Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin vaihdatte vessastanne vieraspyyhkeet?

Vierailija
01.11.2011 |

Kävin viime viikolla kaverilla kylässä ja vessassa oli ihan puhtaantuntuinen pyyhe. Viikonloppuna heillä oli pienimuotoiset juhlat (en ollut itse juhlissa) ja tänään kävin taas heillä. Vessassa oli ilmeisesti se sama pyyhe, johon olin viime viikolla kuivannut käteni ja tässä välissä sitä samaa rättiä on sitten lähminyt kymmenkunta muuta vierasta! Hyi hitto jäi kyllä kädet kuivaamatta siihen riepuun, kuivasin kädet mielenosoituksellisesti rouvan omaan pyyhkeeseen. Ensi kerralla täytynee viedä omat käsipaperit tai jotain.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti voi olla sama pyyhe pari viikkoa, joskus enemmänkin. vaihdan sitten kun se on selvästi likainen. Ja samaa pyyhettä käyttää kaikki aikuiset, lapsille on oma yhteinen pyyhe.

Vierailija
22/32 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kolme käsipyyhettä, ei erikseen mitään misttä lukisi "vieraille". Vaihdan kerran viikossa/kuussa, riippuu vähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkupyyhkeitä, 20x30cm, toivon että vieraat ottavat siitä puhtaan pyyhkeen kun käyvät vessassa, vuoden verran olen etsinyt kivaa pikkuista pyykkikoria johon käytetyt pyyhkeet voisi heittää, nyt ne lojuvat vessan tasolla.



Joka päivä vien pyykkiin käytetyt pyyhkeet.

Vierailija
24/32 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks niitä tartteis vaihtaa? Eihän me niihin pyyhitä.

Vierailija
25/32 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä vaihtuu juhlien jälkeen heti. Ja meillä on todellakin kaikille omat pyyhkeet (joka perheenjäsenelle omansa ja vieraille omansa). Normaalitahdissa viikon välein vaihto.

Vierailija
26/32 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään vieraspyyhkeitä. Kaksi koukkua on edellinen asukas jaksanut ruuvailla vessan seinään ja siksi meillä on aina kaksi pyyhettä käsien kuivaukseen.



Minulla on 16 samanlaista pyyhettä (ostin joskus Ellokselta kaksi 8 kpl settiä), jotka ovat sopivan kokoisia siihen seinälle, joten meilläkin joku voisi periaatteessa luulla, että pyyhkeitä ei vaihdeta. Vaihdan pyyhkeet kuitenkin n. kerran viikossa ja koska pesen pyyhkeet ilman huuhteluainetta, puhtaan froteepyyhkeen huomaa kyllä jos yhtään asiaa miettii.



Ja yök, että joku kuivaisi kädet toisten kylpypyyhkeisiin! Meillä ukko ainakin hankaa suihkun jälkeen pallit kuivaksi koko pyyhkeen pituudelta, joten en edes minä käyttäisi miehen pyyhettä vaikka joskus niiden pallienkin lähituntumassa olen käynyt! :D Onhan ne puhtaat suihkun jälkeen kyllä, mutta silti karvaiset ja... yök!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin monet kekkerit ja/tai lapsiperheet kyläilty, missä koko samperin lössi joutuu kuivamaan kätensä siihen yhteen ainoaan pyyhkeeseen, joka on sitten tosiaankin sellainen märkä ja haiseva! Oksettavaa. Ei auta sitten kuin tuhlata vessapaperia käsien kuivaamiseen, itteppähän sitä kerjäävät.

Ei vieraspyyhkeitä? Yäk. En tahdo teille kylään. Oksettaa ajatuskin teidän "yhteisistä pyyhkeistänne", ties kuka on niihin pyyhkinyt ja mitä! Ehkä se sitten on jotenkin ookoo, jos vaihdatte niitä usein, useimmin törmää sellaisiin haiseviin kestomärkiin käsipyyhkeisiin ja niihin ei todellakaan halua käsiään kuivata.

Vierailija
28/32 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime viikolla kaverilla kylässä ja vessassa oli ihan puhtaantuntuinen pyyhe. Viikonloppuna heillä oli pienimuotoiset juhlat (en ollut itse juhlissa) ja tänään kävin taas heillä. Vessassa oli ilmeisesti se sama pyyhe, johon olin viime viikolla kuivannut käteni ja tässä välissä sitä samaa rättiä on sitten lähminyt kymmenkunta muuta vierasta! Hyi hitto jäi kyllä kädet kuivaamatta siihen riepuun, kuivasin kädet mielenosoituksellisesti rouvan omaan pyyhkeeseen. Ensi kerralla täytynee viedä omat käsipaperit tai jotain.

Meillä käsipyyhkeet vaihdetaan tarpeen mukaan eli vaihdetaan aina ennen vieraiden tuloa ja kun vessa muutenkin pestään tai jos ovat likaisen oloisia (lapset ei aina pese käsiä kunnolla ja pyyhe heti ihan likainen) tai jos samanväristä pyyhepyykkiä menossa koneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvälaatuinen, paksuhko froteepyyhe (ei sillä, että tämä olisi se ainoa oikea tapa) ja pyyhkeen käyttäjät hieman edes heilauttavat käsiään käsipesun jälkeen (niin, ettei kourat tulvien aleta kuivaamaan käsiä) niin se pyyhe ei kyllä vielä kuudellakaan käyttäjällä ole haiseva ja likomärkä riepu.

Vierailija
30/32 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan siitäkin saada pöpöjä! Suosittelisin tuossa tilanteessa kuivaamaan kädet vessapaperiin tms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa pino pieniä käsipyyhkeitä, niin että jokainen vieras voi pyyhkiä kädet omaan pyyhkeeseen ja sen jälkeen heittää pyyhkeen koriin, josta ne sitten laitetaan pyykkiin. Näin ei tule ongelmia eikä tarvitse laskeskella, kuinka monta käsiparia on kuivattu samaan pyyhkeeseen. Tosin tämä systeemi toimii paremmin jos on vierasvessa erikseen.

Vierailija
32/32 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin säästetään edes pesuaineissa.

Miks niitä tartteis vaihtaa? Eihän me niihin pyyhitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä