Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilisen sormuskeskustelun innoittamana

Vierailija
01.11.2011 |

Eilinen AV:lla pyörinyt vertailu kuvineen sormuksista oli hauska.

Siitä tuli sitten mieleeni, että kuinka moni todella pitää sormuksia arkisin kädessä?

Eli kysely.

Pidätkö sormukset kädessä aina ja joka paikassa?

Jos et, niin miksi et?

Oletko saanut koskaan kommentteja sormusten käyttämättömyydestä tai päinvastoin?

Itselläni saattaa sujahtaa viikkokin ilman sormuksia. En käytä niitä myöskään pääsääntöisesti kotona. Siellä kun tulee lutrattua kaikenlaisten aineiden ja veden kanssa. Tiellä vain ovat :)

Sisareni joskus naureskelee, että oletteko te "taas" erossa, jos minulla ei ole sormuksia. Vitsinä hän tuon toteaa, miehelle se on ihan yksi ja sama. Hän sanoi luottavansa minun tietävän olenko naimisissa vai en :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kihla- ja vihkisormusta aina sormessa, paitsi kun leivon pullaa tai muuta missä selkeästi likaantuu.

Vierailija
2/4 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä (sairaanhoitaja) kaikki käsikorut, sormukset ja kellot on kielletty ja en kyllä pitäisi, vaikka ei olisikaan kielletty kun miettii mitä kaikkea "kivaa" sitä sormustenkin alla voi kasvaa. Yök! Muuten kyllä pidän sormuksia aina. Likaisia hommia tehdessä otan ne pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen aina taysin koruton. Sormuksen ja muut korut sailytan samassa kipossa avaimien kanssa. Ulos lahdettaessa nappaan avaimet taskuun ja lykkaan sormuksen sormeen ja korvikset korvaan.

Vierailija
4/4 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole siihen mitään ammatillista eikä terveydellistä syytä, mä en vaan ole vuosiin tykännyt siitä, että käsissä on mitään koruja, ei sormuksia eikä rannerenkaita. Ne tuntuu pahalta.

Mulle on yksi ihminen pari kertaa kommentoinut asiasta, lähinnä niin että "missäs sun sormukset on?" Kommentit on tullleet yhteisillä pitemmillä työmatkoilla ja sävy vilpittömän uteleva, ikäänkuin hän vasta nyt huomaisi, että ne puutuvat. Kommetoija on mies, jolla tiedän olevan vapaa suhde, ja jonka tiedän joskus olleen minustakin kiinnostunut, mutta siitä on kyllä jo kauan. Ehkä se haluaisi ajatella, että mä nyt olisin kiinnostunut siitä ja roolit ois vaihtuneet?