Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetistä

Vierailija
01.11.2011 |

Ajattelin myydä huutonetissä muutaman tavaran ja rekisteröidyin. Tietoja pitää antaa aika paljon jotta rekisteröinti onnistuu. Näkeekö ostaja joka voittaa huudon kaikki tiedot myyjästä osoitteita myöten? Mietin vaan, että itsestäni ei olisi kivaa että ostaja saa kaikki tiedot heti. Jotenkin olis luontevampaa mun mielestä et saa s-postin tai puhelinnumeron ja sit sovitaan noudosta tms. yhdessä ja siinä tarkempi osoite jne. Ilmoituksessa kun kumminkin on jo ympäripyöreästi alue missä tuote on, tyyliin Vantaa.

Vai mitä tieoja ostajalle myyjästä välittyy?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudon voittanut saa osoitteen, s-postin ja puh.numeron ja samat tiedot ostajasta välittyvät myyjälle.

Vierailija
2/5 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän takia s-postitse molemmille välittyvät yhteystiedot eli s-posti, osoite ja puhelin numero... ja lähes 100% huuto kohteet lähetetään voittaneelle ilman erityistä yhteyden pitoa.. ellei siihen ole tarvetta tai jotain sovittu.. ainiin ja tilinumerokin tulee vakiovistissä usein :) maksu--> paketti postiin vola!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ilmoitan ylläpitoon, että nimimerkin X tiedot ovat puutteelliset, sulkekaa tunnus. Tosin en voi tietää, onko osoite oikea enkä ikinä soita niihin numeroihin, mutta periaatteessa minulla on kauppatapahtumassa oikeus tietää muutakin kuin nimi (ehkä tekaistu).

Vierailija
4/5 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuote pitää postittaa ihan eri nimelle ihan eri osoitteeseen kuin mitä olen sähköpostilla saanut tiedoksi. Olen aina vastannut, että postitan siihen osoitteeseen ja sille nimelle, joka minulle huutonetistä on välitetty. Jos se on feikki, ei ongelma ole minun vaan ostajan.

Vierailija
5/5 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ilmoitan ylläpitoon, että nimimerkin X tiedot ovat puutteelliset, sulkekaa tunnus. Tosin en voi tietää, onko osoite oikea enkä ikinä soita niihin numeroihin, mutta periaatteessa minulla on kauppatapahtumassa oikeus tietää muutakin kuin nimi (ehkä tekaistu).

Eniten mua risoo kaksi asiaa: puhelinnumeroksi on ilmoitettu 040-0000000 ja sitten ostaja ilmoittaa sähköpostitse, että "olemme muuttaneet juuri, voitko lähettää tähän ja tähän osoitteeseen". Myyjälle osoitteiden kyttääminen sähköpostin myötä on ihan ajanhaaskausta, kun ne näkyvät kohteessakin. Onpa multa lähtenyt paketteja vääriinkin osoitteisiin tämän takia. Nyt mulla lukeekin jo kohteesssa, että tarkista tietosi ennen kuin huudat, lähetän aina siihen osoitteeseen, joka on ilmoitettu kohteen sulkeuduttua itse kohteessa.

Puhelinnumeron puuttuminen on ihan hanurista. Monta kertaa olisi asiaa, joka olisi näppärämpi hoitaa soittamalla tai tekstiviestillä. Ja sitten kun sähköpostikin on näillä ihmisillä muotoa "selmahelma19222@gmail.com", niin tuskinpa se useinkaan on henkilön ykkös-sähköpostiosoite. Sitten nämä ihmiset ilmoittelevat, että "voi kun en ehdi lukea kakkossähköpostia, maksan ihan kohta pian". Miksei voi laittaa ykkös-sähköpostiaan, niin homma kulkisi nopeammin?

Mulla ei ole myyjänä mitään ongelmaa antaa osoite- ja puhelinnumerotietojani ostajalle. Koskaan ei ole tullut mitään häirikkö-tapauksia, vaikka olen nykyään tehomyyjä. Oikeat yhteystiedot nopeuttavat 100-prosenttisesti kaupankäyntiä.

Ehdottomasti oikeat tiedot Huuto.nettiin!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi