Työkaveri (32v nainen) kysyi multa, mikä on Spotify?? Luulin ensin että pelleili
Kommentit (34)
Vaikka sen jälkeen kun se tuli maksulliseksi, jotkut ovat luopuneet.
Ja tiedän mikä on spotify, mut en ole koskaan itse käyttänyt enkä tartte sitä. toisinkuin nettiä...
Hänelläkin on vaikeuksia käsittää, että jos hän tietää jotain, se ei välttämättä ole se normi mitä kaikkien muidenkin tulisi tietää.
olen 39v, netin kanssa tekemisissä päivittäin ja vieläpä akateemisesti (2 x maisteri) koulutettu.
Kuuntelen paljon musiikkia (klassinen), mutta nimenomaan nimenomaan radiosta ja cd-levyiltä (joita on kertynyt vuosien varrella paljon ja koska klassinen musiikki ei "vanhene" niin tarvetta uusille kanaville hankkia musiikkia ei ole).
eli mun kai kuuluisi ikäni puolesta moisesta spotifysta olla täysin perillä.
mitä siitä seuraa, jos ei tiedä? Olen minäkin nimen kuullut, mutta ei rehellisesti sanottuna kiinnosta edes googlata mikä se Spotify oikeasti olikaan.
Ikää 35 ja tähän asti pärjännyt hyvin ilman tuotakin tietoa. Olemmeko me kaikki nyt tyhmiä, jotka emme tiedä tätä?
tarkoittaa "kaikilla on Spotify"? Missä se on kaikilla, kun ei ole kännykkää, tietokonetta, tv:tä radioa (tai edes mikroaaltouunia ja pakastinta), mutta se Spotify heilläkin muka on jossakin implanttina vai?
Että voi ihmisillä olla putkinäkö, en aina ymmärrä missä näitä kasvatetaan...
No mutta MIKÄ se on?
Ei ole selitys että kaikilla on semmonen, tai siis ettei olekaan kun SE on maksullinen.
Niin että mikä SE on? Mitä sillä tehdään?
sanoa mikä se oikein on?
Kukaan ei tiedä eikä kaikki kehtaa tunnustaa etteivät tiedä...
Olkaa nyt joku reiluja ja kertokaa tyhmälle mikä se on, vai täytyykö oikeasti googlettaa?
hän ei vielä tuntenut ap:n ikävää luonnetta...
Oli pakko sitten selvittää, kun nuoremmat kolleegat siitä puhuivat.
Sen verran tiedän, että jotakin musiikin kanssa on tekemistä. Pystyykö musiikin polttamaan dvd:lle?
Itse kuuntelen paljon musiikkia ja minulla on satoja cd-levyjä.
*KTM 43-v
No mikä se sitten on?
T.37v DI-nainen