Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karppaaminen on itsekästä ja typerää...

Vierailija
02.11.2011 |

Suomalaiset syövät muutenkin aivan liikaa lihaa, ja nyt vielä ekstrana, koska se on muka niin cool, eikä osata ajatella omilla aivoilla. Ei haittaa vaikka kuormitetaan luontoa ja kehoa, ei sellaista jakseta miettiä. Ekologisuus - mitä se on?

Karppaajat + muut dieettihömpöttäjät ovat vieraantunueet omasta kehostaan. Eivät tunnista mikä on terveellistä ja mitä elimistö kaipaa. Surullista, että antavat sellaista mallia myös lapsilleen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vi***taa ihmiset, jotka ostavat häkkikananamunia ja muuta shaissea, jonka perustelevat sillä että "että luomuun ei ole varaa" ... miten ihmeessä itse olen pystynyt o p i s k e l i j a n a syömään ainoastaan luomua?

t. 'tänään-vi***taa-kaikki-AP'

Vierailija
2/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset syövät muutenkin aivan liikaa lihaa, ja nyt vielä ekstrana, koska se on muka niin cool, eikä osata ajatella omilla aivoilla. Ei haittaa vaikka kuormitetaan luontoa ja kehoa, ei sellaista jakseta miettiä. Ekologisuus - mitä se on? Karppaajat + muut dieettihömpöttäjät ovat vieraantunueet omasta kehostaan. Eivät tunnista mikä on terveellistä ja mitä elimistö kaipaa. Surullista, että antavat sellaista mallia myös lapsilleen.

Miten surkea provo. Täyttä soppa, suomalaiset syövät länsieurooppalaisittain vähän lihaa ja meidän ravitsemussuosituksiimme kuuluu punaisen lihan syöminen. Lisäksi, VHH:lla ei syödä lihaa virallisterveellisiä suosituksia enemmän.

On tätä väännetty rautalangasta jo niin monta kertaa, että varmaan on jo tyhmemmällekin leivänpuputtajalle mennyt perille. Niinpä nämä aloitukset voi todeta täysiksi luusereiden provoiluiksi. Hanki elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset syövät muutenkin aivan liikaa lihaa, ja nyt vielä ekstrana, koska se on muka niin cool, eikä osata ajatella omilla aivoilla. Ei haittaa vaikka kuormitetaan luontoa ja kehoa, ei sellaista jakseta miettiä. Ekologisuus - mitä se on?

Karppaajat + muut dieettihömpöttäjät ovat vieraantunueet omasta kehostaan. Eivät tunnista mikä on terveellistä ja mitä elimistö kaipaa. Surullista, että antavat sellaista mallia myös lapsilleen.

sehän olisi paljon ekologisempaakin.

Vierailija
4/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vi***taa ihmiset, jotka ostavat häkkikananamunia ja muuta shaissea, jonka perustelevat sillä että "että luomuun ei ole varaa" ... miten ihmeessä itse olen pystynyt o p i s k e l i j a n a syömään ainoastaan luomua? t. 'tänään-vi***taa-kaikki-AP'

Tarkista lääkityksesi.

Nyt se ei ole aivan kohdillaan.

Vierailija
5/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa on paperikasseista ostoskasseina kun muuten ostoskorin sisältö on järkyttävän epäekologista?

Vierailija
6/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset syövät muutenkin aivan liikaa lihaa, ja nyt vielä ekstrana, koska se on muka niin cool, eikä osata ajatella omilla aivoilla. Ei haittaa vaikka kuormitetaan luontoa ja kehoa, ei sellaista jakseta miettiä. Ekologisuus - mitä se on? Karppaajat + muut dieettihömpöttäjät ovat vieraantunueet omasta kehostaan. Eivät tunnista mikä on terveellistä ja mitä elimistö kaipaa. Surullista, että antavat sellaista mallia myös lapsilleen.

Myös lastensa. Ei täällä oteta huostaan ylilihavia lapsia.

Vierailija
7/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni 70kg lihaa yhtä ihmistä kohden vuodessa on liikaa. Pitäisikö sitä lähteä puolustelemaan sillä, että jossain muualla syödään vielä enemmän? äh, dorkat. Sen sijaan kasvisruokavalion ekologisuus ja kollektiivinen hyöty on aika kiistatonta.

ap

Vierailija
8/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilepa karppausta ihan itse. Ei mene kauaa, niin huomaat yhtäkkiä ruokavaliosi olevan erittäin kasvispainotteinen!!! Itse olen jo muutaman vuoden karpannut ja läheskään joka päivä en syö lihaa.

Eli ihan oikeasti kuuntele ja selvitä asioita, ennen kuin alat kimpoilemaan ja nostattamaan verenpainetta muiden syömisillä. Ihan turhaan.

Vierailija
9/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kanssa samoilla linjoilla. Hesarin jutussa ei espoolaisen karppaajaperheen ruokavalio ainakaan ollut kovin kasvispainotteinen. Minuakin suututti ne häkkikananmunat! Oikein surivat, että jos häkkikanalat kielletään, munien hinta nousee. Hirveä määrä lihaa oli muutenkin ostoslistalla. Ja lapsetkin mukana lihadieetillä.

Kaikista karppaajista en tiedä, mutta tuo perhe nostatti verenpainetta kyllä.

kokeilepa karppausta ihan itse. Ei mene kauaa, niin huomaat yhtäkkiä ruokavaliosi olevan erittäin kasvispainotteinen!!! Itse olen jo muutaman vuoden karpannut ja läheskään joka päivä en syö lihaa.

Eli ihan oikeasti kuuntele ja selvitä asioita, ennen kuin alat kimpoilemaan ja nostattamaan verenpainetta muiden syömisillä. Ihan turhaan.

Vierailija
10/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari löytää nuo espoolaisperheet? Yksi ostaa taaperolle monen sadan neuleita ja toinen syöttää kilokaupalla lihaa :D

Vierailija
11/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kanssa samoilla linjoilla. Hesarin jutussa ei espoolaisen karppaajaperheen ruokavalio ainakaan ollut kovin kasvispainotteinen. Minuakin suututti ne häkkikananmunat! Oikein surivat, että jos häkkikanalat kielletään, munien hinta nousee. Hirveä määrä lihaa oli muutenkin ostoslistalla. Ja lapsetkin mukana lihadieetillä.

Kaikista karppaajista en tiedä, mutta tuo perhe nostatti verenpainetta kyllä.

Häkkikanaloita ei olla kieltämässä, häkit vaan vaihtuvat tilavampiin ja samalla usea kanala joutuu lopettamaan, sillä investointi on liian kallis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän