Paljonko maksoi vihkisormuksesi?
Oletteko ostaneet uutta vihkisormusta jos olette kyllästyneet alkuperäiseen tai rahatilanne sallisi myöhemmin paremman sormuksen?
Vai onko se alkuperäinen sormus ainut ja oikea vihkisormus?
Kommentit (79)
Sileä leveähkö kultasormus aika kaukaa viime vuosituhannelta ja miehellä samanlainen.Kihlasormus samanlevyinen,taottu.Yhteensä 150 markkaa
Juuri häämessujen jälkitunnelmissa pohdin uskaltaako yli tonnia sijottaa yhteen pieneen metallipalaan.. Joka samalla olisi myös reippaasti kallein omistama asiani.. :/
Ja ne kenen mielestä sormuksiin tai häihin tuhlaaminen on järjetöntä, niin mihin muuhunkaan ne pitäisi tuhlata? Jos kivat juhlat tai mieleinen sormus on elämässään tärkeitä?
2006 teetetty sormus maksoi n. 750 euroa enkä vaihtais :)
Noin 800€ muistaakseni. Vuonna 2002.
Kihlasormus maksoi jotain 70e, juuri sellainen mistä tykkään mutta ikävä kyllä sitä ei saa pienennettyä eli uuden osto on jossain vaiheessa edessä.
Miehen kihla maksoi muistaakseni 100e ja naimisiin mennessä kaiverrutettiin se (25e), silläkin saralla uuden osto edessä koska alkuperäinen hävisi.
Vihkisormus maksoi muistaakseni 170e+kaiverrus ja koon muutos 50e (vai olikohan yhteensä 170e?), sekin juuri sellainen kun haluttiin. Onneksi se on pienennettävissä, eli sitä ei tarvitse uusia kokonaan.
Ikävä kyllä noi on roikkuneet nyt pari vuotta kaulassa kun tippuvat sormesta. Eipä tuo pienennys paljoa maksaisi mutta on vaan aina tullut parempaakin käyttöä rahalle. Sormukset ollaan valittu yhdessä ja ollaan aina saatu juuri unelmiemme mukaiset vaikkei paljoa rahaa ole mennytkään. Kaikilla sormuksilla on/oli paljon tunnearvoa.
Noin 2000e.. 2-osainen, valkokultainen, 10 pientä timanttia <3 Aivan ihana!! Ajattelin vakuuttaa varmuuden vuoksi.
Noin 1600e. Sandbergin yksinkertainen kiva sormus, 10 pientä timanttia ja yksi vähän suurempi.
Ei senttiäkään,emme hankkineet sormuksia :)
Alennusten kanssa makso molempien yhteensä 70e.
Raskausaikana turpos sormet niin että ostettiin uus joka mahtu, mutta nyt kun oikea menee taas niin käytän tietenkin sitä, se on rakas<3 (vaikka vähän kolhiintunu ku ei nii priimaa ollu)
noin 1300e. Valko-ja keltakulta+ 11 timanttia.
Vihkisormus 2990 e ja kihlasormus 3100 e. Aivan ihanat valkokultaiset timanttisormukset sormukset :)
Mulla on Tiffany Novo sormus. En tiedä mitä maksaa, kun mies osti sen, mutta maksaa tod.näk. enemmänkuin teidän kaikkien sormukset yhteensä.
mielestäni vihkisormuksen ostaminen ei ole tuhlausta..
Jos laitat 10 000 e sormukseen. Mua huvittaa tällaset. Kehitysmaissa nähdään nälkää ja ihmisiä kuolee päivittäin. Sit joku hölmö TUHLAA monta tuhatta euroa pieneen pahaan sormukseen. Kyllä, se ei ole mitään muuta kun tuhlaamista, jos sitä rahaa on laittaa tosta noin vaan palamaan, niin mikset ihmeessä laita sitä sellaisille, ketkä oikeasti apua tarvitsevat.
suhteessa omiin tuloihinsa. 10 000 euron sormus on varmaan jollekin halpa. Kaikki on niin suhteellista. Itselläni on suomalaisittain erittäin arvokas timantti kihlasormus, mutta ei sillä ole minulle mitään tunnearvoa. Tuolla se on laatikon pohjalle muiden korujen kanssa. En kauheasti välitä koruista, mutta mieheni niitä minulle hankkii merkkipäivinä ja hänen mielikseen pidän korujani, jos on juhlat tai sopivat asuun muuten.
Jos laitat 10 000 e sormukseen. Mua huvittaa tällaset. Kehitysmaissa nähdään nälkää ja ihmisiä kuolee päivittäin. Sit joku hölmö TUHLAA monta tuhatta euroa pieneen pahaan sormukseen. Kyllä, se ei ole mitään muuta kun tuhlaamista, jos sitä rahaa on laittaa tosta noin vaan palamaan, niin mikset ihmeessä laita sitä sellaisille, ketkä oikeasti apua tarvitsevat.
Onko se oikeasti joltain pois jos ostaa kalliin sormuksen jos siihen on varaa?
Mitä häihin liittyvään rahankäyttöön tulee, niin minusta taas on tuhlausta kaikki se muu hörhöily, kuten kalliit puvut (miksei kukaan kauhistele 1000 euron pukua jota pidetään yksi päivä?), tai sukulaisten syöttäminen ja juottaminen tuhansilla euroilla?
Sormusta saa sentään katsella pidempään kuin sen päivän verran.
t. se jonka sormus maksoi 3700€ (ja kihla 2500€).
Onko se oikeasti joltain pois jos ostaa kalliin sormuksen jos siihen on varaa?
Mitä häihin liittyvään rahankäyttöön tulee, niin minusta taas on tuhlausta kaikki se muu hörhöily, kuten kalliit puvut (miksei kukaan kauhistele 1000 euron pukua jota pidetään yksi päivä?), tai sukulaisten syöttäminen ja juottaminen tuhansilla euroilla?
Sormusta saa sentään katsella pidempään kuin sen päivän verran.
t. se jonka sormus maksoi 3700€ (ja kihla 2500€).
Meillä ei rahaa tuhlattu noihin muihinkaan. Alkoholia ei tarjoiltu. Häissä oli silti sukulaisia, puku maksoi 250 e ja oli aivan ihana. Vieraat viihtyivät alkoholittomista juhlista huolimatta, kehuja on tullut jälkeenpäin! Koko häihin meni rahaa suurinpiirtein 1000 euroa kaikki mukaan luettuna! Katsos kun vetää oikeista naruista pääsee halvemmalla ja silti saa mahtavat häät!
Joten minä kauhistelen kun jotkut tuhlaavat tuhansia euroja! Ja ei, se tietenkään multa pois ole. Pidän vaan sellaisia ihmisiä hölmöinä, nekin kenties minua, mutta sepäs ei haittaakaan! Varsinkaan kun jokaisella tässä maailmassa on oikeus mielipiteeseensä!
T. Se alle 200 e:n sormuksen ostanut.
juuri kolmas setti menossa, Itse olen ne joka kerta ostanutkin.
Mies on kyllä sama:)
Mies osti sen ja sain sormuksen kirkossa sormeeni. Kehtaako joku kysellä hintaa mieheltä?
Ihan pikku vinkkinä niissä muutaman kympin "timanttisormuksissa" ei tod ole timantteja! Ja sille, joka iloitsi sormuksen olevan paljon kallimman kuin mitä oli alennuksessa maksanut, niin käypä kysymässä arvoa... Ne alennukset lasketaan korotetuista hinnoista eli huijatuksikin voi tulla...