G: Onko sinulla vauva/pikkulapsikaimoja?
Eli tunnetko ketään pikkuista nimikaimaasi? Entä lasta, jolla olisi miehesi nimi?
Vai onko nimesi sellainen, että todennäköisesti kestää vielä pari vuosikymmentä ennen kuin tulee takaisin kiertoon`?
Kommentit (32)
kauan ennen kun tulee taas muotiin.
Sanna, Tanja, Tiina & Niina taitaa kaikki olla harvinaisia nykyvauvoilla.
Sama juttu Petri, Markku, Juha, Jouni ja vaiks Toni.
vanhemmilla. Muutaman ihan parisen vuotta vanhemmankin olen tavannut ja yhden tosi vanhan, oli ainakin yli nelikymppinen, ellei jopa 50v.
Ei mikään älyttömän suosittu nimi ole koskaan ollut, mutta tasaista suosiota on riittänyt näihin päiviin asti :)
Toinen nimeni oli silloin 80-luvulla melko harvinainen, nykyään yleisempi, eli ihan pienen pieniäkin samalla nimellä olen kuullut. Usein etunimenä.
Kolmas nimeni on tosi harvinainen. Silloin, kun sen sain, niin ei ollut montaa kappaletta. Nyt on kyllä jo vähän enemmän, mutta moni ei silti ole ikinä kuullut, on siis tosi harvinainen, vaikkakin vanha nimi. Tyttärelleni annoin saman nimen myös kolmanneksi nimeksi.
Ja en paljasta, kun mut voitais tunnistaa :D
koirakaimoja sen sijaan tulee vastaan aika usein :D
Ulkomaalainen etunimi. Vuf!
Oman ikäisiäni n. 30-vuotiaita tiedän vaikka kuinka paljon.
Kun olin nuori aikuinen, veljeni lapsen kaverilla oli sama nimi, nyt lähempänä 30vuotta.
Mieheni nimi on lapseni luokkatoverilla.
20-40-vuotiaita jonkin verran tulee vastaan. Miehen nimi ajaton.
Ja minä olen törmännyt Laura-nimisiin lapsiin, tosin en kovin usein.
Katja Työkaverin 5-vuotias
Katariina yläasteikäinen
Anna 8v
Aino 8v
Aleksi päiväkodissa samassa ryhmässä 3kpl ja vaikka kuinka monta muuta
Anni 8v ja 4v
Henna 4v
Pihla 10v
Laura 2*4v ja 1 isompi
Venla päiväkodissa on jo 3
Ei tuttuja lapsia näillä nimillä: Nina, Minna, Marjatta, Marketta, Päivi, Seppo, Hanna, Kati, Satu
Oma nimi on Virpi ja sen nimisiä lapsia ei ole vastaan tullut. Useampi n. samanikäinen kyllä.
Kun poikien nimiä on vähän mainittu niin nämä löytyvät alle kouluikäisiltä pojilta; Timo ja Tuomas.
ja hyvä niin; Päivi ei ole kovin kaunis nimi, mutta hommansa hoitanut sekin.
yhtään pikku-Lauraa vastaan vipeltänyt.