PALJONKO TIENAAT?
eli minkä alan ammattilainen olet ja paljonko tienaat(kun olet työelämässä)?Tuletko hyvin toimeen palkallasi!
Kommentit (46)
Toistaiseksi pätkätöissä, kohta helpottaa
mutta ilmoitan palkkani näin: n. 2200 € brutto kuukaudessa, osa-aikatyö. Teen pelkkää yötä, silloin on palkassa aina se lisä. No tietysti kokemuslisät voin ilmoittaa, niitä on kolme.
tulen ihan hyvin toimeen palkallani. Työni on tosi mukavaa ja viihdyn siinä erinomaisesti.
Misä tiedät, mitä työtä teen ja mikä on tes?
Kyllä av-mamma tietää asiasi paremmin kuin sinä itse LOL
Metallimies n.3000e/kk bruttona 3v työelämää takana
6700 / kk alempi virkamies valtiolla.
Nyt jos nyt vapautuva eläkepaikka nappaa niin sitten 7800, mutta kesäloma lyhenee 90 arkipäivään vuodessa.
tietotekniikkaa, jotain 24000 euro/kk (ei suomessa)
Kk-palkka 4800 e/kk ja vuosibonukset päälle, keskimäärin 12000 e/vuosi. Tulen oikein hyvin toimeen palkallani, tosin meillä on myös miehen tulot perheen käytössä ja ne ovat vielä paremmat kuin mun. Olen tyytyväinen ja onnellinen!
mutta töissä kotona omaishoitajana tällä hetkellä. Hoidan lapsiani, olen kaupungin palkkalistoilla.
Saan käteen n. 800e/kk verojen jälkeen. Yhdestä vaikeavammaisesta lapsesta siis noin 400e.
Lisäksi tuloikseni/ tuloiksemme muodostuu vammaistuki molemmista. Se kattaa lääkekulut, poliklinikkamksut, sairaalamaksut yms.
En millään pärjäisi tällä rahalla ilman miehen palkkaa. Pystymme kuitenkin elämään omakotitalossa ja lyhentämään sen lainaa pienissä erissä.
eli nostan palkkaa vaihtelevasti sen mukaan mitä menoja näyttää olevan.
alalla 6 vuotta. nettopalkkani on noin 1200€ ja kyllä, minä ja olen perheessäni se eniten tienaava puolisko..
Olen yksityinen pph ja teen lisäksi lastenhoitokeikkoja. Pärjään oikein hyvin, mies tienaa suurinpiirtein saman verran, kaksi lasta ja iso uudehko omakotitalo..joo ei asuta kalliilla pääkaupunkiseudulla.
En pärjäisi ilman puolison tuloja.
jos menee hyvin.
Tottakai pärjään, olen KTM.
en pärjää. Mies pärjää ja elättää lapsen. Olen ostanut itselleni viimeksi paidan heinäkuun alesta, maksoi 5e ja nyt sekin on kulunut. Teen tämän lapsen takia. Töissä tienaan 2500e/kk. Olen rakennusinsinööri, suunnittelijan paskalla palkalla.
Juuri ja juuri tulen toimeen.. Tai oikeastaan joka kuukausi tulee pari sataa miinusta.
Bruttopalkka on hiukan yli 2000 e/kk
ja tienaan kuussa nettona lisineen 1900-2200 €.
2700 rutto, ei tuolla pärjää kun on perhettä, mutta tykkään työstäni ja helpottaa sit joskus kun myös vaimo mennee töihin..
t. päätoiminen opiskelija, yo, ei ammattia
Misä tiedät, mitä työtä teen ja mikä on tes?