Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vuokranantaja väitti etten saa kuvata asunnossani

Vierailija
31.10.2011 |

koska nimeäni ei lue vuokrasopimuksessa,olen vain avopuoliso.Meinas ihan hiiltyä kun sanoin että mua koskee samat velvollisuudet ja oikeudet kuin päävuokralaista.Voin laittaa tänne joskus sen videon,missä mm. valittaa kun mulle ei aikanaan kelvannut heidän hieno ruskea(70-luvun)jääkaappi.

Väri oli hieno,sähkönkulutus ei.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi teettää ilman minun ja isännöitsijän lupaa. Jota ei tule. Jos vuokrasopimuksen mukaan asukkaita on 1, niin avaimia on 1.

Vierailija
2/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi teettää ilman minun ja isännöitsijän lupaa. Jota ei tule. Jos vuokrasopimuksen mukaan asukkaita on 1, niin avaimia on 1.

kukaan suutari ei sun lupias kysele pelle,vai ootko noin tyhmä oikeesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiettyjä avaimia ei osaa edes suutari tehdä

Vierailija
5/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten kuvaa, voi vittu miten voi olla typeriä ihmisiä olemassa!!

just niin paljon kuin haluan BUAHAHAHAH.

Vierailija
6/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotettavalle henkilölle, jos alkuperäinen häviää? Itse unohdin viime vuonna avaimet töihin ja piti soittaa 50,- avaus. Aika suuri summa opiskelijalle.

Kaiken maailman pölvästit noita asuntoja tuntuvat vuokraavan:) Vuokralainenhan on vastuussa asunnosta ja sen itsekin käsittää. En ainakaan itse ottaisi asuntoon sellaista, johon en voi luottaa tai antaisi vara-avainta sellaiselle ulkopuoliselle, johon en voi luottaa.

En ymmärrä, miksi avopuolisosta pitäisi ilmoittaa vuokranantajalle, aivan kuin avopuoliso olisi jokin pieni elukka, joka järsii tapetit ja kusee lattioille.:) Hyvää päivää vaan teillekin.:)

Vierailija
7/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä avaimia suutari ei voi tehdä joka käy vuokralaisen ulko-oveen?

Vierailija
8/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko luulet, että ovissa on nykyisin kenen tahansa monistettavat avaimet?

Vierailija
9/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oven voi aina jättää auki,tai lukot vaihtaa...ihan luvalla.Ei sellaista ovea ole jota ei auko saa.

Vierailija
10/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää muka ole ihan yleinen tieto? Vanhanmalliset abloyt onnistuu kyllä.

Vierailija
11/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotettavalle henkilölle, jos alkuperäinen häviää? Itse unohdin viime vuonna avaimet töihin ja piti soittaa 50,- avaus. Aika suuri summa opiskelijalle. Kaiken maailman pölvästit noita asuntoja tuntuvat vuokraavan:) Vuokralainenhan on vastuussa asunnosta ja sen itsekin käsittää. En ainakaan itse ottaisi asuntoon sellaista, johon en voi luottaa tai antaisi vara-avainta sellaiselle ulkopuoliselle, johon en voi luottaa. En ymmärrä, miksi avopuolisosta pitäisi ilmoittaa vuokranantajalle, aivan kuin avopuoliso olisi jokin pieni elukka, joka järsii tapetit ja kusee lattioille.:) Hyvää päivää vaan teillekin.:)

sieltä sen avaajan saa yhdellä puhelinsoitolla. Jos asunnossa on 1 asukas, on sillä asukkaalla 1 avain.

Vierailija
12/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuokraan on sovittu yksi maksu, se kyllä kuuluu vuokraisännän tietää, jos sitten asuukin enemmän porukkaa.

Vierailija
13/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oven voi aina jättää auki,tai lukot vaihtaa...ihan luvalla.Ei sellaista ovea ole jota ei auko saa.

Aika mielenkiintoista elämää kerrostalossa, jossa jonkun asunnon ovi on suuren osan päivästä auki siksi, että siellä asuu 2, vaikaka virallisesti vain 1.

Vierailija
14/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan normiavaimia,joita suutari tekee.Joku mies oli tilannut erikoisavaimet jossa oli joku teetätys takuu,mutta 5 vuoden päästä niitä sai teettää mielin määrin kuka vaan.

Vierailija
15/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei välttämättä näitä:

http://fi.kaba.com/Tuotteet-ratkaisut/Lukitusjaerjestelmaet/mekaaniset-…

Meillä on esimerkiksi kerrostalossa tuollaiset. Avain on kotioveen ihan normaali avain mutta yleisiin tiloihin siinä on kulunvalvonta-avain. Sellaisten tekoa ei taida normisuutari osata.

Vierailija
16/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoista elämää kerrostalossa, jossa jonkun asunnon ovi on suuren osan päivästä auki siksi, että siellä asuu 2, vaikaka virallisesti vain 1.

avopuoliso saa muuttaa kunhan ilmoittaa vuokranantajalle,ei siinä mitään lupia kysellä ja ihan virallisesti se avokki siinä sitten asuu.

Vierailija
17/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä, tuo tieto saattaa kiinnostaa poliisiakin.

Vierailija
18/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjoitettuja turva-avaimia, joita ei voi kopioida ilman alkuperäisen avaimenomistajan lupaa. Ylläriylläri, muutenhan sitä voisi teettää avaimia vaikkapa määräaikaisen työpaikan avaimista, ennen töiden loppumista ja sitten myöhemmin ryöstää koko paikan teetetyllä avaimella. Mulla kaikkien työpaikkojen avaimet on ollut näitä erikoisavaimia kuten myös yhden vuokrakämpän avaimet.

Mutta erikoista on jos ei vara-avainta saa vuokranantajalta. Siinä turva-avainkämpässä mulla oli kolme avainta.

Ja tietysti vuokranantajalle kuuluu se, kuka kämpässä asuu, koska asunnossa ei voi lain mukaan asua enempää väkeä kun mistä isännöitsijä tietää. Ja se on sitten taas vuokranantajan asia, jos haluaa purkaa vuokrasopimuksen vuokralaisen avoliiton vuoksi... Mutta se mitä asunnossa tehdään, ei ole vuokranantajan määrättävissä, olettaen ettei vuokrasopimus sitä erikseen kiellä.

Vierailija
19/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotettavalle henkilölle, jos alkuperäinen häviää? Itse unohdin viime vuonna avaimet töihin ja piti soittaa 50,- avaus. Aika suuri summa opiskelijalle. Kaiken maailman pölvästit noita asuntoja tuntuvat vuokraavan:) Vuokralainenhan on vastuussa asunnosta ja sen itsekin käsittää. En ainakaan itse ottaisi asuntoon sellaista, johon en voi luottaa tai antaisi vara-avainta sellaiselle ulkopuoliselle, johon en voi luottaa. En ymmärrä, miksi avopuolisosta pitäisi ilmoittaa vuokranantajalle, aivan kuin avopuoliso olisi jokin pieni elukka, joka järsii tapetit ja kusee lattioille.:) Hyvää päivää vaan teillekin.:)

sieltä sen avaajan saa yhdellä puhelinsoitolla. Jos asunnossa on 1 asukas, on sillä asukkaalla 1 avain.

mutta täälläkin se oven avaus maksaa 40e, oli päivä tai yö (itse asiassa yötaksa taitaa olla korkeampi. En ole varma kun en ole palvelua tuolloin tarvinnut).

Vierailija
20/43 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avopuoliso saa muuttaa kunhan ilmoittaa vuokranantajalle,ei siinä mitään lupia kysellä ja ihan virallisesti se avokki siinä sitten asuu.

asunnossa asuu virallisesti vain 1 henkilö. Vuokranantajalla on oikeus vaatia molempien nimet vuokrasopimukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän