En saa miestä, en millään
En vaan kelpaa kellekkään, hyvin harvalle edes "pelkäksi panoksi".
Olen ruma, siis ihan oikeasti ja liioittelematta. Meikkaan kyllä ja laitan hiuksiani, olen normaalipainossa (mutta mulla ei ole kaunista kroppaa ja esimerkiksi kauniita rintoja tai hyvää takapuolta) ja koitan katsoa mitä päälleni laitan, paljon enempää en tähän hätään pysty tekemään, kasvonpiirteet kun on mitä on.
Tosi surullista, koska koen kuitenkin olevani mukava ihminen, jolla tosiaan olisi paljon rakkautta annettavana. Toki mussakin on huonot puoleni, mutta olen kuitenkin uskollinen, lempeä, empaattinen ja aito ihminen - ei kovin yleisiä piirteitä, mitä voisin ympäristöstäni päätellä...
Mulla ei ole mitään suuria vaatimuslistoja, toki on ulkonäöllisiä piirteitä jotka viehättää, samoin luonteenkin ja käytöksen puolella. Kukaan vaan ei halua tutustua, niin eipä pysty kehenkään sen kummemmin ihastuakkaan. Eikä kukaan pääse ihastumaan muhun.
Mikä siinä on, että joillekkin niitä miehiä vaan satelee, ja sitten on tällaisia, jotka ei kelpaa? Onkohan joidenkin naisten (kuten mun) ulkonäössä yksinkertaisesti sellaisia piirteitä, jotka kuvottaa 99%:ia miehistä?
Kommentit (48)
Oma äiti ja siskot kateellisia ja ilkeitä...hyvin vähän naispuolisia ystäviä kateuden takia, mieskavereita kyllä löytyy. Mutta ne miehet eivät voi vastustaa kiusausta vongata sänkyyn, joten se siitä pelkästä kaveruudesta. Ja miesten kumppanit ovat mustasukkaisia, eivätkä halua että mies viettää aikaa liian hyvännäköisen kanssa...
Eli kauniit naiset ne vasta todella yksin ovat.
minä en kyllä hetkeäkään usko tuota, että kauniit naiset olisivat todella yksinäisempiä kuin rumat.
Jos esimerkiksi ruma nainen on ujo ja hiljainen, istuu yksin penkillä niin häntä pidetään heti outona ja haisevana, potentiaalisena murhaajana. Kaunis nainen kun on ujo ja hiljainen, hän on vain salaperäinen ja eteerinen, helpostilähestyttävä unelma.
Kauneus on todellakin siunaus, rumuus on kirous.
Olen juuri sellainen nainen, jota 99,99% miehistä EI ihaile: lihava, lyhyt, persjalkainen, turpea huulinen, perunanenäinen, paksut posket, ohut "suomi"tukka,lyhyet raajat, kaula, ja sormet, tummat silmänaluset, pieni rintainen, paksut, lyhyet reidet ja pohkeet jne. listaa voisi jatkaa loputtomiin. Eli siis suoraan sanottuna mallikaunottarien vastakohta.
Osaan laittaa tukkani hyvin, niin että näyttää tuuhelta ja malli pukee paksua naamaani mahdollisimman hyvin, lisäksi värjään taitavalla kampaajalla, joten värikin on todella kaunis!
Meikkaan myös taidolla, osaan peittää huonon ihoni, ja tummat silmänaluseni ja korostaa isoja silmiäni ja kauniita kulmakarvojani, joten meikillä minusta saa todella paremman näköisen kuin naturellina... Ihmiset ihan hätkähtävät, kun näkevät minut ilman meikkiä, näytän silloin kuulemma erittäin väsyneeltä, vähän jopa sairaalta. Käytän vain laatumerkkejä meikatessa, enkä meikkaa liikaa, vaan luonnollisen näköisesti.
Luonteeltani olen itse iloinen, seurallinen, sivistynyt (tätä piirrettä ihmiset aina minussa kommentoivat), suvaitsevainen, empaattinen, kiltti mutta en ole siltikään mikään kynnysmatto.
Minulla on hyvä työ, ja asiat muuten kunnossa.
Mutta... Olin sinkku kymmenenvuotta, juuri siksi, että en kiinnostanut ketään miestä! Tiedän, että se johtui juuri ulkonäöstäni, monet sanoivat, että olen todella mukava ja fiksu ihminen, mutta ei vaan "kolahda" ja se "kolahtaminen" oli sitä miehisen seksuaalisen vetovoiman puutetta, koska harva ruma ihminen on siis vetoava seksuaalisesti miehiin.
olin jo luopunut toivosta, kun sattumalta tapasin tulevan mieheni, ja ei hänkään mikään Mr Finland ollut, ja itseasiassa minua paljon vanhempi. Mutta meillä molemmilla sitten kolahti, olemme toistemme sielunkumppaneita, parhaita kavereita jne. Kohta ollaan oltu kymmenenvuotta aviossa, ja edelleen onnellisia ollaan. Tsemppiä, älä menetä toivoa. Riittää se yksi ainoa mies, että koko elämä muuttuu!
unohtaa muiden ihmisten syyttely siitä, ettei ole löytänyt miestä. Siis se, ettei kiltteyttä muka arvostettaisi. Normaalijärkiset ihmiset arvostavat kyllä, ei kukaan kunnollinen mies halua nalkuttavaa ja kitisevää petturinaista vaikka olisi miten hyvännäköinen. Syy on jossain muualla, tosiaan vaikka minkänäköiset ihmiset kulkevat kaupungilla parittain että ei se varmaan ulkonäön vika ole. Tietysti kauniilla naisilla on yleensä enemmän vientiä.
Aloin kiinnittää omaan (henkiseen ja fyysiseen) hyvinvointiini huomiota ja nauttimaan sinkkuudesta. Meni puoli vuotta ja tapasin ihanan mieheni. Yhdessä ollaan oltu kohta kuusi vuotta. Edellisen kommentissa kiinnitin myös samaan huomiota "olin jo luopunut toivosta..." ja sitten mies löytyikin sattumalta. En myöskään usko, että "ruma" ulkonäkö karkoittaa. Kyllä niitä miehiä ja vaimoja on kaikennäköisillä ihmisillä
nainen aina miehen saa. jos olet valmis vaikka alistumaan ja palvelemaan, niin laitappa esim nettiin ilmoitus niin eiköhän halukkaita löydy
rumalla ei ole varaa nirsoilla.
nainen aina miehen saa. jos olet valmis vaikka alistumaan ja palvelemaan, niin laitappa esim nettiin ilmoitus niin eiköhän halukkaita löydy rumalla ei ole varaa nirsoilla.
ei ap.
Jos et harrasta jo tanssia, aloita. Opit nauttimaan kehostasi ja kantamaan sen kauniisti. Esim afro antaa energiaa. Etsi asioita joista pidät intohimoksi asti. Paremmalla mielellä koko tilanteesi näyttää erilaiselta. En oikeasti usko että olet NIIN ruma, tunnen esim. yhden hyvinkin möykkymäisen ja ohuthiuksisen likan, joka tekee mitä tykkää (hyvässä mielessä, matkustaa jne) ja on siksi hyvin karismaattinen. Vientiä riittää.