rusehtavaa. Sidettä kuitenkin tarvin ja mulle gyne sanoi ettälimakalvot näyttää loistavilta! Soittele kuitenkin gynelle ja sinua hoitaneelle lääkärille niin saat varmuuden eikä tarvitse sitä limistä pohtia:)Plussaonnea ensi kiertoon!
ON: Rinnat on hieman arat kuten AINA ennen menkkoja, alamahaa nippailee välillä ja nenä vuotaa. Kierrot on sen verran heitelleet että vaikka en kp:ä laskenut olekaan niin uskon sen tädin tulevan joka tällä viikolla tai heti ensi viikon alusta. Seksiä on harrastettu ettei siitä voi olla kiinni. Eilen mies sanoi peittojen heiluttelujen jälkeen vitsillä että nyt sitten jalat ylös ja seinää vasten vaikkei ovisaika olekaan, ihana:):) Mutta jotenkin se toivo vaan on jo niin mennyt:(
Ele
kun yhtäkkiä mieleen tuli kun gynelle siitä mainitsin. Hän totesi että hyvä kun ei montaa päivää tarvitse vuotaa! Mulla menkat joskus kestäneet viikonkin...Mutta hän siis oli sitä mieltä ettei syytä huoleen!
Marbula - ihanaa, että sait kunnon viivan testiin. Nauti tästä ajasta.
Merinak - testaa uudelleen, meitäkin jo jännittää :)
Lennon - Ajattelisin, että nyt olisi ovulaatio ohitettu... vaikea sitä on tietenkin toisen kropasta lähteä arvailemaan. Ollaan sitten samoihin aikoihin testailemassa ja jännäilemässä :)
Tinde - Mulla ainakin on monesti käynyt niin, että yht´äkkiä se viiva vain on yhtä tumma eli ei mitään vähittäistä tummumista tapahdu. Mutta varmaan riippuu paljon eri tikuista.
Tiitu27 - kuulostaa hyvältä, vaikkakin raskaustestiä ei saisi lukea sen ajan ulkopuolella, silloin voi tulla vääriä positiivisia. Nyt uutta testiä kehiin ja varovainen onnentoivotus täältä!
Eleanora - toivottavasti täti nyt kuitenkin ymmärtäisi pysyä poissa!!
Alexandra - parempaa onnea syyskuuhun. Harmi, että menkkasi ovat taas noin niukat. Kuulostaa ihan järkevältä jutella taas gynekologin kanssa asiasta. Paljon tsemiä sinulle. Mullahan on aina olleet tosi niukat menkat, kestää 2-3 päivää ja ekan päivän jälkeen pärjää pikkuhousun suojilla. Silti limakalvoni on ollut riittävän paksu, joten ei välttämättä syytä huoleen!!!!
Niiskurouva - kiitos tsempeistä ja onnea syyskuun yritykseen!
Tänään on se päivä. Alkionsiirto. Toivottavasti pienokainen tarttuisi kiinni ja saataisiin maailman ihanin joululahja. Mulla on vatsa vieläkin kauhean arka, joten jännittää et sattuuko tänäänkin. Onneksi sen ei pitäisi kauan kestää. Tästä päivästä alkaa virallisesti minun kuumeiluni :)
ja negahan se oli, nyt kyl ketuttaa nii hemmetisti. Vois oikeesti tuo clearblue vetää markkinoiltaan pois tuon paskan testin joka pistää toisia vaan haaveilemaan.
Tulis nyt heti perään ne menkat... ai että räjähtää pää tän touhun kanssa
Merinak, ihan paskaa. Kun oottaa ja toivoo ja sit nega. mutta niinkauan kun ei menkkoja niin lienee toivoa. Kaikkea sattuu. Niinku nasullekin, jolla alko menkat, mutta kas olikin vauva masussa.
Catti, tsemppiä, tsemppiä, sovitaan et se vaavi siellä pysyy. Muakin ihan jännittää sun puolesta :)
Itsellä kiertopäivä 28, ei näy menkkoja, toisaalta ei niiden pitäisi vielä alkaakaan. Repäisykipuja on ollu jonkin verran, muttei tänään. Nokka on hiukan tukkoinen aamuisin ja olen alkanut käymään yöllä pissalla ja ei muuten nukuta sitte sen jälkeen yhtään. Ärsyttävää, mutta kyl sen kestää jos nyt on oire. Mulla vaan on ollu noita usein pissimistä ihan ennenku menkat pitäis alkaa. Liekö kohtu jotenkin täynnä silloinkin, en tiedä.
Menkkakipuja ei ole ku välillä selkää ja mahaa juilii. Mutta niin, perjantaina vasta oottelen tätiä tulevaksi, jotta tää arvailu on kuluttavaa. Raskaustesti polttelee kaapissa, mutta sen tyhjän viivanpaikan näkeminen sattuu aina, ni en tee. Mielummin jätän korkeamman käsiin tämän homman. Se mikä on tarkoitettu tapahtuvaksi se tapahtuu. Voimia kaikille ja ihanaa joulunaikaa!
Keijunen
eli onko kokemusta tuosta testistä?
minä olen näkeväni jotain, mutta kait mä haaveilen. clearblue antoi negan...
Muistan kyllä itekkin miltä tuntui testata nega clearblue haamun jälkeen. Osta kuitenkin clearblue digitaalinen ja tee parin päivän päästä se. Ei tarvii arvailla. Ite ajattelin että teen vielä yhden liuskatestin loppuviikosta.
Nasu 4+2
Joo, tää siis on oikeasti masentavaa :/ mä jään nyt tänne tautailee, eipä oo oireitakaa enää ilmenny minkäänlaisia...
Plussatuulia nyt sitten lopuille, mä testaan varmaan parinpäivän päästä ja sit katotaa viikon jälkeen.
Mut mullahan ovis edelleenkin oli 24-27 ja 27 pvä touhuiltiin miehen kanssa, et voisko olla senkin takia ettei näy testissä?
Voi teitä ihania ihania tukijoita!! Suurkiitos kannustuksesta Marbula, Alexandra, Niiskurouva, Catti, Ele ja Keijunen! Ja kaikki!
Niin olisin toivonut voivani tuoda teille hyviä uutisia, mutta menkat alkoivat eilen täysin ajallaan ja kp28 muuttui ykköseksi. Elättelin vielä päivällä toiveita kun vuoto oli todella outoa, liki mustaa?? Mutta iltaan mennessä verinen vuoto alkoi. Tein silti testinkin (jos vaikka olis ollut varhainen keskenmeno, mutta toinenkin kyytiläinen…) mutta negaa vaan. Uskottava se on. Olin kyllä kovasti allapäin, enkä ymmärrä mikä se haalea viiva perjantaina sitten oli? Julmaa antaa tollalailla toivoa ja ottaa se samantien pois.. Mutta toisaalta, kyllähän se on kiva, jos ehkä hedelmöittyminen tapahtui kuitenkin. muttei sitten kiinnittynyt. Tosin, menkkakipuja ei ole tullut nyt ollenkaan, en ymmärrä. Mulla oli hienoja raskausoireta: nännit aristi, väsytti, tuli vauvanvaunuostohaave, päänsärkyä ja alavatsalla nippaili molemmin puolin. Päänsärky näistä jatkuu…
Sekin masentaa, että joulukuussa mulla on todella huonot mahikset, koska ollaan just oviksen aikaan kp11-16 eri maassa :-( Mutta kyllä kai minä sinne seuraavaan ketjuun siirryn. Ei tässä auta ruikuttaa, ei kun eteenpäin sanoi mummo lumessa...
Saimalle varovaiset onnittelut ja toivon sydämestäni, että pieni kyytiläinen pysyy teillä matkassa!
Merinak: Mä näin paljon vauvaunia sillon kun luultavasti oli se kiinnittymisyritys mulla viime talvena. Vois olla hyvä merkki! Ja joo, mä käyn myös täällä monta kertaa päivässä lukemassa mitä kaikille kuuluu. Täysaddikti olen. Kärsivällisyys on hyve joka ei mun olemusvarastoon kuulu ;-) Mutta vaikuttas että sulla olis vielä hyvin aikaa saada se plussa, jos ovis oli 28.11?
Lennon: sinäkin taidat asua ulkomailla? Minä kirjoitan täältä Belgiasta, mutta mulla on ääkköset ;-) Limapäivistä: Käsittääkseni niitä voi olla useita ja se viimeinen on se paras hetki, mutta sitähän ei voi tietää kun jälkikäteen millon oli viimenen kerta.. Joten säännölliset keppijumpat lie paras tapa saada osumaan oikeaan aikaan. Ja valitettavasti seksin harrastaminen usein voi aiheuttaa sen pissitaudin. Jos ymmärretään lennokkaalla samoin, niin se vois kyllä tarkoittaa, että ovis on juuri käsillä ;-) (jos siis suomeksi sanottuna tekee miestä mieli)!
Tinde: Clearbluen hymynaamaovismittarilla olen nyt kolmessa kierrossa saanut yhden tai kaksi päivää hymynaamaa, joka on tosi selkeä mielestäni. Ovistestitikuista en tiedä.
Tiitu: oireet kuulostaa hyvältä! Ja toivottavasti olen väärässä, mutta mielestäni tuota RFSUn testiä on kyllä netissä moitittu.. Ja kyllähän yleensä ottaen niitä odotusaikoja pitäs kyllä totella, muuten voi saada väärän tuloksen. Mutta tosiaan kuka meistä heittäisi testin testiajan päätteeksi roskiin vain??? ;-)
Kyssäriin: Minä testasin tällä kertaa jo dpo10 ja sain sen onnettoman (yhdeksi illaksi superonnelliseksi tehneen) haalean plussan/haamun. Jatkossa pyrin odottamaan ainakin dpo14-15 asti.
Catti: kurja juttu, että toimenpide sattui niin :-( Mulla on aivan älyttömän matala kipukynnys, ja vähän pelkäänkin jos meilläkin joudutaan menemään IVF:ään. Mies muuten sanoi eilen, toinen oli niin suloinen kun yritti lohduttaa kun aloin tajuta että kyllä nää nyt menkat on, ja taaskaan ei olla raskaana, että ehkä sitten ensi vuonna mentäs sitten IVF:ään, että hän on valmis mihin vaan koska hänestä mun pitäs ehdottomasti saada olla äiti. Mutta nyt on Catin vuoro, täällä hengessä mukana jännään ja peukut niin pystyssä!!! Saiko sulla olla mies mukana toimenpiteissä?
Marbula: Onneksi olkoon! Kaikkea hyvää raskauteen!
Elita: olen niin sori syyskuisiin putoamisesta :-(
Niiskurouva: Pahoittelut menkoista :-( Tulen varmaan syyskuisiin kommentoimaan, vaikka omat mahikset on tosi pienet... Tietääkö kukaan, mitenkähän sitä saisi pitkitettyä kiertoaan?? Voisko noilla Clomeilla tehdä jotain? Olen AINA ottanut kp4-8 kuten tohtori määräs, mutta toisille määrätään kiertopäiville 3-7 ja toisille 5-9? Mietin että vaikuttasko niitten ottamisen siirtäminen kierron pidentymiseen? Saisi nimittäin pidentyä niin olis mahis tässäkin kierrossa..
Testasin siis Predictorin earlyllä kp24/dpo10 (se haalea plussa) ja kp25/dpo11 (viivanpaikka hyvällä mielikuvituksella), ja Clearbluen viikkonäytöllä kp26/dpo12 negan. Lisäksi eilen vielä joku paikallinen marketin 25 herkkyydellä vaikka menkat oli jo alkaneet dpo14.. nega sekin tieysti. Mulle on toi Predictor kerran ennenkin antanut lupaavaan vaalean viivan, helmikuussa, ja silloin menkat sitten oli myöhässä muutaman päivän ennenkuin menkat alkoi rytinällä ja hirveällä kivulla. On tosi ikävää, jos mikä tahansa testi näyttää väärin :-(
Keijunen: Niin yritän ajatella, että pienikin plussa on merkki, että jotain tuolla yrittää tapahtua. Mutta jatkossa yritän entistä enemmän vain odottaa että menkat on myöhässä. Ei helppoa mutta säästys tältä pettymykseltä..
Alexandra: Mulla oli nuorena tosi runsaat menkat (toista viikkoa niagaraa, yötä-päivää sai pitää tampaxia JA sidettä). Vuosien mittaan ne ovat lyhentyneet ja heikentyneet selvästi ja olen ollut huolissani, mutta kaikki gynet jotka ovat mua tutkineet ovat sanoneet että limis on kunnossa ja riittävän paksu ja että joillain menkat vaan ovat lievemmät. Tsemppiä!! Älä masennu! Iso hali!
Ele: Älä luovu toivosta! Toivoa on aina kunnes täti tulee JOS tulee. Ja ihana mies sulla :-)
Nasu: Onnea uudemman kerran! Voin vain kuvitella mitä vuoristorataa sullakin on viime päivät olleet! Toivon niin paljon, että teillä pikkuinen tarraa oikeen kunnolla kiinni!
Taustailen täällä vielä ja keräilen voimia siirtyä tuonne syyskuisiin. Haluan uskoa, että meille kaikille vielä vauva suodaan! Luin muuten hiljan netistä joltain jenkkisivulta kuinka kirjoittaja oli itse ollut paikalla kun ystävän lapsi 3v. sanoi äidilleen: kyllä minä äiti yritin tulla 4 kertaa aiemminkin. Kukaan ei tiedä miten lapsi osasi sellaista sanoa, mutta äidillään oli ollut 4 keskenmenoa.. Uskoo ken haluaa, mä haluan uskoa!
Tää lähtee nyt pikkujouluihin ja saattaa ottaa muutaman lasin glögiä!!
Gabriela kp2/27-13 (yrityskertoja nyt liki 2vuotta....)
? KUUMEILIJALISTA TO 8.12.2011?
KP 31->
pikkunuppu kp 51/54 yk 1
Riinuska kp 39/(26-)28-30 yk 3
Hooligan kp 37/27-28 yk ?
CatNip kp 36/23-25 yk 6
Pikriina kp 36/28
Vacsu kp 34/28-36, yk12
Gislie kp 33/29-36 yk5
Jenniina kp 33/30-32, yk 1
Lumihiiri kp 32/29-30 yk 2
Katmam kp 32/29-46 yk7
Muttis 32/37-43 yk 1,5v.
KP 21-30:
keijunen kp 29/30
MeaMinnis kp 29/28-32 yk 2
Tiitu kp 29/35-36 yk 1
äiti kp 28/28
evis kp 23/30 yk 3v.
Raparperisyrän kp 22/33 yk 4
Catti kp 21/25-28 yk vajaa 1v.
KP 11-20:
Lennon kp 16/29
Tinde kp 13/27-30 yk 2
KP 1-10:
evelina kp?
? PLUSSANNEET, ONNEA!!! ?
Wilhelmiina kp 42/34-49 yk 4
Ompunpomppu
Marbula kp 38/32 yk 1
Nasu2011 kp 27/28-36
Ele: Kiitos neuvoista ja lohduttavista sanoista! Olen kyllä joskus jostain lukenut että veren määrä ei olisi suoraan verrannollinen limakalvon määrään… En kyllä varsinaisesti ymmärrä miksi ei :D Oikein paljon plussaonnea sinulle, pysyhän poissa syyskuisista! :)
Catti76: Kiitos! Ihanaa kuulla että niukoillakin menkoilla voi olla ihan ok limakalvot. Pakko kyllä silti soitella niitä puhelinaikoja… Rahat ei kyllä riitä siihen että ultraan menisin taas, mutta eiköhän tämä nyt ole sellainen asia jonka toivottavasti voi puhelimitsekin keskustella :) Plussaonnea sinulle!!!
Gabriela: Eikä!!! Mitä tässä maailmassa on vikana?! Olen suunnattoman pahoillani puolestasi!!! Kiitos tsemppauksistasi taas! Olet niin ihanan positiivinen!
ON: Kiitos kaikille neuvoista ja ihanista sanoistanne. Voihan hyvin olla että huolehdin turhaan, mutta sitä tämä vauvakuumeilu teettää... No, alkukierto menee ainakin aina nopeasti kun ensimmäisen viikon vielä ajattelee viime kiertoa ja sen jälkeen alkaakin jo tikuttamaan. Nyt toivotaan vaan että se hymynaama sieltä tässäkin kierrossa tulisi :)
Plussaonnea kaikille!!!
Alexandra, kp7/28-32, yk6+km+yk4
Onnea kaikille plussanneille!!
ON:Tuli sitten taas testattua vähän aikasin ja tällä kertaa sain Pregcheckin testillä sen lisäviivan, haalean mutta selkeän. Viime kierrossa näin cb:n testillä sen viivanpaikan mutta muut testit, esim pregcheck näytti kokoajan negaa. Nyt sitten en cb:tä päin edes katsonut vaan kaupassa ollessani ostin pregcheckin ja viiva tuli. Nyt odottelen kiltisti sen 48 tuntia ja katson sitten josko olisi viiva tummentunut :)
Totte kp26/28 yk2
tyhmia kysymyksia: Jos raskautuminen on tapahtunut, tuleeko silti taysin kuiva kausi, vai voiko ovulaatiolimoista paasta ns suoraan valkkarin lisaantymiseen?? Alakaa naurako, mulla ei vaan tod ole mitaan hajua miten taa menee ;)
Taalla nimittain nyt tilanne etta se venyva vanuva limakausi on ohitse, mutta silti sellaista tahmaista vaaleaa vuotoa on alkanut tulemaan, vai onko tama nyt sitten viela ovulaation loppumaininkeja?? Auttakkee!!
Jarkyttava vilu on, mutta kurkkukin on aivan jumalattoman kipea,joten johtunee siita. Eika mahdollinen raskaus viela voisi kait mitaan merkkeja antaakkaan...Miten voi olla niin etta vaikka on kolme kertaa aikaisemmin kaynyt tata samaa lapi, niin silti siita ajasta ei muista taman taivaallista??
Gabriela: Jeps, ulkomailla mekin.Saksassa, joten ei olla edes kovin kaukana toisistamme =) Oletteko kauankin asuneet?? Onko sulla suomalainen vai paikallinen mies??
Onnea haamun saaneet, toivottavasti se siita alkaa vahvistumaan!!!
Tama mamma lahtee nyt gynelle. Saa nahda mita siella sanotaan...Kyseessa vain siis rutiini kaynti, jonka olen varannut jo aaiiiiikkaaa sitten. Nyt on tietysti hyva sauma tsekata kaiken(toivottavasti)olevan kunnossa ja kysella myos josko ovis on jo ohitettu...
Torstai on toivoa taynna, eikos se niin mene!!??
Lennon
Tiitu, ihan huippu juttu!!! ONNEA ONNEA!!!!
Hei tuosta Tiitun oirelistasta innostuneena, te jotka olette jo plussanneet ja jos viela hillute talla palstalla, niin laittakaa oireita kasaan meille muille jotka kyttaamme nyt jokaista vihlaisua ja nippailua =) Mita oudommatkin kelpaa!!!
Itsellani yksi kummimmista edellisissa raskauksissa on ollut se etta kuuma sattuu otsaan aivan kasittamattoman paljon. Jos siis avasin uunin luukun varomatta ja kuuma ilma paasi puhaltamaan vasten kasvoja, niin se sattui aivan kasittamattoman paljon, samoin saunassa kayminen...
Jotta semmosta.
Ai juutas mua vihloo tuonne kohdun alueelle ja pissalla ravaan alvariinsa, onkohan mulla tulossa virtsatietulehdus vai onko tama vain loputtoman hoylaamisen tulosta??!! Hahha, Mene ja tieda...
Lennon lennokkaana ;)