Paljonko maksoi vihkisormuksesi?
Oletteko ostaneet uutta vihkisormusta jos olette kyllästyneet alkuperäiseen tai rahatilanne sallisi myöhemmin paremman sormuksen?
Vai onko se alkuperäinen sormus ainut ja oikea vihkisormus?
Kommentit (79)
hintalapun hinta oli aika paljon enemmän, mutta siellä liikkeessä oli silloin joku alennusmyynti ja saimme sormuksista hyvän alennuksen. Ostimme samaan kauppaan kolme suormusta, eli myös uudet kihlasormukset molemmille, joten tämäkin laski hintaa vähän. Hinta ei ollut mulle tärkeä (tuota pidin hieman liian kalliina kyllä), pääasia oli, että löytyi mieleinen. Lopulta en osannut päättää kahdesta vaihtoehdosta ja mieheni sai päättää, toinen sormuksista oli muistaakseni jotain 500e. Mieheni oli valinnut minulle tuon kalliimman, koska se oli hänen mielestään kauniimpi.
yksi iso timantti, sormus valkokultaa. Alkuperäinen, enkä vaihtaisi, liikaa tunnearvoa :)
yksi iso timantti, sormus valkokultaa. Alkuperäinen, enkä vaihtaisi, liikaa tunnearvoa :)
Jokainen tietty tyylillään, mutta en ymmärrä miten joku tuhlaa noin paljon rahaa sormukseen. Oma sormus maksoi alle 200 e kun oli tarjouksessa, normaali hinta sille oli hieman yli 400 e ja meillä max. budjettina sormukselle oli 500 e mikä oli aika paljon mielestäni. Tyytyväinen olen, että saatiin alle 200 e:llä. Ulkomaan matkalta ostettu sormus ja tunnearvoa löytyy vaikka muille jakaa. En vaihtaisi. :)
maksoi 10 250,-. En vaihtaisi, tosin ei tämä olekaan kuin 2 vuotta vanha.
mielestäni vihkisormuksen ostaminen ei ole tuhlausta..
v*ttu miten leija akka.. takuulla no life köyhälistön edustaja kun pitää täällä moisesta hehkuttaa... varmaan kaikki noissa sormuksissa kiinni ja nekin oli miehen rahoja.. :D
-Wont floss but still got dough
N. 1500€, teetimme kultasepällä, valkokultaa ja 4 timanttia.
Taisi olla jotain 200-300e. Ihan riittävän paljon. En uskaltaisi arjen keskellä käyttää mitään tonnin sormusta.
1200€. Teetetty kultasepällä. On kyllä juuri sellainen mitä halusin, ja täysin uniikki. Valkokultaa, keskellä iso safiiri ja sivuilla pienet timantit.
690€ maksoin tästä viime vuonna. Teetetty kultasepällä mun vanhoista koruista. On valkokultaa ja 9 timanttia tosi kauniisti upotettuna, pinta hiottu mataksi. Sopii mielestäni tosi hienosti kihlaan, joka on myös valkokultaa, mutta siinä on vain yksi timantti.
0€ maksoi mun sormukseni. En olis halunnut ollenkaan, mutta sain läheiseltä hänen vanhan sormuksensa, jolle ei ollut hänellä käyttöä.
Vähän yli 1000 eur. Halusin Kalevalan Fligraani sormuksen, mielestäni maailman kaunein sormus :)
57 korjaa siis Filigraani sormus :D
700€ pintaan. Teetettiin kultasepällä mieleinen. Ikinä en vaihda :)
Vierailija kirjoitti:
n.350 euroa, tosin ostettu jo markka-aikaan. En voisi ottaa toista, koska tämä on niin äärettömän rakas. Sinällään harmittaa kyllä, sillä nykyään en ottaisi ollenkaan tällaista sormusta, mutta suuri tunnearvo ei salli sormuksen vaihtoa. Toisaalta jos vielä laihdun, niin ehkä joudun vaihtamaan sormuksen, sillä se jo nyt pyörii uhkaavasti sormessa, vaikka olen laittanut stoppariksi pienemmän sormuksen. Ja kivien asettelun takia sormusta ei voi pienentää.
Sama mulla, laihduin ja jo valmiiksi hieman väljä vihkisormus pyörii sormessa. Pienentää ei voi koska timantit tulisi tippumaan kultasepän mukaan muutaman kuukauden päästä. Ostaisko sitten vaan uuden, en tiiä. Tuntuisi tyhmältä pitää esim. toisessa sormessa kuin nimettömässä, tai ketjussa kaulassa.
2 700€. Möin tarpeettomana romukullan arvosta.
Yhdessä puolisoni kanssa suunniteltiin valkokultaiset vihkisormukset, teetettiin kultaseppämestarilla ja mieheni maksoi ne hakiessaan.
En tiedä timanttien karaateista, niitä on 5 upotettuina. Sormukset ovat paksut , leveät ja aivan meidän omaa mallistoa ;-)
Kihlasormuksia emme edes hankkineet, marssimme vain ottamaan kuulutukset samoin tein.