PALJONKO TIENAAT?
eli minkä alan ammattilainen olet ja paljonko tienaat(kun olet työelämässä)?Tuletko hyvin toimeen palkallasi!
Kommentit (46)
reilut 5000 euroa kk, olen tyytyväinen palkkaani ja tulen sillä ihan hyvin toimeen
Huh huh,mitä palkkoja ihmiset tienaavat.Itse en ole vähään aikaan ollut tietoinen juurikaan palkkauksista,koska olen yrittäjänä palvelualalla ollut useamman vuoden. Palkkani on noin 1000 €/kk, joskus 0 €. Työtunteja kertyy helposti yli 200 kuukaudessa. Lomia 1-2 viikkoa vuodessa. Melko raskasta on kuulla ihmisten valituksia pienistä palkoista,rankasta työstä jne jne. Mielestäni 2000 €/kk on jo paljon! Kyllä Suomessa yrittäjä kaikista kovimmalle joutuu... Toisaalta, en vaihtaisi tätä mihinkään muuhunkaan.
Tulen toimeen, en nyt niin hyvin kun on remontti menossa ja asuntolaina, mutta ei suuremmin valittamistakaan.
Bruttona 4600€, asiantuntija kemianteollisuudessa. Yksityinen työnantaja. Hyvin tullaan toimeen, perheessä myös työssäkäyvä mies.
Saan n. 40 000 vuodessa bruttona, pärjään hyvin vaikka olen autoileva yksinhuoltaja.
ihan mahdollista jossain ulkomailla, esim norjassa tai sveitsissä. Suomessa ei niinkään.
opiskelijana "tienaan" 150 e / kk josta pitäisi myös raapia ruokaa 4 lapselle... en ole yh ja mieheni on töissä joten hän käytännössä meidät kaikki elättää. Minun rahat menee bensaan.
Kun olen toukokuun lopussa valmistunut ja suurella todennäköisyydellä saan töitä, tienaan alkupalkkana n. 2600 e / kk (ilmailuala)
tienaan tuon 4000-4200 kuukaudessa. Olen hankkinut erilaisia lisäkoulutuksia mitä työnantajani arvostaa myös palkkauksessa. Tuhon summaan tarvitaan tietenkin myös epämukavan työajan lisää. Näistä kaikista tuo summa muodostuu. kouluttautuminen kannattaa
tienaan tuon 4000-4200 kuukaudessa. Olen hankkinut erilaisia lisäkoulutuksia mitä työnantajani arvostaa myös palkkauksessa. Tuhon summaan tarvitaan tietenkin myös epämukavan työajan lisää. Näistä kaikista tuo summa muodostuu. kouluttautuminen kannattaa
Et kuitenkaan sen vertaa ole oppinut, että oikeaoppisesti hoitajan kuuluu ilmoittaa palkkansa tyyliin : "peruspalkka (esim 2200) + lisät". Näin voidaan voivotella sen oman palkan näennäistä pienuutta ja kerätä ylimääräistä sääliä. Kokonaispalkkaa ei kukaan osaa laskea, vaikka työn vaativuutta usein puolustellaan mm lääkelaskujen vaikeudella.
mutta ilmoitan palkkani näin: n. 2200 € brutto kuukaudessa, osa-aikatyö.
Teen pelkkää yötä, silloin on palkassa aina se lisä. No tietysti kokemuslisät voin ilmoittaa, niitä on kolme.
mutta ilmoitan palkkani näin: n. 2200 € brutto kuukaudessa, osa-aikatyö. Teen pelkkää yötä, silloin on palkassa aina se lisä. No tietysti kokemuslisät voin ilmoittaa, niitä on kolme.
tulen ihan hyvin toimeen palkallani. Työni on tosi mukavaa ja viihdyn siinä erinomaisesti.
mutta ilmoitan palkkani näin: n. 2200 € brutto kuukaudessa, osa-aikatyö. Teen pelkkää yötä, silloin on palkassa aina se lisä. No tietysti kokemuslisät voin ilmoittaa, niitä on kolme.
tulen ihan hyvin toimeen palkallani. Työni on tosi mukavaa ja viihdyn siinä erinomaisesti.
opiskelija. tulen toimeen miehen palkalla.