Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksoi vihkisormuksesi?

Vierailija
31.10.2011 |

Oletteko ostaneet uutta vihkisormusta jos olette kyllästyneet alkuperäiseen tai rahatilanne sallisi myöhemmin paremman sormuksen?

Vai onko se alkuperäinen sormus ainut ja oikea vihkisormus?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä puolisoni kanssa suunniteltiin valkokultaiset vihkisormukset, teetettiin kultaseppämestarilla ja mieheni maksoi ne hakiessaan.

En tiedä timanttien karaateista, niitä on 5 upotettuina. Sormukset ovat paksut , leveät ja aivan meidän omaa mallistoa ;-)

Kihlasormuksia emme edes hankkineet, marssimme vain ottamaan kuulutukset samoin tein.

Vierailija
62/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintalapun hinta oli aika paljon enemmän, mutta siellä liikkeessä oli silloin joku alennusmyynti ja saimme sormuksista hyvän alennuksen. Ostimme samaan kauppaan kolme suormusta, eli myös uudet kihlasormukset molemmille, joten tämäkin laski hintaa vähän. Hinta ei ollut mulle tärkeä (tuota pidin hieman liian kalliina kyllä), pääasia oli, että löytyi mieleinen. Lopulta en osannut päättää kahdesta vaihtoehdosta ja mieheni sai päättää, toinen sormuksista oli muistaakseni jotain 500e. Mieheni oli valinnut minulle tuon kalliimman, koska se oli hänen mielestään kauniimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi iso timantti, sormus valkokultaa. Alkuperäinen, enkä vaihtaisi, liikaa tunnearvoa :)

Vierailija
64/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi iso timantti, sormus valkokultaa. Alkuperäinen, enkä vaihtaisi, liikaa tunnearvoa :)

Jokainen tietty tyylillään, mutta en ymmärrä miten joku tuhlaa noin paljon rahaa sormukseen. Oma sormus maksoi alle 200 e kun oli tarjouksessa, normaali hinta sille oli hieman yli 400 e ja meillä max. budjettina sormukselle oli 500 e mikä oli aika paljon mielestäni. Tyytyväinen olen, että saatiin alle 200 e:llä. Ulkomaan matkalta ostettu sormus ja tunnearvoa löytyy vaikka muille jakaa. En vaihtaisi. :)

Vierailija
65/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi 10 250,-. En vaihtaisi, tosin ei tämä olekaan kuin 2 vuotta vanha.

Vierailija
66/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni vihkisormuksen ostaminen ei ole tuhlausta..

Vierailija
67/79 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

v*ttu miten leija akka.. takuulla no life köyhälistön edustaja kun pitää täällä moisesta hehkuttaa... varmaan kaikki noissa sormuksissa kiinni ja nekin oli miehen rahoja.. :D

-Wont floss but still got dough

Vierailija
68/79 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 1500€, teetimme kultasepällä, valkokultaa ja 4 timanttia.

Vierailija
69/79 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla jotain 200-300e. Ihan riittävän paljon. En uskaltaisi arjen keskellä käyttää mitään tonnin sormusta.

Vierailija
70/79 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200€. Teetetty kultasepällä. On kyllä juuri sellainen mitä halusin, ja täysin uniikki. Valkokultaa, keskellä iso safiiri ja sivuilla pienet timantit.

Vierailija
71/79 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

690€ maksoin tästä viime vuonna. Teetetty kultasepällä mun vanhoista koruista. On valkokultaa ja 9 timanttia tosi kauniisti upotettuna, pinta hiottu mataksi. Sopii mielestäni tosi hienosti kihlaan, joka on myös valkokultaa, mutta siinä on vain yksi timantti.

Vierailija
72/79 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€ maksoi mun sormukseni. En olis halunnut ollenkaan, mutta sain läheiseltä hänen vanhan sormuksensa, jolle ei ollut hänellä käyttöä.

Vierailija
73/79 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

47€ v.2002

Vierailija
74/79 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 1000 eur. Halusin Kalevalan Fligraani sormuksen, mielestäni maailman kaunein sormus :)

Vierailija
75/79 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

57 korjaa siis Filigraani sormus :D

Vierailija
76/79 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200e, Tillander

Vierailija
77/79 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

700€ pintaan. Teetettiin kultasepällä mieleinen. Ikinä en vaihda :)

Vierailija
78/79 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n.350 euroa, tosin ostettu jo markka-aikaan. En voisi ottaa toista, koska tämä on niin äärettömän rakas. Sinällään harmittaa kyllä, sillä nykyään en ottaisi ollenkaan tällaista sormusta, mutta suuri tunnearvo ei salli sormuksen vaihtoa. Toisaalta jos vielä laihdun, niin ehkä joudun vaihtamaan sormuksen, sillä se jo nyt pyörii uhkaavasti sormessa, vaikka olen laittanut stoppariksi pienemmän sormuksen. Ja kivien asettelun takia sormusta ei voi pienentää.

Sama mulla, laihduin ja jo valmiiksi hieman väljä vihkisormus pyörii sormessa. Pienentää ei voi koska timantit tulisi tippumaan kultasepän mukaan muutaman kuukauden päästä. Ostaisko sitten vaan uuden, en tiiä. Tuntuisi tyhmältä pitää esim. toisessa sormessa kuin nimettömässä, tai ketjussa kaulassa.

Vierailija
79/79 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 700€. Möin tarpeettomana romukullan arvosta.