Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri ei ostanut kaupittelemaani pesuainetta

Vierailija
01.11.2011 |

koska on niin pienet tilat, ettei semmoinen 8kg pönikkä mahdu minnekään. Myyn niitä siis lapseni luokan hyväksi.

Olin vähän ällikällä lyöty, että aikuinen lähes 50v koko ikänsä töissä ollut, asuu niin ahtaasti =)

Siis työkaverin ostamattomuus ei ole jutun pointti, vaan se että olenko vieraantunut todellisuudsta?

Meille kyllä mahtuu khh kaappeihin vaikka 20 pönikkää..

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sukkiakin meillä oli juuri ostettu :-) Mä en kestä näitä kaupustelu-juttuja. Yks on kans karkit, keksit ja kynttilät. ARGGH!

Vierailija
42/47 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostan bioluvil professionalia siinä 8kg:n pönikässä (siinä ei ole zeoliittiä) 28€ pönikkä.

juuri. Tosin hieman kalliimmalla, koska pointti on kerätä luokalle rahaa eli luokan saama summa tuohon päälle.

Jos en saisi itse ko pesuaineita suoraan hankittua ostaisin itsekin noita kaverien myymiä, koska noitahan ei tavallisesta kaupasta saa vaan ovat eri ainetta kuin kaupan myymät omot ja bio luvilit.

Itse koen helpoksi tuon ison pönikän hankkimisen, riittääpähän vuodeksi pesuainetta, ei tarvitse muistaa kaupasta ostaa.

Moni ei halua kotiinsa ehkä isoa purkkia, kun on tarkasti mitoittanut kaappiensa sisällön ja säilyttää ,mielummin pientä purkkia lähellä pesukonetta. Tosin mun tutuista moni säilyttää tuota isoa purkkia autotallissa tai kellarikomerossa, josta täyttää sitten kylppärissä olevaan pikku purkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kuinka kamala työkaveri tuo ap. pakosti on, kun täälläkin jaksaa vääntää ja jankuttaa.

Miksi joku tekee toisin kuin sinä? Koska hän on erilainen yksilö kuin sinä ja hän tekee omien halujensa ja motiiviensa mukaisesti asioita. Niin ja mulla on isot pakkaukset pesuaineita kodinhoitohuoneettomassa kerrostaloasunnossa. Itse jopa myyn noita, mutta en ikinä koskaan vaivaa päätäni sillä, laittaako joku työkaveri tilauksen kahvipöydän listaan vai ei.

Vierailija
44/47 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan jatkuvasti 8 kg pöntön netin kautta, niin ei tarvi olla jatkuvasti kantamassa sitä kaupasta.

Meillä on 5-henkinen perhe, ja pyykkiä pestään lähes joka päivä. Paketti kestää 3-4 kuukautta, eikä ole ikinä mennyt mitenkään "pilalle", vaikka kylppärissä kaapissa.

Vierailija
45/47 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tartte kantaa. mä käytän nestemäistä, koska se riittäää pitkään.

Vierailija
46/47 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen pyykkini yhteisessä pesutuvassa ja en todellakaan jaksa kantaa joka kerta pyykkitupaan 8kg: n pakettia, vaan pyrin aina ostamaan mahdollisimman pienen ja helpon paketin.

Vierailija
47/47 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yksin asuva, vaan urheileva lukiolaipoika vielä asuu kotona ja usein miehensä 2 lasta myös.

Pesuainevaihtoehtoja oli 5 erilaista, ja yleisiä merkkejä ja myös hajusteettomana.

Mut ei niitä tosiaan ole pakko ostaa, aika moni nyt vaan käyttää pyykinpesuainetta arjessaan.

Ei kiitos, olisi kyllä riittänyt mulle vastaukseksi, ei tarvi selitellä.

Ja kommentoijilta muuten meni mun pointti kokonaan ohi..

ap.

Urheileva lukiolaispoika (tuon ikäisten urheilukamat vievät koko kylppärin) ja miehen lapset kyllä selittävät tilanpuutteen!

Ei meillekkään mahtuisi 8kg purkkia. Asunto 110neliön rivari ja vain yksi lapsi, mutta meidän kylppäriin on remontissa suunniteltu tietty paikka pesuaineella ja siihen hyllylle ei mahtuisi noin isoa. Lisäksi minusta olisi hankalaa käyttää noin isoa purkkia.