Auttakaa mattimyöhästä! Mistä saa vielä lapsille talvivaatteet Helsingin seudulta?
Eli taas herään talven tuloon ja lasten kasvuun toivottoman myöhään.
Vieläkö olette löytäneet kivoja talvivaatteita (haalaria tai takkia ja housuja) jostakin Helsingistä tai läheltä? Jumbokin käy. Merkki olisi mieluusti Lego, Ticket, molo tms. Miksei Reimakin. Ja etsin vaatteita 1-vuotiaalle ja eskarilaiselle tytölle.
Kommentit (12)
oli Ticketin haalareita ja oli mun mielestä ihan kivan näköisiä :)
Cittarissakin oli jotain pukuja, en nyt muista merkkiä, mutta hinta oli jotain 120 tienoilla :)
Mene vaikka Kamppiin tai johonkin muuhun kauppakeskukseen. Valitse ketjuliike, jolla on useampi myyntipaikka pääkaupunkiseudulla. Etsi sopiva haalari, jos ei ole oikeaa kokoa mieleistä väriä niin ei muuta kuin soittelemaan muihin ketjun liikkeisiin (tai parhaassa tapauksessa se liikkeen myyjä soittaa puolestasi). Voit sitten varata vaatteet toisesta liikkeestä ja noutaaa sieltä tai ne voidaan toimittaa lähempään liikkeeseen. Maksua vastaan toimitetaan usein vaikka Pohjois-Suomesta, lähialueelta saa yleensä ilmaisen toimituksen.
Tai tilaa netistä, monilla on toimituskuluttomia lähetyksiäkin.
Viimeisenä vaihtoehtona on retki Espooseen, Keltainen Kettu on avannut toisen liikkeen Isoon Omenaan, tilavampi kuin Kodin1:n rakennuksessa oleva. Nettisivuilta voit katsella valikoiman etukäteen.
Urheiluosastolta ainakin vähän isommille
no kyllä niitä nyt saa ihan joka kaupasta. Jos sun ei tarvitse saada jonkun tietyn merkin tiettyä mallia ja väriä, niin ihan taatusti saat talvivermeet mistä tahansa lastenvaatekaupasta.
Ihme hysteriaa joka vuosi.
no kyllä niitä nyt saa ihan joka kaupasta. Jos sun ei tarvitse saada jonkun tietyn merkin tiettyä mallia ja väriä, niin ihan taatusti saat talvivermeet mistä tahansa lastenvaatekaupasta.
KappAhleista alkaa ainakin olla haalarit jo loppu! Pari viikkoa sitten olisin ostanut, mutta niitä oli enää hajakokoja (kävin 3 eri myymälässä). Viime viikolla lähimmässä liikkeessä oli enää pari halaria. Eli jos ei ole varaa laittaa suuria summia haalareihin mutta silti haluaa hyvän haalarin niin kyllä kannattaa olla ajoissa!
Viime vuonna ostin marraskuussa talvivaatteet. Nytkään kummallakaan muksulla ei ole minkään sortin talvivermettä kaapissa. Käyn ostamassa sitten kun sääennusteet näyttävät siltä, että niille alkaa olla käyttöä.
mä olen monesti ostanut alennusmyynneistä joulun jälkeen.
Pikkuväestä on aina löytynyt, kerran ostin sieltä välikausivaatteet lokakuussa, vaikka AV-palstan mukaan sen pitäisi olla ihan mahdotonta, koska niitä ei enää maaliskuun jälkeen saa sinä vuonna.
7
alkaa ainakin paremmat talvivaatteet, molot ja cupcaket olemaan loppu tehdasta myöten. nettikaupoista hajakokoja löytyy vielä. Tuskin millään nettikaupalla on postikuluja jos talvivaatetta ostaa. en ole ainakaan missään nähnyt. Itse en viitteis kauppaan mennä kun netistä saa ilman kuluja.
kaikille kuudelle lapselle (olivat vieläpä itse valkkaamassa) talviulkoiluvarusteet piposta kenkiin!
kaikille kuudelle lapselle (olivat vieläpä itse valkkaamassa) talviulkoiluvarusteet piposta kenkiin!
esim Kampin keskuksessa mitään?