Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vuokranantaja väitti etten saa kuvata asunnossani

Vierailija
31.10.2011 |

koska nimeäni ei lue vuokrasopimuksessa,olen vain avopuoliso.Meinas ihan hiiltyä kun sanoin että mua koskee samat velvollisuudet ja oikeudet kuin päävuokralaista.Voin laittaa tänne joskus sen videon,missä mm. valittaa kun mulle ei aikanaan kelvannut heidän hieno ruskea(70-luvun)jääkaappi.

Väri oli hieno,sähkönkulutus ei.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole oikeutta puutua ihmisten elämään irtisanomalla asuntoa ja laittamalla syyksi"mutku toi muutti mun asuntoon ilman mun lupaa"

Milloin tämä oikein aukee teille avaimista vänkkävät vuokaranantajat?

lupaa vai ei, mutta vuokralaisen irtisanominen ei ole lainkaan vaikeaa ihan muilla, keksityillä perusteilla. Varmaan määräaikainen vuokrasopimus vaikeuttaa asiaa, jollei vuokranantaja ole tajunnut laittaa siihen porsaanreikiä sopimusta laatiessaan, mutta ei ole mahdotonta sekään. Harva lähtee oikeuteen vuokra-asioiden takia kuitenkaan...

kunhan noudatetaan loppuun asti hyviä tapoja;) siis juridisesti...niin ei tarvi lähteä oikeuteen.

Vierailija
42/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on urpo vuokranantaja. Määräkö hän kenties myös, kuka saa istua asunnossa sohvalla, kuka saa käydä yövierailulla, kuka saa laskea vettä hanasta ja kuka saa laittaa radion päälle?

Ymmärrän vielä sen, että vuokranantajan voi olla vaikeaa sopeutua siihen, että asuntoon muuttaa avopuoliso, mutta ihan naurettavaa kitistä asioista, joita jokaisella asuntoon kutsutulla on asunnossa oikeus asukkaan luvalla tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on urpo vuokranantaja. Määräkö hän kenties myös, kuka saa istua asunnossa sohvalla, kuka saa käydä yövierailulla, kuka saa laskea vettä hanasta ja kuka saa laittaa radion päälle?

Ymmärrän vielä sen, että vuokranantajan voi olla vaikeaa sopeutua siihen, että asuntoon muuttaa avopuoliso, mutta ihan naurettavaa kitistä asioista, joita jokaisella asuntoon kutsutulla on asunnossa oikeus asukkaan luvalla tehdä.

on sanonut ettei meillä saisi käydä xxx kylässä,kun hän ei tykkää.Enkä minäkään saisi siellä asua koska ei pidä musta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi